قومگرایی ماهواره ای به سبک غنی
با چه استدلالی در سرشماری ماهواره ای مناطق غیر پشتون ریزش جمعیتی 80 درصدی دارد و ولایت های پشتون نشین رشد صد فیصدی؟ آیا جابجایی قومیت های رانده شده پاکستان، شناسنامه های الکترونیک، صلح طالبان و سیاست فاشیستی کافی نبود و متوسل به فناوری دروغ شده اند؟ 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۷    ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ کد خبر: 148521 منبع: پرینت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، تبارطلبی در افغانستان بدل به اصل و بنیاد برای حکومت ها شده است به طوری که رهبران پشتون جدای از اینکه این سرزمین و قدرت را حق مسلم خود می دانند جمعیت این قوم را فراتر از رقم باقی اقوام عنوان می کند آنهم با فرافکنی، ابزار دروغ و شیوه های مزحک.

وجود ناامنی های گسترده که بنا به برخی خبرها نیمی از جمعیت و جغرافیای کشور در حاکمیت و تحت نفوذ طالبان می باشد مانع بزرگ بر سر راه سرشماری است اما برای حل این موضوع، حکومت راهی جز گزینه تصاویر ماهواه ای نداشت در حالی که خروجی این فناوری از رقم 35 میلیونی می گوید که ولایت های غیرپشتون شمال و مرکزی افت جمعیت هشتاد فیصدی دارد و مناطق پشتون نشین جنوب و شرق افزایش صد فیصدی؟!

تمامی روش های که تاکنون حکومت کرزی در گذشته و اشرف غنی در سه سال و اندی صورت داد، سیستماتیک وار برای افزایش جمعیت قومیت پشتون بوده تا تفکر خاک گرفته سران این قوم را با آمار و ارقام دروغین جلوه حقیقت بدهد و همچنان که استراتژی شوم جابه جایی قومت های رانده شده پاکستان به صورت گسترده در جریان است و در پی به صلح کشانده طالبان به عنوان ذخیره های قومی در حال پیشکش کردن نیمی از کشور، به یکباره پای فناوری ماهوره ای به میان می آید.

حال سوالی که باید حکومت پاسخگو باشد: چگونه و براساس چه دلیل منطقی، ساکنان مناطق شمالی و مرکزی 80 فیصد کاهش می یابند و ولایت های جنوبی و شرق رشد جمعیتی 100 فیصدی دارند آیا همچون دوران قرون وسطا جمعیت کثیری از مردم به دلیل بیماری های واگیردار از میان رفته اند در حالی که کسی متوجه نشده یا نسل کشی رخ داده و یا زاد ولد در این مناطق همچون قاره اروپا متوقف شده است در حالی که قومیت پشتون به یکباره به اوج جمعیتی می رسد؟

و در این میان، فناوری ماهواره ای براساس گزینه های روشنایی در شب، حداکثر باران، تعداد مناطق مسکونی، میانگین سراشیبی، مقدار گیاه و چند گزینه دیگر تنها برای سرشماری انسان ها بوده یا در برخی مناطق حیوانات آنان نیز شامل بوده است؟

اگر اشرف غنی توسط انتخابات گوسفندی به ریاست جمهوری رسید به دلیل خیانت روسا و کمیسیون مستقل انتخابات بود نه گوسفند دانستن مردمی که برای رسیدن به امنیت و ثبات حتی در تهدید طالبان به پای صندوق های رای دروغین آمده اند زیرا مردم همواره بهترین قضاوت ها را از رویکرد رهبران خود داشته و دارند اما با چنین موجی از خشونت و ناامنی ها دیگر توانی برای مقابله با فاسدان و اعتراض در خیابان ها ندارند زیرا غرق در فقر و جنگ هستند از سوی خیانت دولتمردان و قتل و غارت تروریستان.

