فاحشه خانه های کابل و هرات و قندهار
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۶    ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ کد خبر: 148543 منبع: پرینت

یکصد و چهار فاحشه خانه در پایتخت جمهوری اسلامی افغانستان فعالیت می کند

یک مقام ارشد وزارت خارجه افغانستان گزارش داد که تنها در منطقه دشت برچی، کارته پروان و شهر کهنه کابل یکصد و چهار فاحشه خانه موجود است. بیشتر مشتریان این فاحشه خانه ها کارمندان ادارات رژیم و جوانان هستند که اکثرشان به امراض ساری جنسی غیرقابل علاج مبتلا شده اند. از بدو تاسیس حکومت موقت به ریاست حامد کرزی تا حال ده ها فاحشه خانه در کابل تاسیس شده است که گردانندگان آن مراکز فسق و فساد تجاران بازارهای اقتصاد سیاه و زیرزمینی هستند.

این فاحشه خانه ها همچنین خدمات جنسی برای خارجی ها فراهم می کنند. نرخ هر ساعت خدمات جنسی فاحشه ها در این مراکز فحشا بین 50 الی 1500 دالر در ساعت است.

یک منبع دیگر از وزارت عدلیه ابراز داشت که بیشتر مشتریان این فاحشه خانه ها سربازان و افسران اردوی ملی، کارمندان ریاست امنیت ملی و نیروهای پولیس هستند. سران رژیم ع و غ از موجودیت و محل همه این فاحشه خانه ها اطلاع دقیق دارند اما آنان در بخش بسته کردن و دستگیر کردن مالکان این مراکز فحشا هیچ اقدامی نمی کنند چون صاحبان آن مراکز اقارب، سهامداران و باج دهندگان سران رژیم موجود در افغانستان هستند.

پایتخت افغانستان که در آن ده ها هزار تن داد از مجاهد بودن سر می دهند اکنون به یکی از بزرگترین مراکز فحشا در سطح آسیا مبدل شده است.
منبع دوم همچنین افشا کرد که چندین تن از تاجران و سرمایه گذاران بزرگ افغانستان در تاسیس و مدیریت این مراکز فحشا شریک هستند. تعداد زیادی از این فاحشه ها از پاکستان، ایران، کوریا، هند، تاجیکستان، اوکراین، ازبکستان، ترکیه و روسیه به کابل آورده شده اند.

در بین این فاحشه ها جاسوسان کشورهای نامبرده هم حضور دارند که همه شان به صورت حرفوی تمرینات ارایه خدمات فحشا به مشتریان خود را در کشورهای خویش فرا گرفته اند. تعدادی از این فاحشه خانه ها در حال استخدام فاحشه های تازه وارد از کشور لبنان هستند که همه آنان را با گذرنامه های جعلی وارد افغانستان می کنند.

از زمانیکه روابط بلخ با ارگ خراب شده است بازار قاچاق فاحشه ها از آسیای مرکزی، اوکراین و روسیه از طریق شمال کشور کساد شده است و مالکان فاحشه خانه های نامبرده کوشش دارند که اشرف غنی هرچه زودتر اختلافات اش را با عطا محمد حل کند تا دوباره بازار قاچاق دختران و زنان فاحشه از کشورهای نامبرده رونق یابد.

در ولایت های قندهار، هرات و بلخ هم بیش از 176 فاحشه خانه وجود دارد که در آن مراکز فحشا بیشتر عرضه کنندگان فحشا عودت کنندگان از ایران یا زنان ایرانی هستند. همچنین در این مراکز پسران جوان به شغل تن فروشی اشتغال دارند که همه شان به مواد مخدر و دخانیات معتاد هستند.
مالکان این فاحشه خانه ها در پهلوی ارایه خدمات تن فروشی به قاچاق مواد مخدر اشتغال دارند و هیچ نیروی داخلی و خارجی در افغانستان توان مبارزه علیه این اشخاص را ندارد.
کشورهای خارجی حامی رژیم موجود در عرصه مبارزه صادقانه علیه این دو پدیده شوم تن فروشی و قاچاق مواد مخدر و فاحشه ها هیچ اقدامی انجام نمی دهند.

