ده ولسوالی دیگر در فراه در حال سقوط است
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۵۸    ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ کد خبر: 148530 منبع: پرینت

وزارت داخله از پس گرفتن ولسوالی انار دره فراه از طالبان خبر می دهد. این وزارت می گوید که طالبان در ولسوالی انار دره حمله گروهی کرده اند و آن را پس گرفته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpape)، هاشم دانش باشنده ولایت فراه در برنامه «محور» گفت: همین لحظه که حکومت می گوید ما ولسوالی انار دره را گرفته ایم فقط مرکز ولسوالی را گرفته است اما اطراف شهر تماما به دست طالبان است.

وی افزود: در داخل فراه قبلا مشکلاتی بود اداره محلی بی کفایت بود، قوماندانی امنیه از قوماندانی خود بیرون نمی شد و فساد بود. حالا دلیل این که وضعیت بهبود پیدا نمی کند این است که مثلا من با یک پسته در فراه تماس گرفتم گفتند امشب در اطراف ما تحرکات طالبان دیده می شود. حدودا بیشتر از دویست نفر هستند و در پسته هشت نفر هستند. سلاح شان هم یک پیکا هست. من حیرانم به همین رییس جمهور، وزیر دفاع و وزیر داخله که چگونه اوضاع اینگونه است و می گویند فراه را پس گرفته ایم؟

دانش، می گوید : همین الان به جرات می توان گفت که در فراه ده ولسوالی در حال سقوط است. هر ولسوالی حیثیت یک پسته را دارد نه ولسوالی.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فراه
ولسوالی
نظرات بینندگان:

>>>   غنی و استانکزی فراه را به طالبان داده اند و با گلبدین نقشه دارند که هلمند قندهار اورزگان و چند ولایت دیگر را به طالبان و پاکستان بدهند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است