نفوس شماری توسط "بشقاب های پرنده"
اشرف غنی و بی بی گل همراه با حکمتیار و استخاره چی فالبین، مشغول جن ها و بشقاب پرنده ها بودند. در نتیجه فیصله شد که بشقاب های پرنده در اولین ماموریت شان مساله اکثریت و اقلیت را در افغانستان حل کنند 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۵۳    ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ کد خبر: 148616 منبع: پرینت

اخیراً اخبار نفوس شماری افغانستان همه را شگفت زده ساخت. این نفوس شماری به حدی دقیق است، که هیچ زنده جانی در زیر زمین و سر زمین از چشم نفوس شماران ارگ پنهان نمانده اند. در نتیجه این نفوس شماری معلوم شده که در ظرف سه سال حکومت اشرف غنی نفوس افغانستان از ۳۰ میلیون به ۳۵ میلیون افزایش یافته است. این در حالی است که ۸۰ نفوس مردم شمال و ۵۰ مناطق مرکزی کشور کشته و یا از ترس طالبان و یا گلبدین از کشور فرار کردند. اما نفوس جنوب کشور بگونه ای دراماتیک دو چندان افزایش یافته است.

به نظر می رسد این نوع نفوس شماری از سطح دانش و تخنیک و خرد انسانی خیلی بلند است. دولت های پیشرفته با تمام ساز و برگ دانش و امکانات تکنولوژیکی و سرمایه نتوانسته اند نفوس کشور های شانرا در ظرف چند دقیقه بشمارند.
این قلم راز این معجزه نفوس شماری عجیب و غریب را به زبان دیگر بازگو میکند و پیامد های خانمانسوز آنرا روشن می سازد.

ارگ میزبان "بشقاب های پرنده"
همه می دانیم که استیون هوکینگ نابغه پیش از وفات خود لقب نابغه اول در رشته کیهان شناسی را به متفکر دوم جهان، اشرف غنی هدیه کرد و این را هم می دانیم که استیون هوکینگ از سن ۲۱ سالگی به بعد تا روز مرگش با مردم جهان رابطه اش قطع شد و او با موجودات هوشمند و غیر هوشمند کیهان با زبان راز و پیچیده صحبت می کرد و پیش از مرگش رمز و راز زبان موجودات کهکشان ها را به اشرف غنی سپرد تا به کمک آنها سرنوشت افغانستان را یکسره کند.

هفته گذشته اشرف غنی و بی بی گل همراه با حکمتیار و استخاره چی فالبین، مشغول جن ها و بشقاب پرنده ها بودند. در نتیجه فیصله شد که بشقاب های پرنده در اولین ماموریت شان مساله اکثریت و اقلیت را در افغانستان حل کنند.

بشقاب های پرنده دست بکار شدند اولین ماموریت شانرا در همدستی با شیاطین زمینی و آسمانی، جن ها و ارواح خبیثه در یک چشم زدنی خیلی موفقانه انجام دادند. در نتیجه بیش از ۸۰ فیصد نفوس شمال و ۵۰ فیصد نفوس مناطق مرکزی افغانستان را به سیاهچاله های کهکشان انداختند و از آنها اثری باقی نمانده است. نفوس جنوب را از شیاطین، جن ها و ارواح خبیثه به دوچندان رساندند.

پرسش اساسی این است پیامد خانمانسوز چنین سرشماری چی است؟
فاشیزم تبهکار بیش از یک قرن است که بازی بنام اکثریت و اقلیت را در راستای برتری طلبی و نسل کشی و حذف اقوام بومی افغانستان براه انداخته است. احسایه های خیالی و دروغین اکثریت و اقلیت را به جامعه جهانی تلقین کردند. اما در عمل از ترس حاضر نیستند نفوس شماری بر اساس علوم معاصر انجام بدهند.

از نتایج نفوس شماری فضایی چند هدف عمده را تعقیب می کنند:
۱) نزد جامعه جهانی خود را اکثریت و صاحبان اصلی کشور مثل مودل کشور های اکثریت نشان می دهند.
۲) سیاست کادری برتری طلبانه خود را بیشتر سرعت می بخشند.
۳) انتخابات را تحت نام اکثریت قومی بیش از هر وقت دیگر جعل و تقلب می کنند. در انتخابات ۲۰۱۴ دو صد هزار زنان خوست به اشرف غنی رای خیالی دادند در انتخابات دیگر با توجه به نفوس خیالی فضایی به ۵۰۰ هزار می رسانند.
۴) تعداد نمایندگان شمال و مرکز را در پارلمان کاهش و جنوب را افزایش نظر به اندازه نفوس خیالی می دهند.
۵) نفوس کوچی ها را بگونه سر سام آور در پارلمان و کشور بلند می برند.
۶)توزیع منابع طبیعی و سهم در بازسازی را نظر به درجه نفوس به نفع جنوب افزایش می دهند.
۷) سیاست انتقال ناقلین به مناطق مرکزی و شمال با توجه به کاهش ۸۰ و ۵۰ فیصد نفوس سرعت بخشیده گویا جای خالی مردم ناپدید شده را پر کنند.
واقعیت اینست که فاشیزم هوشمند به کار های خانمانسوزی دست می زند که از تصور ما خارج است. اما در مقابل مردم و نخبگان جهادی و عیردجهادی منسوب به شمال در خواب غفلت فرو رفته اند. انسان تصور می کند که شاید آنها را موجودات آسمانی در سیاهچاله های کهکشان انداخته باشند.