در سرتاسر افغانستان بیش از دو و نیم میلیون انسان معتاد به مواد مخدر هستند. منبعی از وزارت عدلیه همچنین گفت که قاچاق دخانیات یکی دیگر از پدیده های شوم در افغانستان است که حتی بیش از سی درصد از اعضای شورای ملی افغانستان در تجارت نوشانه های الکلی اشتغال دارند. شرکت های هواپیمایی خصوصی در وارد کردن دخانیات و فاحشه ها در بدل دریافت پول هنگفت دست دارند.

در هرات تاجران برای اعلان کالاهای تجارتی خود از دختران فاحشه ی ایرانی در سطح رسانه ها استفاده می کنند و حتی افراد زورمند، تاجر و ثروتمند برای شب نشینی ها و استفاده از دختران و زنان ایران شبانه بین دوصد هزار الی یک میلیون افغانی هزینه می پردازند. تاجران و شرکت های عرصه کننده ی کالاهای خارجی در همه اعلانات خویش در سطح رسانه های سمعی و بصری از زن های ایرانی استفاده می کنند.

همچنین بعضی آرایشگاه ها در ولایت های نامبرده در سطح افغانستان در کسب ارایه تن فروشان به مشتریان شان مشغول هستند. تعدادی زیادی از این تن فروشان داخلی کارمندان ریاست امنیت ملی افغانستان هستند که در بدل دریافت مزد رسمی برای رژیم ع و غ مخبری می کنند. کارمند ارشد وزارت خارجه افغانستان بیان کرد که تنها در سطح کابل بیش از پنجاه و هشت هزار تن فروش به صورت روزمره کار می کنند.

بیشتر این دختران و زنان تن فروش بنابر فقر و اعتیاد به کسب تن فروشی روی آورده اند حتی بسیاری از کسبه کاران از کودکان زیر نام کارگر سوءاستفاده جنسی می کنند و سران رژیم در برابر این پدیده ی شوم ساکت هستند. زنان زندانی در زندان ها، خانه های به اصطلاح امن و توقیفگاه ها در سرتاسر افغانستان به صورت روزمره مورد آزار، اذیت و تجاوز جنسی نگهبانان مرد قرار دارند.

یکی از علل روی آوردن جوانان به فاحشه خانه ها جهت دفع نیازهای جنسی شان هزینه گزاف ازدواج شناخته شده است. بیشتر جوانانی که برای رفع نیازهای جنسی شان به فاحشه خانه ها می روند به امراض مهلک جنسی دچار شده اند و افغانستان به علت نداشتن نظام سالم و کارای صحی نمی تواند خدمات بهداشتی و صحی مناسب را جهت تدوای این بیماران فراهم کند.

دادگاه های افغانستان هم بنابر حاکمیت فرهنگ ترس حاضر به دستگیری و محاکمه مالکان فاحشه خانه ای موجود در کشور نیستند. همچنین در دادگاه های افغانستان صدها پرونده تجاوز به محرمات موجود است ولی هیچ قاضی حاضر نیست از ترس تهدید و کشته شدن توسط متجاوزین و حامیان آنان در داخل نظام به چنین پرونده ها رسیدگی کند. در دادگاه های کابل دوسیه های قتل دختران و زنانی وجود دارد که پس از اغوا شدن یا اختطاف شدن و مورد تجاوز جنسی قرار گرفتن توسط زورمندان یا نزدیکان آنان به قتل رسیده اند و هیج دادگستری در افغانستان حاضر نیست که به علت تهدید حیات خود به چنین پرونده هایی رسیدگی کند.