رییس جمهور با تصفیه حکومت از تمامی رهبران قومی و جهادی در کنار گزینش حکمتیار نشان داد که همراه خوبی برای تروریستان طالب است آنهم با ایجاد سیاست حذف و براندازی نفاق در ناامن کردن مناطق تحت نام مقاومت در کنار گسترش جنگ با این نیت که هم، راه را بر اعتراض ها بر عدم اصلاحات بسته و هم انتخابات در میانه فساد و تبانی ها همچون گذشته غرق قوم گرایی شود تا رقم قوم پشتون در توهم پشتونیزم شدن افغانستان به اوج برسد.

سیاست فاشیستی ارگ به جایی رسیده است که عملا حکم رهبران طالب و گروه های تروریستی را دارند تا دیگر اقوام را از نسل کشی تا اجبار به مهاجرت از میان ببرند با سلطه بر حکومت و حمایت همه جانبه امریکا در کنار پاکستان توانسته با استفاده از نام صلح و دمکراسی، افراط گر از دوران حاکمیت طالبان عمل کند.

خیانت نه تنها در این سرزمین امری تازه نیست بلکه فریب و دروغ نهادینه در حکومت و راهی برای بقا در قدرت می باشد اما چنین هجم از فریب کاری اشرف غنی در افغانستان بی سابقه است، رییس جمهوری نامشروعی که جز حمایت امریکا هیچ نمی باشد حتی در جغرافیای کوچک ارگ!

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سرشماری
ماهواره ای
نفوس
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   انتخابات هم ماهواره ئی شود

>>>   اطلاعات حاكيست:
حكومت در آينده ي نزديك "حكومت آموزشي جوانان" را ايجاد خواهد كرد. گفته ميشود اين حكومت علاوه بر رييس و معاونين؛ وزرا، واليان و روساي ادارات مستقل نيز خواهد داشت. در اين حكومت اما از رياست اجراييه خبري نخواهد بود.
با آنكه اين "حكومت آموزشي جوانان" هزينه ي به مراتب بيشتر از "پارلمان آموزشي جوانان" را بر مردم تحميل مينمايد و وندهاي بيشتري را به جيب عده يي خواهد ريخت اما با اينهمه، هنوزهم معلوم نيست كه فايده ي اينچنين مفكوره هاي "نابِ مزخوف" به دولت و ملت چيست ؟؟؟

>>>   به رياست إجرائه بگوييد كه از خاطر خجالتي هم كه شده يكبار دحمت بمكشند به اداره اورگانهاي محل بروند و ببينند كه در آنجا چه خبر است؟
از ١٢ رياست تنها يك رئيس آش تاجيك است
و ١٠٠ در صدر كارمندان كه مربوط به حزب افغان مليت اند داراي معاش هاي تا ١٥٠٠٠ دالر آمريكايي ميباشند
روند استخدام از طرف شب در داخل خانه اين ١١ ريس صورت ميگيرد
هيچ كسي نميداند كه كي چه وقت از ولايت پكتيا يا خوست جنوبي امد و اينجا شامل روند رقابت شد؟ سپس كامياب شد
يك رياست بنام حمايت از خيزش هاي مردمي است كه پايين ترين معاش آش هم ٥٠٠٠ دالر آمريكايي است ولي حتي همين يك نَفَر رئيس تاجيك هم نميداند كه اين رياست در كجا كابل موقعيت دارد؟
چون حتي مكان اين رياست را از ديد ديگران پنهان نموده اند
و كارمندان در اين رياست ١٠٠ در صد از يك قوم اند
همه روزه بنامهاي پروسه سي بي آر، تاجيكان را از اين اداره بيرون ميكنند، اينجا وحشت خطرناكتر از دوره نادر غدار وجود دارد

>>>   بابر «ازبک» نبود و دوستم به دستو «اتمر» تحریک شد!
این که پان‌ترکیست‌ها ادعای بی‌جا می‌کنند که «بابر» ازبک است، کاملن دروغ است، چون «بابر»در اصل ترکیبی از خون «مغل، تاجیک و اِیغور» در خود داشت.
زبانش «فارسی» و فرهنگ‌اش «سَمرقندی» و در هندوستان می‌زیست. بعد از مرگ پیکرش در «کابل» به خاک سپرده شده، پس بدون تردید گفته می‌توان که بابر هیچ‌گونه ربطی به ازبک‌ها ندارد، برعکس بیشرین جنگ‌های بابر علیه «ازبک‌ها» بود.
از «دوستم» گِله نیست، چون سواد کافی برای خواند تاریخ را ندارد ولی کُنش روز خاک‌سپاری امیر حبیب‌الله به تحریک و اشاره‌ای «حنیف اتمر» بود.

