روح عبدالرحمن و حفیظ الله امین زنده شده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۲    ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ کد خبر: 148548 منبع: پرینت

روح عبدالرحمن و حفیظ الله امین زنده شده است!

آنچه از برنامه های عبدالرحمن و حفیظ الله امین ناتکمیل مانده بود حالا غنی و اتمر آن را تکمیل می کنند. عبدالرحمن حدود 60 درصد هزاره ها را قتل عام و تبعید کرد و حفیظ الله امین با قلم خود نفوس کوچی ها را با علاوه نمودن یک صفر از دوصد هزار (200000) به دو میلیون (2000000) تغییر داد.

حالا غنی و اتمر در «احصاییه هوایی نفوس» کشور کشف کرده اند که نفوس ولایات مرکزی (عمدتا هزاره ها و تاجیک ها) 50 درصد و نفوس ولایات شمالی (عمدتا تاجیک ها و ازبک ها) 80 درصد کاهش یافته است در حالیکه نفوس ولایات جنوبی و شرقی (پشتون ها) دو چندان شده است.

چشم های تان روشن!
گوسفندانی که به هنگام انتخابات غنی در ولایات جنوبی و شرقی چوچه داده بودند حالا بزرگ شده و رسما درج نفوس کشور می شوند به این معنی که با تایید و تصویب این سرشماری باید تعداد وکلای پارلمان، مقدار بودجه، تعداد حوزه ها و رای دهندگان ولایات جنوبی و شرقی نیز دو چندان گردیده و در تعداد وکلا، مقدار بودجه، تعداد حوزه ها و رای دهندگان ولایات شمالی 80 درصد و مرکزی 50 درصد کاهش صورت گیرد زیرا عدالت آن است که همه چیز باید بر بنیاد «تعداد نفوس» باشد.

اگر مردم و به ویژه نسل جوان تاجیک، هزاره و ازبک خاموش و بی تفاوت باشند غنی و اتمر روح عبدالرحمن و حفیظ الله امین را زنده خواهند ساخت.

عبدل لعلزاد


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
لعلزاد
نفوس
غنی
اتمر
نظرات بینندگان:

>>>   شاید راست بگویند.
چون نسل جدید از جهاد نکاح را بر آنان بیافزاید حساب پوره میشود.

>>>   تجزیه راه و علاج است

>>>   کاشکی بجای روح عبدالرحمن خویش زنده میشد!!!

>>>   آی کاش کشور ما فرزندان چون عبدالرحمن بدنیا بیاورد تا جلو این همه بغاوت هار بگیرد و کشور را بازهم متحد و یک پارچه بسازد.

>>>   روح ملا عمر کور یادت رفته است نویسنده محترم

>>>   این سرشماری هم از مداری گری های غنی متفکر دوم جهان از طرف اخیر است ،صد چیغ هم اگر بزند هیچگاه به اهداف نا مشروع خود رسیده نمیتواند ،امید این گناه کبیره را دیگر نکند و اقوام افغانستان همه مردمان نیک وبا ایمان اند کسانیکه امروز به مانند. غنی فکر میکنند. چه از برادران پشتون ما باشد. وچه از برادران فارسی زبان ما کار نادرست و بیجا است باید به فکر وحدت این ملت مبارزه کرد .
عبدالله ریحان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است