یاداشت: پس از نشر این گزارش یک شخصیت مهم سیاسی با این قلم تماس گرفت و گفت که بسیاری از این فاحشه خانه ها زیر نام مهمانسرا فعالیت می کنند در ناحیه ده کابل، کوته سنگی، خیرخانه، دارالامان، خواجه رواش، تیمنی، افشار و خوشحال خان مینه روسپی خانه های زیر نام مهمانسرا باز شده است. قاچاقبران مواد مخدر و مالکان مراکز فحشا برای روسپی های کشوری های چین و کوریایی جنوبی و جاپان و تایلند و آسیایی مرکزی تذکره افغانی ساخته اند و حتی برای تعدادشان با پرداختن رشوه گذرنامه گرفته اند. قاچاقبران روسپی های کشورهای چین، تایلند، کوریای جنوبی و جاپان در بدل پرداخت رشوه برای آن فاحشه ها از طریق ولایت های غزنی، دایکندی و بامیان تذکره جعل می کنند.

سید حسیب مصلح
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مصلح
فاحشه خانه
کابل
فساد
نظرات بینندگان:

>>>   چرا در نفوس شماری اینها چیزی نمیګوید که کیها اکثریت است.

>>>   ....درست باشد یا غلط و یا حتی ارزش انتشار داشته باشد باید به حال جامعه افغانستان تاسف عمیق خورد.

>>>   دوست عزیز. دردمندانه تن فروشی و فحشا بستگی به قوم و تبار و ملیت ندارد. هنگامی که من در کابل بودم، دست کم از محل یک فاحشه خانه رسمی اطلاعات دقیق داشتم که برای امریکایی ها خدمات ارایه می کرد و در آن زنان افغانستانی کار می کردند. البته، شمار زنان چینی و اوکرایینی و روسی هم در برخی از رستورانت ها به عنوان گارسون کار می کردند که شنیده می شد برای مقاصد خاص آورده شده بودند. در باره زنان ایرانی تنها دو مورد شنیده بودم. اما اکنون زنان بسیاری از لبنان، ترکیه، کشورهای آسیای میانه، کشورهای آسیایی و.... برای روسپیگری به افغانستان سرازیر شده اند که هم برای خارجیان و هم باشندگان کابل خدماتی ارایه می کنند.
اما دشواری در این جا است که هیچ مرجعی در برابر فساد و فحش مبارزه نمی کند و به دلیل نبود خدمات طبی، بیماری های کشنده یی چون ایدس گسترش یافته است.
آن چه مربوط به فحشا در ایران می گردد، اطلاعات دقیقی ندارم. اما باری در تهران یک راننده تاکسی به من پیشنهاد کرد که اگر خواسته باشید، زنی را می شناسم در محله ارامنه که حاضر است در بدل ۵۰ دلار از شام تا بام خدمت کند و اپارتمان شخصی دارد. اما رد کردم و‌گفتم اهل این کارها نیستم.

>>>   Arianfar
.... من کاری به این ندارم. تنها گزارش به راستی تکاندهنده است و فاجعه بسیار بزرگ.
حتا در دبی، شبی در یکی از هتل های پنج ستاره بودم. تقریبا در هر طبقه زنان روسپی چینی و مصری و ترکیه یی و لبنانی در گشت و گذار بودند. در طبقه همکف یک دیسکوی بود که در آن چند صد زن از آذری و ازبیکستانی و اوکرایینی و ایرانی و افغانستانی گرفته تا روسی و اوکرایینی و عرب و ... می رقصیدند و تن فروشی می کردند.
یک پاکستانی که در رستورانت گارسون بود، گفت اگر خواسته باشید، از هر کشور که دوست داشته باشید در برابر ۳۰۰ دلار می توانید خوش کنید. اما رد کردم و گفتم اهل این کارها نیستم. سخن بر سر فاجعه اجتماعی در کشورهای اسلامی است.

>>>   .... هر چه باشد، تایید تا تردید گزارش کار دشواری است. اما یک چیز مسلم است. دردمندانه فحشا در افغانستان به شدت افزایش یافته است و در این کار هم زنان افغانستانی و هم روسپیان خارجی دست دارند.