>>>   ضرب المثل وطنی داریم:چیزیکه عیان است چی حاجت به بیان است .
قوم گرائی یک پدیده بسیار زشت و نامناسب است که متاسفانه دامن گیر تمام قدرمند های کنونی ما شده است. نه تنها جناب رئیس جمهور بلکه تمام کسانیکه دارای مقام و منزلت دولتی هستن قوم گرا هستن.
امروزه تمام جوان های خبره ما که دارای تحصیلات عالی هستن اما در ارگان های دولتی کدام شخص با صلاحیت را نمی شناسند بیکار هستن اما برعکس اشحاص که هیچ گاهی درب مکتب را هم به یک بار باز نگرده اند و سند های تقلبتی را که برای ایشان از طرف بادار هایشان برای شان هدیه داده شده است در بسیاری پُست های مهم بلند دولتی را صاحب شده اند.
ش"داور"

>>>   زمانیکه حامد کرزی جسد سردار محمد داوود را از زیر خاک بیرون کرده و در داخل ارگ نماز جنازه کرده و در تپهء دارالامان بخاک سپرد آیا کدام هموطن تاجک ، ازبک و یا هزاره آندکترین بی احترامی کردند ؟
باوصف اینکه مبلغ هشت ملیون دالر تخصیص مرده داری را از بودجه دولت پرداخت شما چه فکر میکنید که این مبلغ گزاف برای مریض ضرورت بود و یا برای مرده ؟
انصاف هم چیزی خوبی است اما بدبختانه که تعصب چشم این قاری را هم کور کرده

>>>   رگ وخون غ آغشته به این ویروس است

>>>   حقیقت را نمی شود انکار کرد پشتون کینه و تعصب وتعبیض را نمیتواند کنار بگذارد حتی اگر نفر دوم تحصیلکرده جهان. باشد واما ملیت های غیر پشتون اتحاد، همدلی و همصدایی تانرا حفظ و گسترش دهید مبادا تربوز زیر بغل تان بگذارند و بذر کینه را در بین شما بکارند هوشیار باشید که رمز موفقیت تان در برابر زیاده خواهی های پشتونهای فاشیست فقط اتحاد شما وهمکاری شماست

>>>   اشرف غنی یکی از فساد پیشه گان درافغانستان است که ممکن بیش ازصد نفر مشاورین را استخدام نموده خیالی معاش میگیرند
سرباز خیالی.
معلمین خیالی .
کلینیک هایخیالی.
مکتب های خیالی .
شهدا ومعلولین خیالی .
بالاخره مشاورین خیالی که حاضر وظیفه نمی باشند
واه واه واه ازاین رسوای مولاداد

>>>   بد كرده، اشرف غني يك انسان است، براي او افغان، هزاره، قاجار، ترك ، لبناني، كافر و مسلمان، گبر، يهود و هندو همش يكي است، در ارگ تعداد، هزاره بيشتر از پنچرمين ، و از ازبك بيشتر از لوگري است، اين راپور را هم شايد به نقل قول كدام دختر هزاره تركتبار نشر كرده باشند، پيشيمان ميشويد، اشرف غني اگر قوم گرا ميبود، با لبناني مسيحي عروسي نميكرد.

>>>   یک واقعیت را بیان کرده است غنی قوم گرایی تفرقه اندازی را بسیار دامن می زند.
فرید

>>>   غنی اگر به تاجیکها باج میداد خوب بود وهیچ مشکلی نبود ولی او این کار را نکرد چون فهمید که تاجیکها قوم کم ظرفیت هستند.