تمام دل خوشی تاجیکان و هزاره ها این است که مسعود را قهرمان ملی می گویند و در چند دفتر و یا دیوار شهر اجازه می دهند عکس های او نصب باشد و مزاری را "شهید وحدت ملی" نامیده و در ارگ برایش محفل گرامی داشت می گیرند. اما در عمل قبر همه را بدست خود شان می کنند.

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امرزاده
بشقاب پرنده
نظرات بینندگان:

>>>   Baha
رشید دوستم گفته بود " پکتیا کوهستانی است و درهرغار کوه یک بوزبنه نشسته، اما شمال هموارو پهناور پراز آدم است، بیایند سرشماری بدون جعل بکنند ، باز درو معلوم می شود که کی اکثریت است"

>>>   ازخوانندگان کرام میخواهم این گزارش واقعیت گرانه خواهرعزیز ثریا بها را
سیف save نمایند چون یک سند گویای تاریخی است .
منهم درین سالها در پروژه توزیع تذکره سردار داوود خان در بست ریاست سجل و ثبت احوال نفوس
وزارت داخله به حیث رییس گروپ توریع تذکره و خانه پوری جدولهای دموگرافی
موظف شده بودم و چیز هایی را درک کرده بودم اما نه به معلومات خواهر بها
که یک گوشه از روایت مستند و شهادت از درون نظام است .
م .ش . ف کابل

>>>   Tahir Qadiry
دوستانی زیادی در مورد احصاییه نفوس که تا هنوز اعلام نشده نوشتند. گمان کنم تلویزیون یک هم در مورد گزارشی داشت. اخیرا در مورد همین مسئله با یکی از سازمان‌های خارجی دخیل در این مورد صحبتی داشتیم. شیوه‌ای که کمپنی سویدنی (فلو-مایندر) از آن استفاده کرده Remote Sensing یا سنجش از راه دور است که بر اساس آن هر زنده جانی (مثلا انسان، گاو، گوسفند، مرغ، موش...) که انرژی گرما Electro Magnetic Energy تولید کند، به عنوان «یک نفر» حساب شده است. جزییات این گزارش را بعدا مفصل اینجا خواهم نوشت.

>>>   عمر راوی
با گردن پتی ، کسی به آزادی نمی رسد !
« بیدل » میفرماید:عاجز کشی ست شیوه ابنای روزگار--- «بیدل» به چشم خیره نگاهان زبون مباش .
«صایب تبریزی» میگوید: اظهارعجز پیش ستم پیشه ابلهیست ---اشک کباب باعث طغیان آتش است.
القصه اینکه قوی باش تا زیر پا نشوی . گردن پتی ، دست بوسی و پابوسی ، عاجزی، چاپلوسی ، خم شدن و چم شدن و بلی قربان گفتن کسی را به آزادی نمی رساند.

>>>   تاجیک (تاجي - پارس - آ ریایی) های جهان
باید افغانستان تجزیه شود . این انصاف نیست که تاجیک . هزاره و ازبک گاهی در انتحار کشته شوند . گاهی ترور شوند .و گاهی به خاطری که از حق و عدالت سخن می زنند کشته شوند . و تعدادی زیادی هم به خاطری دفاع از افغانستان شهید می شوند . در حالیکه از ملیت افغان نیستند . .......
و خودی افغان ها ( پشتون ها ) کار مواد مخدر را می کنند . ودر چوکی ها نشسته دالر امریکایی می گیرند . و ترور و انفجار می کنند .و حق و حقوق تاجیک . هزاره و ازبک را از بین می برند ....
روح شهدا تاجیک . هزاره و ازبک شاد و یاد شان گرامی باد

>>>   Allahyar
آیا در خوست پکتیا جلال آباد لغمان
و همه جنوب به کدام شمالی وال کدام نمره زمین مفت داده شده هست که بخاطر وحدت ملی دروغی میخواهند زمین های شمالی را به کوچی ها و فاشیست ها توزیع نمایند
خاموشی ما در مقابل این دسیسه مرگ تدریجی ما می‌باشد باید اقدام نمود

>>>   باید جنبش دفاع از زمین های شمالی و کوهدامن شکل داده شود، پدر کس نمیتوانند طرح شهرک را بالای زمین شرعی مردم در کوهدامن پیشنهاد کند.اگر ایستاد نشویم همه ما نابود خواهیم شد!