>>>   تو به استغفر الله
اینکه در این مملکت صلح نمی اید او این ملت بد بخت روز به روز بد بخت شده میرود علت اش این است.
اگر نمبر پلیت موتر ات از بیرون کا بل با شد و در منطقه کا رته سه و پل سرخ یک دو دوره بزنی طرف های شا مگا هی دها دختر جوان طرف ات اشاره های مرموزی میکند و بعض هم بسیار با جرات خود میگوید ...
در تا یمنی همچنا ن تا در کوتل کا متین ننتا ل و افشار و سیلو همچنان بالکل هیرا مندوی لاهور را روی سفید سا خته
خدا خیر پیش کند تبا هی شدید یا از درک زلزله و زمین لخشیدن یا چیزی دیگری حتما پیش روی است
زمری

>>>   لعنت به ع و غ. کاملا واقعیت دارد

>>>   پس طالبان علکی جهاد اعلان نکردند

>>>   وای به حال تو غنی وعبدالله که تن وجود. تان مانند بیدینان از دنیا گشته ،یکی عقل دوم جهان ودیگری .... پنجشیر ، او. عبدالله اگر مسعود. زنده میبود و این حالت را میدید بالای اش ضعف میامد وقلب اش ایستاد میشد و وای به کسانیکه در دستگاه دولتی کار میکنند به عوض این همه تجلیل از روز شهید از روز های دیگر در فکر ناموس تان باشید ،کجای شما انسانهای دون صفتان به مسلمان میماند خدا متعال شما مردم بی همت را از این کره خاکی دور سازد تا گندگی هایتان کم شود.
عبدالله ریحان

>>>   فاحشه خانه های غیر رسمی کوچه ها را هم حساب کرده اید یانه ، مشتریان شان آمرین حوزه های پولیس مامورین حوزه ، مامورین حوزه های امنیت ملی و بادیگاردان افراد کلیدی دولتی هستند

>>>   این آمار صحت ندارد بمراتب بیشتر است حتی در هرات فقر اقتصادی اجتماعی اعتیاد ناتوانائیهای جنسی ..درین راستا اثر داشته است شاید ازین گونه فاحشه خانه ها زیاد باشد هر جه آموزه ها کم می شود و فقر گسترش پیدا می کند این پدیده رشد می کند

>>>   به نظرمن موجودیت فاحشه خانه ها و شوقی خانه که تحت کنترول دولت باشد خیلی ضروری و حیاتی است در کشور، از یک طرف عنعنات خیلی عجیب با مصارف گزاف عروسی و ازطرف دیگر غربت مردم را خیلی پریشان ساخته و در ضمن اگر نمی خواهید بچه ها در کوچه و پس کوچه دنبال هر زن با عزت و دختران مکتب و پوهنتون را بگیرد ، پس فاحشه خانه هارا بگذارید که کار کنند.
کابلی

>>>   بیشتر از صد کشور در افغانستان عسکر دارد و نیرو دارد و انها ضرورت دارند... چه بهتر اینکه از فاحشه ها استفاده کنند نه از مردم عام در مقابل پول و نسل ما را خراب سازند

>>>   جناب عالي، اين غريزه حيواني از شروع خلقت انسان تا حال در هر جا بنوع إشباع شدني بوده و است، تعداد فاحشه خانه هاي افغاني حتي در زمان دَاوُدَ خان بيشتر از امروز بوده است، حتي در زمان حكومت رباني در نزديك خانه استاد همچو فعاليت ها موجود بود، كه روزي مولوي صاحب صادقي مرحوم با استاد مشاجره نمود و گفت كه تو حتي فاحشه خانه نزديك خانه خود را هم بند نكردي....، در حكومت كرزي حاجي الماس از امريكائي كميشن ميگرفت و روزانه چند بس فاحشه هاي كابل را به مركز بگرام ميبرد و مياورد. در جمهوري اسلامي ايران شكل حلال صيغه رائج است، در مكه مكرمه حتي در هنگام طواف كعبه مرد و زن بيع و بقاله ميكنند، إمارات مركز فحشاي جهان است، و ...، حتي در زمان طالبان از فاحشه خانه ها باج ميگرفتند، داعش خو فعاليت عمده شان زن فروشي بود. و تنها فقر سبب ترويج اين عمل نميشود، علت أصلي آن عدم تربيه درست مرد و زن است.

