مار آستین دست از نیش زدن مردم شمال نمی کشد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۰    ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ کد خبر: 148540 منبع: پرینت

"مار آستین" که نیش های زهری او را شیر مردان شمال کشیده اند اما هنوز دست از نیش زدن و منافقت میان مردم شمال و بویژه جمعیت اسلامی افغانستان نمی کشد.

"مار آستین" اگر منافعش ایجاب کند خود را یک جمعیتی باورمند و سرسپرده معرفی می کند وقتی منافعش در خطر بیافتد جمعیت را یک سازمان اخوانی و عقب گرا معرفی می کند و دست به تخریب و منافقت می زند زمانیکه نیش های زهری او نتوانست استاد عطا را از پای در آورد دست به ایجاد یک گروه فرصت طلب و ناراضی به نام "شورای انسجام جمعیت" در تبانی با قصاب کابل و تکنوکراتان تبهکار زد اما این شورا هم کاری از پیش برده نتوانست.

مهندس داوود مریض را از بستر بیماری و سیروم بدست از لندن به کابل دعوت کرد و با نشان دادن باغ های سرخ و سبز ولایت بلخ چندین ماه است که او در حسرت ولایت بلخ آرامش ندارد برخلاف تصور "مار آستین" هزاران نفر در کنار استاد عطا ایستادند و بلخ به محور مقاومت تبدیل شد و جمعیت اسلامی چندین ماه است که به نمایندگی از استاد نور با ارگ مذاکره می کند.

مار آستین تداوم این مذاکرات را به نفع خود نمی بیند اخیرا استانکزی و سلام رحیمی وارد مذاکره مستقیم با استاد نور شدند "مار آستین" در همدستی با ارگ تلاش کرد که از فرصت استفاده کند و میان جمعیت و استاد عطا اختلافات ایجاد کند چنانچه او چند روز پیش با شادمانی اعلام نمود که مشکلات بلخ حل شده عنقریب محترم اسحاق رهگذر بحیث والی جدید بلخ شروع بکار می کند.

"مار آستین" که در نیش زدن و منافقت خیلی ماهر است تلاس کرد که جناب رهگذر را که یک دوست و همرزم استاد عطا است مثل مهندس داوود مضمون بسازد و علیه استاد عطا و جمعیت اسلامی افغانستان استفاده کند اعلامیه دندان شکن استاد عطا که او از مقام ولایت کنار نمی رود ضربت شدید دیگری به "مار آستین" وارد کرد. خدا می داند "مار آستین" در همدستی با تبهکاران ارگ چند نفر والی خیالی دیگر برای بلخ را وارد بازی خواهد کرد این در حالی است که کشور غرق در خون فرزندان شده، تروریزم، فساد، فقر و هویت کشی در کشور بیداد می کند.

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امیرزاده
عبدالله
حکمتیار
نور
نظرات بینندگان:

>>>   تمام کنی این سیاست بازيها وچوکی خواهی را!!بگذاريد انسان سالم بيايد برمسند بشيند .بلخ که امن است بخاطر فساد جاه طلبان وتبعيض قومی وبی قانونی پر از بيکاری وفقر وفساد اداری شده است .
شيوای بلخی

>>>   روح عبدالرحمن و حفیظ الله امین زنده شده است!

آنچه از برنامه های عبدالرحمن و حفیظ الله امین ناتکمیل مانده بود حالا غنی و اتمر آن را تکمیل می کنند. عبدالرحمن حدود 60 درصد هزاره ها را قتل عام و تبعید کرد و حفیظ الله امین با قلم خود نفوس کوچی ها را با علاوه نمودن یک صفر از دوصد هزار (200000) به دو میلیون (2000000) تغییر داد.

>>>   مار استین حالا به گژدم ماه اسد تبدیل گردیده که خود را در بستر خواب پنهان نموده و شرایط را مساعد دیده یگان نیش میزند اما باالخره بدست متضرر با کفش کهنه بدهنش نقش زمین خواهد شد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است