>>>   امید است که دولت امریکا در حمایت از غنی تجدید نظر کند.
علیزاده

>>>   واقعیت

>>>   اشرف غنی خودخواه ترین و فاشیست ترین شخص است و به هر نیرنگ خود را عیار ساخته میتاند از پوشش دادن نام خود تا حذف واقعی زمان بر سایر نیروهای کشور

>>>   که اشرف‌غنی گرد خود مشاورانی از قوم پشتون گرد آورده است مانند چندین نفر از نزدیک‌ترین افراد به غنی از جمله «حنیف اتمر» مشاور امنیت ملی افغانستان از قوم پشتون‌های غلجایی ،عمرزاخلوال خائین .معصوم استانکزی ،عبدالله حبیبی ....است.
ع

>>>   باید باشد

>>>   پشتون پرست ها حقیقت را انکار میکنند و مانند شخص کور و کر میگویند غنی خوب بوده است و وی را تسویق و ستایش میکنند چون قوم خود را شیفته هستند
دایم در کله شان میگویند هورا غنی هورا غنی بیشتر پشتون پرستی کن تا بیشتر محبوب ما شوی

>>>   رئیس جمهور از روی کتاب دستارنامه خوحال ختک حکومت داری میکند

>>>   پشتونها فرهنگ و تمدن آنرا ندارند که حاضر به تطبیق واقعی مردم سالاری واقعی شوند۰ فقط زور گوئی میکنند و اگر زور گوئی نشد به خیانت و تقلب روی می آورند۰

>>>   پشتونها به مساوات برابری و احترام ارزش های متقابل دیگر اقوام باور ندارند. بهترین کاری که آنها میکنند اینست که بزور ویا به رضا یکسان سازی میکنند و اسمش را هم گذاشته اند وحدت ملی. هویت دیگران را هذف میکنند و همه را به جبر افغان نامگذاری میکنند و این یکسان سازی جبری را وحدت ملی تلقی میکنند.

>>>   این ادعا که غنی قوم پرست است دور از واقعیت است، ودر ضمن اگر یک روز پشتون ها باهم متحد شوند شاید شما در کولاب و قم و کجا و کجا تشریف ببرید. تحلیل اکثر این دو آتشه ها خیلی احساساتی و طفلانه است. قویم سنگر

>>>   پشتونها به مساوات برابری و احترام ارزش های متقابل دیگر اقوام باور ندارند. بهترین کاری که آنها میکنند اینست که بزور ویا به رضا یکسان سازی میکنند و اسمش را هم گذاشته اند وحدت ملی. هویت دیگران را هذف میکنند و همه را به جبر افغان نامگذاری میکنند و این یکسان سازی جبری را وحدت ملی تلقی میکنند.

>>>   قویم سنگر، قومت را گرسنگی و جهالت کشت و تو خودت را لاف۰ بترس که یکروز غیر پشتونها متحد نشوند و تو و امثالت را دوباره به مغاره های کوه سلیمان در خیبر پختونخوا پاکستان روان نکنند۰

>>>   بلی، اشرف غنی کوچی یک فاشیست و شدیدن یک متعصب پشتونست است۰ در جای خود این متقلب گفت که اجازه بدهید من نماینده چند ولایت جنوب و جنوبشرق باشم۰

>>>   پشتونها در افغانستان بین بیست تا بیست و پنج فیصد اند

>>>   پشتون 25 در صد

>>>   ما انتخابات آینده را باید در یک مور مشترک اقوام غیر پشتون سازمان دهی کنیم تا دسایس خنثی شود.

>>>   غنی پلان کشتار مردم غیر اوغان و آواره کردن آنها را ازمناطق شان دارد که به بهانه طالب و داعش غیر اوغان را بکشد تا تعداد اوغان زیاد نشان داده شود

شاید فکر میکند که این پروژه نتیجه داده

اما این روزها مردم دانا و بینا شده اند و میدانند که تو غنی متعصب و امثال تو چی میکنید

و دوران هم زمان کل ظاهر شاه نیست که فقط یک رادیوی دولتی بود و بس که کس نفهمد

چشم های کور متعصب خود را باز کنید امروز قرن اتم عصر کمپیوتر و انترنت است شما هنوز هم در خواب و خیال قرن حجر هستید بهتر است ازین بیشتر خودرا مسخره عام نکنید