>>>   مهرداد احمدی ورامینی :
آدمی ذاتا فاسد و کثیف است و تا بحال هر کاری که مصلحان و دلسوزان جامعه بشری و مخصوصا پیامبران برای اصلاح آدمی کردند به بن بست خورده است کاری نمی توان کرد شاید زمانی که تمدن اشراق در زمین برپا شود و موعود ادیان از دل آن ظهور کند دیگر شاهد این فسق و فجورها نباشیم . ان شا الله .

>>>   چون ع وغ خودش شان در همین کار ها شوق دارند

>>>   شما به این فکر نمیکنید که چرا این زنان تن به تن فروشی میدهند . فکر میکنید که این کار ساده، آسان و از خوشی است . باید بدانید که این زنان از انجام این کار نفرت دارند ، روزی بروید و حال شان را بازجوئی کنید تا خود بدانید . ولی از روی ناچاری و فقر تن به این کار داده اند نه از روی شوق و مستی . اگر از مستی می بود به راحتی یک مرد را می یافتند و خوشگذاری مینمودند که که کم هم نیستند . باید این نظام اقتصادی طبقاتی و این حاکمیت وابسته و استبدادی را سرنگون نمود تا انسانها جامعه در سایه عدالت اجتماعی ازین پدیده منفور نجات پیدا نمایند و دیگر محتاج نباشند تن به تن فروشی دهند .

>>>   متاسفانه ارقام بیشتر از این است که گفته شده هست فاحشه خانه ها با ناحیه های امنیتی در تماس هستند تمام مسولین امنیتی میدانند که در کجا که هستند چی کار میکنند و میدانم همه اش فقط فقر هست خانم های بیوه طفل های یتم وبی سر پرست طعمه این جانیت هستند متاسفانه متاسفانه

>>>   کشوری که نه در داشت و نه دروازه
هوا و فضایش در دست دیگران
ع و غ دلقکان در حصار دیوار های کانکریتی
گلبیدین اش مشغول خدمت به پاکستان
لشکرش در زیر امر نا بخردان
اگر حالش این نباشد پس چه باشد.

>>>   وقتیکه اسناد موثق از ...و به فحشا کشاندن یک زن شوهر دار دارای یک طفل به فحشا توسط صدیقی لوگری معاون دوم مجلس سنا که نشر صدای همان زن شوهردار با صدیقی مذکور در مورد بیرون کشیدن ان زن از خانه شوهرش بکمک همین معاون دوم مجلس سنا و تهدید به قتل و ترور توسط همین معاون صدیقی به پدر زن و شوهر زن که انهم یک انجینر است در شبکه های اطلاع رسانی فیسبوک و تلویزیون های محلی و بیرون مرزی اسناد و شواهد و ثبت اواز صدیقی معاون دوم مجلس سنا با زن اختطاف شده از طریق تیلفون همرایشان و همچنان تهدیداتی که همین فحشاکار صدیقی تیلفونی پدر زن و خانواده انراتهدید بمرگ کرده در صورت ایستادگی در مقابل خودش وهم تهدید بقتل و ترور کردن شوهر زن اختطاف شده توسط خودش در صورت نکردن طلاق خط زنش و با وصف شکایت متعدد شوهر زن که در نکاح شرعی ان است تا کنون نه ادره دادستانی کل و نه حکومت و نه شخص ریس جمهور که داد از حمایت از ناموس مردم میزند صدیقی زنا کار تهدید کننده بقتل چندین انسان را در حالیکه خودش صاحب زن واولادهم است و چشمش را بناموس دیگریدوخته وبا ان زناکرده و میخواهد که انرا زن خود سازد نه محکمه شده ونه زندانی و نه تا حال کسی از وی پرسان کرده که چرا ؟

