داوود زی: نمی گذاریم حکومت نامشروع تمدید شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۱    ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ کد خبر: 148599 منبع: پرینت

زمانیکه 5 سال حکومت کامل شد، یک روز هم بیشتر نمی گذاریم این حکومت غیر قانونی دوام کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، محمد عمر داوود زی وزیر پیشین داخله امروز پنجشنبه 24 حوت 96 در مراسم سالگرد مولانا عبدالرحمن سید خیلی در پروان گفت: شنیده می شود که حرکاتی در جریان است که حکومت نیمه مشروع یا کاملا نامشروع وحدت ملی را بصورت غیر قانونی تمدید کند.

داوود زی بیان کرد: در ورودی شهر نوشته شده که به مرکز مقاومت ملی مردم افغانستان خوش آمدید؛ امروز ما در مرکز مقاومت ملی مردم قرار داریم و اعلام می کنیم که مقاومت ختم نشده است و جنگ و مقاومت ادامه دارد؛ مقاومت تنها در برابر طالبان نبوده و در برابر نارسایی ها و قانون شکنی ها بوده است و این مورد بزرگ ترین قانون شکنی و خیانت بزرگ خواهد است.

وی علاوه کرد: حکومتی که مردم آن را با مشکلات فراوان برای 5 سال قبول کرده اند، ممکن نیست که اجازه بدهیم مدت حکومت شان از 5 سال به هر بهانه بیشتر شود.

وزیر پیشین داخله افزود: بحیث مردم مرکز مقاومت تعهد می کنیم زمانیکه 5 سال حکومت کامل شد، یک روز هم بیشتر نمی گذاریم این حکومت غیر قانونی دوام کند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داوود زی
تمدید حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   چه دلاوراست دزدی که بکف چراغ دارد ----------داودزی چهره تو....همهی ملت بخوبی میشناسد تو. خائن خدا .ملت صدها ملیون دالر زمانیکه رئیس دفترکرزی بودی قپییدی وزهرجانت کردی بکدام روی روی تومنافق ...گپ میزنی خیانتهای تو عمریست بملت معلوم است

>>>   اقایی داودزیی شما کجا مشروع هستید باید اولتر خودرا مشروع بسازید و امروز شما به مرکز مفاومت نرفته اید شما به مرکز چور و چپاول رفته اید و این مرکز چور یک بار امتحان خود را نی بلکه سه بار داده است اولترچور کابل ولندغری دوم چپه کردن کوه و پلچک ها بعد از ګریز سوم فروش وطن به پدر اندر شما امریکا از این لاولهب های بیهود صرف نظر کن کسی بیاز را به دهنت پوست نمیکند.

>>>   آقاى دَاوُدَ زى پوف نكن تو و ياران تو نوكر خريد شده خارجي ها هستيد هيچ چيزى كرده نميتوانيد و اگر خودرا شور بدهيد همين كاكا هارا كه شما نوكرى شان را مى كرديد و اكثرا برايشان خوش خدمتى ميكرديد از كوش هاى تان گرفته و سر جاى تا مى نشاند ديگر صفحه نوكرى تان به مثل پرچمى ها و خلقى خلاص شده بهتر است به مثل انها در كشور هاى خارجي برايتان جاى پيدا كنيد و از زر اندوزى هاى تان نيز بموقع ذريعه موظفين مربوطه حسابگيرى خواهد شد.

>>>   داودزی یک جاسوس پاکستانی است به گفته های او باورنکنید
زنده باد محمد اشرف غنی که دست این دوزدان از گلوی مردم کوتاه می کند به دور بهدی هم همین ریس جمهور است

>>>   Saboor Raheel
گفته اند که گلبدین قرارداد تطبیق پروژه سقوی دوم و اسکان بیشتر پشتونها در شمالی را گرفته است. اسکان مهاجرین برگشته از خارج یاید در جاهایی صورت بگیرد که سکونت اصلی شان است. اسکان مهاجرین در ملک و جای و سرزمین دیگران چیزی جز غصب و اشغال نیست. با این پروژه های جنایتکارانه و اشغالگرانه قومی نوع صهیونیستی مخالفت و مقابله باید کرد. در شمالی به قدر کافی پشتون تزریق شده است. باید در برابر این روند ایستاد. این وضعیت نه تنها غصب بیشتر و بیشتر امکانات و منابع انکشافی مردم شمالی است بلکه سبب تنشهای خطرناک و خونبار قومی در آینده نیز خواهد شد.
گلبدین پر جیره است. او هرجا باشد یا در جنگ است یا برای تباهی و جنگ زمینه سازی می کند. باید با هرچه در توان است مانع این آفت ویرانگر و این بته نحس شد!

>>>   اگرداودزی باز وزیرداخله شود .کرزی رئیس جمهور ووالیان سابقه هم والی باز وطن آرام میشود به دلت گفتم یانی

>>>   زنده باد داوود زی

>>>   هر کدام پختون که دست از پختون پرستی کشید باز اون وقت بدی هایش از سوی خود پختون ها افشا میشود.
به نظر دهنده دوم.
اگر در مجلس تجلیل از پاچاخان پیشاوری می رفت ، بهترین آدم بود و در زمان وزارت و ریس دفتری خود نیز خدمات بی حساب انجام داده بود.....
پغمانی

>>>   مالیخولیا یکی دو هفته است که چیغ نمیرند. آدم جاسوس هم باشد همینطور جاسوس باشد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است