>>>   در مناطقی از کشور که توسط مهاجرین قبایل اوغان اشغال شده اند نه تنها انسانهای آنها بلکه گوسفند، شتر، خر، شادی، و قاطر های آنها هم در یک جمع حساب شده اند و در سر شماری ماهواره ئی غنی کوچی شامل هستند، که البته قابل درک است۰

>>>   بلی، اشرف غنی کوچی یک فاشیست و شدیدن یک متعصب پشتونست است۰ در جای خود این متقلب گفت که اجازه بدهید من نماینده چند ولایت جنوب و جنوبشرق باشم۰

>>>   نگذارید این قبایل ....و تمامیت خواه را تا پلان ای شئونیستی خود را عملی کنند۰
زنده باد اتحاد قوم های تاجیک هزاره اوزبیک ترکمن بلوچ و بقیه اقوام غیر اوغان کشور۰

>>>   اقدامات غنی کوچی کشور را به دو دستگی شدید و بحرانهای پی در پی برده است.
هیچ جائی کار های غنی بی طرفانه و بسود کشور نیست۰ غنی کوچی در زیر سایه تبلیغات پروژه های خارجی و کهنه چون توتاپ و این و آن آنهم در حرف، و در زیر حمایت پروژه اشغال امریکا، کوشش دارد پروژه اوغان سازی قومی خودش را تطبیق کند و پلان پروژه های تمامیت خواهی قومی خودش را عملی سازد.
خطرناکترین و مضر ترین شخص برای کشور همین اشرف کوچی است. کشور هیچگاهی تا این اندازه متفرق و بی ثبات نشده بود که زیر اداره این ....شئونیست قومی شده است.

>>>   هر که آب از دم شمشیر خورد نوشش باد. پشتون‌ها که سه صد سال ٔبر گرده‌های دیگران سوار هستند و هر آن‌ چه خواستند کردند و هرچه را خواستند تخریب کردند و تغیر دادند تا فرهنگ پارسی‌ و فرهنگ والای این مرز و بوم را پشتونی و عربی بسازند، موفق شدند، چون هیچ گاهی‌ با مخالفتِ مثمر و فعالِ تاجیک‌ها و دیگر اقوام رو به رو نشدند. روشنفکر‌های غیر پشتون با چند مقاله‌ای بسنده کردند و سیاست مدار‌های غیر پشتون با گرفتن امتیازاتِ سیاسی و اقتصادی به مردم خود پشت کردند و امروز دست دراز فاشیست‌های پشتونیست بیشتر و بهتر از گذشته در صدد تحمیل کردن قدرت سیاسی است و اگر غیر پشتون‌ها تنها به دشنام و مضمون نویسی و لاف زدن‌ها اکتفا کنند، دیگر تا سه صد سال دیگر باید مزدور بمانند.

>>>   دیوانه ها جمع شده اند خیال پلو میزنند ونفوس شماری هوای میکنند.تا سکهر واتک را نفوس شماری میکنند بعد حساب میکنند که افغان ها هفتاد و پنج فیصد شد.اگر انواع فاشیزم قبیله در جامعه وجود داشته باشد فیصدی خودرا کمتر از ۷۵ فیصد نمی گویند.الا لعنت الله علی القوم الکاذبین.

>>>   پس در سرشماری فضایی پنجاه سال بعد مناطق شمال و مرکز افغانستان از سکنه خالی می شوند و از همین حالا باید سر رشته کرد تا افغان ها را از جنوب به آن جاها انتقال داد که سررشته ی زراعت و آبادی کنند.

>>>   افسو س که کشور به سمت نفاق و شقاق در حرکت است این مسولیت ریس حکومت است که ازین بحران چطور جلوگیری کند در ۱۴ سال حکومت کرزی این حرف ها را یکروز نشنیدم اما چرا حالا چنین است که این قدر نفرت میان اقوام دامن زده می شود. از تروریزم به مراتب این گونه نفاق خطرناکتر است روشنفکران ، علمای دین و مشران قوم و رهبران سیاسی از تمام افغانستان باید جمع شوند و مبارزه جدی در مقابل نفاق قومی براه باندازند.

>>>   بشقاب پرنده بی بی گل.

>>>   بلی، اشرف غنی کوچی یک فاشیست و شدیدن یک متعصب پشتونست است۰ در جای خود این متقلب گفت که اجازه بدهید من نماینده چند ولایت جنوب و جنوبشرق باشم۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است