>>>   من کاملآ با آقای کابلی هم نظر هستم.این که شما میدانید یا نه این مشکل خودیتان است. تشکر

>>>   با عرض سلام وادب
آدمی میشناسم از دوزخ * خوف وتشویش دارد ومن نه
بس که میترسد از عذاب خدا * هول از آتش دارد ومن نه
دایما ذکر گوید وتسبیح * در کف خویش دارد ومن نه
قلبی آگنده از خدا * وسری باطن اندیش دارد ومن نه
بس عجول است در رکوع وسجود * گویی او جیش دارد ومن نه
تا رسد ز آسمان به او الهام * دو سه تا دیش دارد ومن نه
بهر ماموریت ز بیت المال * حی سفر پیش دارد ومن نه
پانزده تا عیال عرفی وعقد * بی کم وبیش دارد ومن نه
گر چه با گرگ ها بود دم خور * ظاهری میش دارد ومن نه
دانید که چرا دارد * چون که او ریش دارد ومن نه
قلم را بگیر از حلاج * سخنش نیش دارد دارد ومن نه
حلاج

>>>   خداوند چهار نیرو برای انسان قرار داد، وآن عقل، وهم، غضب وشهوت است. شهوت باید ارضا شود، ارضاشدن آن باید ازطریق مشروع وقانونی صورت گیرد، مانند عقدازدواج. حال برای بعض افراد راه مشروع وجود ندارد پس چه کارکند؟ اینجاست که دولت باید برای حل این مشکل اقدام کند، وقتی دولت ناکارآمد باشد، مردم ناچار میشوند تا به فحشاروآورده وطبیعی است که بازار فاحشه خانه ها گرم خواهد شد. به نظرمن علمای اهل تسنن باید راهکار عقدموقت شیعه را بیشتر اندیشیده وروی آن بیشتر بحث وتحقیق کنند، شاید برای حلال شدن آن دلیل قانع کننده ای بیابند، چراکه شیعه برای حلال بودن صیغه ازقرآن دلیل آورده واستدلال میکنند.

>>>   این یک دستآورد حکومت اشرار بی فرهنگ است.

>>>   بی ... را و مواد مخدر کاراش را خود ما میکنیم و ملامت پاکستان و گلبدین و ملا عمر است. خدا این دو را بگیرد که کسی دیگرا شما ملامت کرده نتوانید. اگر یک انگشت طرف دیگران چار انگشت طرف خود ماست. اینست ثمره جهاد و مقاومت. جهاد را بخدا کردید مزداش را از امریکا یا غنی میخواهید، باید اجازه اجرای شرعیت را هم از امریکا بگیرید.همه رهبران سیاسی و نظامی و مجاهدین در تطبیق بی .... ها سهیم هستند و اطینان دادند که از جمله مولفه های دیموکراسی انرا پیاده کنند و صلاحیت بند کردن انرا ندارند. هم منابع و منافع شان کم میشود. شیر علی

>>>   آیا این سروی وظیفه وزارت خارجه است ؟

>>>   یک آدرس ارایه کنید که برای عبرت گرفتن بروم

>>>   این همه پدیده نظام کثیف دیموکراسی غربی است که آزادی ها را به جامعه میدهد واین دست آوردهایشان میباشد که
میخواهند افغانستان را فاحشه خانه بین المللی مبدل کنند وای به حال فاسدان ومزدوران غربی همه به الله وسبحانه وتعال مسئول هستیم چی پاسخ خواهد گفیتیم.
بااحترم
احمد

>>>   به زمری جان
اول استغفرالله گفتی و در اخیر آدرس چند تا فاحشه خانه را هم دادی.
ازین معلوم میشود که هر کس به فاحشه خانه میرود و رفته است. و این پدیده نو هم نیست و گم شدنی هم نیست.
پس باید یک مرکز عمومی برای شان ساخته شود با مالیات بزرگ که هم پول به جیب دولت افتد و هم دولت بتواند ازشان مراقبت های صحی کند و مردم هم بفهمند که کی به فاحشه خانه میرود. حالا همه گی میرود ولی در ابتدای کلام استغفرالله می گوید.
پغمانی