امریکا تا کی پشت شما خواهد بود

>>>   در مناطقی از کشور که توسط مهاجرین قبایل اوغان اشغال شده اند نه تنها انسانهای آنها بلکه گوسفند، شتر، خر، شادی، و قاطر های آنها هم در یک جمع حساب شده اند و در سر شماری ماهواره ئی غنی کوچی شامل هستند، که البته قابل درک است۰

>>>   پارلمان جوانان و حکومت جوانان برای آماده سازی نسل جدید نوکر منشان برای تسلیم گیری قدرت است.
مگر آرمانی است خیالی

>>>   از تمام اقوام با فرهنگ افغانستان از جمله پشتونهایی که دچار تعصب و تهجر نیستند تعدادشان کم است برای اینکه کشور را از طالب داعش مزدوران پاکستان .و ارگنشینان فاشیست نجاد دهیم باید اتجاد داشته باشید .اگر این حکومت یک دوره دیگر باشد عکس ملا عمر و ملاهای دیگر طالب را در کابل ببینید .

>>>   پشتون یک فیصد است وخراسانی ها وایرانی ها 99 فیصد میباشد هههه
برادر زورش درماه نهم برایت معلوم میشود باز میدانی که یک نان چند فتیراست

>>>   بد بختانه زور مندان تفنگسالاران دلالان موا د مخدر و کشورهایی مثل پاکستان وابر قدرتها دست به دست هم داده اند و سیاست انگلیسی را به کار میبرند تفرقه بینداز حکومت کن .و هر کدام از این آب گل آلو ماهی خود را میگیرند .اگر این نباشد چطور در حدود بلا 50 کشور در افغانستان یا نیروی نظامی یا تمویل مالی یا کمک لجستیک و یا کمکهای استخباراتی همراه سازمانهای بین لمللی و اردوی چندصد هزار آمریکا با کمک اردوی ملی و چه چه چه الا آخر نتوانستند از پس تعدادی طالب غیره بر نیایند .هر کس در این فکر هست که نمیشد کاملأ در اشتباه است .پس چرا در دو سه سال اول ورود آمریکایها شد اثری از طالب نبود . چون به سود خیلی از آن تفنگ سالاران ممر در آمد و قدرتشان از جنگ ناامنی بو د دردوران سلح کسی حق اینکه خود والی خود خانده یک ولایت باشد باتعداد زیادی اسکر اجیر کرده ندارد . و وقتی جنگ ناآرامی نباشد و مردم کشور همسایه ای که افغانستان را ملک پدری خود میدانست و همه مقامهای طالب بدون اجازه اجازه از پاکستان هیچ غلطی نمیکردنداجازه دخالت نمیدهند .و آمریکا دید اگر نا امنی در افغانستا پایان یابد جای پای خود را که باهزینه ملیارها دلار

>>>   برادران افغان سران احزابی که چه در دوران جنگ با شوروی تسیس شدند و صد در صد این حزبها هر کدام در زمان جنگ بر پایه قومی لسانی بنا به ضرورتهای زمان جنگ راه اندازی شدند و تمام بد بختیهای افغانستان سر منشعشان همین احزاب بودند در جنگهایی که بعد از خروج روسها بین این احزاب در گرفت بر تفرقه افکنی بین اقوام بیش از بیش دامن زدند . بخصوص اقوامی حزبهایی که به تعداد نفوس قومی بیشتری داشتند کشورهایی که به دنبال منافع خود بودند به این احزاب کمکهای مالی و تسلیهاتی و استخباراتی کردند برای مثال عربستان سعودی وپاکستان از حزب اسلامی گلبدین حکمتیار و حزبهای دیگری همایت زیادی کردند قسط از ولخرجیهای سعودیها این بود که بتواند افکار سلفی وحابی را به فرزندان پشتونها در مناطق پشتون نشین چه افغانستان و در پاکستان در مدارسی که هزینهای 0کتابها همه معاش ملاها عربستان با افتخار پرداخت میکرد . نتیجه هزینه آل سعود و پاکستان عمارات وقطر شد طالبها داعش این نطفه شوم هزینه آل سعود .هدیه آل سعود به افغانستان محتاج جنگ زده


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است