حکمتیار جز به خشونت به هیچ فن دیگری آشنایی ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۹    ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ کد خبر: 148497 منبع: پرینت

توطیه و واگشایی عقده های درونی گلبدین حکمتیار با حذف چهره های مطرح حزب اسلامی به رهبری ارغندیوال آغاز گردید.

گلبدین حتی علیه کسانی که در گذشته با وی پیوند حزبی داشته اند توطیه و خصومت می نماید. در پی نشر یک اعلامیه غرض آلود که توهمات حکمتیار است خواستار حذف سه چهره مطرح این حزب بصیر انور، مهندس محمدخان و رهبر حزب عبدالهادی ارغندیوال شده است.

حزب اسلامی به رهبری عبدالهادی ارغندیوال در یک و نیم دهه اخیر جزو جریان های سیاسی همگام با توسعه و دولت سازی در کشور بوده و از ارزش های دموکراسی دفاع نموده است. این حزب به رهبری ارغندیوال ثبت وزارت عدلیه است.

گلبدین که در بی رحمی و قصاوت قلب معروف است نمی خواهد چهره هایی را که برای صلح، حاکمیت قانون، آزادی بیان، عدالت اجتماعی و حقوق برابر شهروندی باورمند هستند و مبارزه نموده اند به راه خویش ادامه دهند. او به این ارزش ها باورمند نیست و جز با خشونت و توسل به زور به هیچ فن دیگری تسلط و آشنایی ندارد.

طارق احمدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
احمدی
حکمتیار
ارغندیوال
حزب اسلامی
خشونت
نظرات بینندگان:

>>>   استاد سیاف :
گلبیدین مـــــــــریــــض است !

>>>   هموطنان غیرتمند !
دست ازسرگلبیدین بردارید انیقدر گلبیدین گفتید که او کم بخت را دربین مردم یک ببلو درست نموده ایید اوبیچاره حالا دگه توبه نموده است .
خالقیار ازچارآسیاب کابل .

>>>   زیر نام افغانستان به غیر از جنگ و خونریزی چیزی دیگری نداریم. بسیاری از کشورها و شهرها نام‌شان را تغییر داده اند و هیچ مشکلی نیز بوجود نیامده است، ما هم می‌توانیم چنین کنیم

>>>   انتقام گلبیدین را از ارغندیوال بگیرید

>>>   استاد سیاف کاملاٌ درست فرموده اند که این آدم مریض است . البته من باور دارم که این ادم به مرض عقده حقارت مبتلا است این گونه امراض تداوی ندارد. این بیچاره زمانیکه صوفی صاحب مرحوم با وی بد رفتاری و خشونت کرده به این مرض مبتلا شده قابل تداوی نیست.

>>>   گلبدین بیمار روانی خطرناک است باید در شفاخانه روانی بستر باشد

>>>   گلبدین یک چهره فاقد تعقل سیاسی ومبتلا به امراض سایکوتیک .که در خارج از افغانستان ازامراض گوناگون رنج میبرد وداکتران علاج درد انرا پیدا کرده نتوانستند که درحالت ضعف روحی وجسمی قرار داشت ناگزیرراه تزروع را درپیش گرفته و ازدر صلج وگردن نهادن درمقابل حکومت وارد این خاک که از دست گلبدین درامان نبوده ونمی باشد شده به حد ناجوان ونامرد است که امروز دست به یخن کسیکه سال های متمادی این حزب را رهبری سالم نموده وسند حقوقی مبنی بر رهبری این حزب را با خود دارد اندخته وآنرا با همسنگرانش ازحزب اخراح میکند. این نشان دهنده شخصیت منفی گرا وقدرت طلبی حکمت یار را به مردم به وضاحت نشان میدهد که میخواهد وحدت را در افغانستان خدشه داربسازد.وافغانستان را که خانه مشترک تمام افغانها میباشد و به شکل نسبی درآبادی قرار دارد آنرا باردیگر به به کشتار گاه وویرانی محض مبدل بسازد.متشکرم رحیم الله کریمی

>>>   عقل نباشد جان در عذاب است گلبدین چکاره سر پیاز بیخ پیاز که برگناری یک رهبر حزب سیاسی و دو تن از اعضای انرا صادر کند تا هنوز خودش و بانداش بکدام نام سیاسی ثبت و راجستر نشده و بحیث کدام رهبر سیاسی شناخته نشده و اگر باند ترورست ادم کش خود را که فعلا تسلیم دولت شده و جیره خور امریکا و دولت است که ماهانه جیره اش داده میشود کناه اش نیست از غار کوه به قصر امده و از تاریکی به روشنایی و از نان دال پاکستانی به انواع خوراکه باب دست پیدا کرده فکر میکند که شهنشاه جهان شده حکم اش در همه جا میچلد .

>>>   این شخص ....هیچ شرم و حیا ندارد دعا کنید که خداوند هر چه به جهنم آبدی خود بفرستش آمین


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است