>>>   سلام خدمت همه چند نکته:
از گزارش ارایه شده هیچ کسی انکار کرده نمیتواند فحشا از قدیم تا حال وجود داشته است مبارزه با این پدیده هرگز موافق نخواهد شد اما میتوان گراف آن را پاین آورد .گزارش فوق کاملا بی اساس آنچه دلش خواسته نوشته است فحشاخانه هایکه در کابل رسمی مدیریت میشود در اطراف شهر داخل پس کوچه ها نیست نوسنده محترم گفتند کارته پروان، دشت برچی همه دروغ است فحشاخانه تجارتی در ساحه وزیراکبر خان ،شهرنو کابل ساحات که مهمان خانه برای بود وباش خارجی ها ساختن به اصطلاح فعلی گیست هاوس های کابل حدود 60 فیصد این گست هاوس ها. محل ارایه خدمات جنسی است البته طور تخمینی است و دیگر ساحات اطراف شهر عاری از فحشاخانه نیست این فحشا را میتوان در کته گوری جرایم از جمله فساد اخلاقی شمرد که کیفر ان به شخص بر میگردد نه به یک نهاد ارایه خدمات جنسی .فحشا در گیست هاوس را میتوان به استخبارات خارجی ربط داد چون مقامات بلند پایه دولتی را نمیتوان تصور کرد که در یک پس کوچه فقیر نشین بمنظور رفع نیاز جنسی آنجا مراجعه کند مقاله فوق به نظر من نوع از تبلغات خصمانه است تا حکومت را تضعیف و مخالفان را که اکثرا شعار اسلام گرایانه سر میدهد تقویت نماید اینجا طوری وانمود شده گویا کابل نشینان یا شهر های بزرگ همه محکوم به فحشا است و جزای فحشا در قانون کیفری سنگ سار است از این تبلغات جلوگیری نماید این روند جامعه است تا مردم افغانستان به بلوغیت فکری برسد خیلی زمان میخواهد تشکر
(گم نام)

>>>   وزارت خارجه برای جلب تورست ها این سروی را انجام داده ؟؟؟؟؟

>>>   جای تعجب اینست که روسای ریاست های امنیت ناملی یا شرکت انحصاری پنشیر وردک با اینقدر فاحشه خانه موجود درافغانستان اینها بازهم به تاجکستان وهند میروند

>>>   بـــه (یک آدرس ارایه کنید ......
دارالامان روبروب پوهنتون امرکائی پاکستانی است

>>>   فاحشه های که از لبنان آورده شده توسط کمپنی روسپیگری رولا غنی آورده شده که هیچکس جلو آنرا نه تنها گرفته نمی تواند بلکه به سرنوشت دوستم مبتلا می شود
تجلیل از نوروز حرام اما ترویج فاحشه خانه؟؟؟
ملا های نوکر دالر با اخذ رشوه خاموش اند وگرنه دالر تعیین شده برایشان از دست خواهد رفت
کریم

>>>   او مردم پشت یگان گپ های دیگر وقت تان را صرف کنید این گپهای خورد و کوچک در هر سر دنیا بشمول ایران سعودی مصر امارات عربی و هر جای دگه وجود دارد
در فکر آب نان برق صلح رفاه پیشرفت تحصیل .... باشید‌

>>>   در بودن فاحشه خانه و فحش ها هیچ شک نیست حتی در زمان طالب ها هم بوده و در هر کشور است و متاسفانه در کابل هم شاید زیاد باشد. ولی این گزارش هم طوری نوشته شده که فکر میکنی کابل یا شهر های دیگر که نام برده شده مثل بنکاک باشد. واقعیت ها را بگوید اما اغراق آمیز نی که باور کس نیاید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است