زکی: مبارزه شخصیت های بزرگ را دوام دهیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۳    ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ کد خبر: 148517 منبع: پرینت

بزرگترین شکل ارج گذاری به کسانیکه در راستای خدمت به این وطن جان دادن، دوام مبارزه برای تحقق آرمان های آنان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، فیض الله زکی وزیر کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولین امروز چهارشنبه 23 حوت 96 در مراسم گرامیداشت از بیست و سومین سالگرد عبدالعلی مزاری رهبر وحدت ملی افغانستان در ارگ ریاست جمهوری گفت: روز گذشته از ترکیه برگشتم و در دیداری که با معاون اول رییس جمهور داشتم ایشان سپردند که سلام و احترامات شان را به رییس جمهور، بزرگان دولت و حضاری که در این مجلس هستند برسانم.

زکی با اشاره به گذشته پر فراز و نشیب تاریخ سیاسی کشور بیان کرد: بزرگترین شکل ارج گذاری به کسانیکه در راستای خدمت به این وطن جان دادن، دوام مبارزه برای تحقق آرمان های آنان است.

وزیر کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولین گفت: در سال های گذشته شاهد فراز و نشیب های سیاسی فراوان بودیم اما خوشخبتانه مسیر اصلی حرکت بعد از کنفرانس بن، در جهت دیالوگ، مشارکت سیاسی و نهادینه شدن پروسه انتخابات بحیث راه اصلی تحقق اراده مردم، رشد احزاب سیاسی، رشد رسانه ها، شناخت و احترام به تنوع فرهنگی جامعه بوده است.

وی تصریح کرد: ایجاد حکومت وحدت ملی با تمام پیچیدگی ها یگ گام بلند بوده است و نشان می دهد در دوران گذار تاریخی سیاسی قرار داریم و برای عبور از دشواری ها راهی جز اجماع ملی مبتنی بر مشارکت ملی و عدالت اجتماعی توام با رشد متوازن اقتصادی نداریم.

این مقام حکومتی افزود: انانیکه باوجود پیشنهاد صلح به جنگ دوام می دهند و پیشنهاد صلح را با خون جواب می دهند هدفی جزناکامی این گذار تاریخی، سقوط کشور به قعر منازعات خونین و عقب ماندگی از کاروان تاریخی ندارند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
زکی
سالگرد مزاری
نظرات بینندگان:

>>>   تجلیل از روز مزاری نشان میدهد که انهای که کشتند و خیانت و جنایت و ظلم کردند از ایشان یاد میشود از وطن فروشی و خود فروشی و جاسوسان وطن شان مانند مزاری و کرزی و ربانی و باقی ظالمان یاد میکنند که جای شرم و جفا به مردم ماست
بصیر نظری

>>>   کدام شخصیت ها! همانا که روز افغانستان را به این روز رساند؟! نه! این کار را نکنید! من خو درین ۲۰ سال شخصیت را ندیدم! و اګر باش هما اشرف غنی است!

>>>   زکی در واقعیت پیام دوستم را رسانیده است!!
با احترام

بوتل خان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است