سه شایعه - سه واقعیت
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۴    ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ کد خبر: 148621 منبع: پرینت

1-حكومت در جريان گفتگوهاي پنهان صلح، سپردن ولايت هلمند را به طالبان پيشنهاد كرده است اما طالبان خواهان سپرده شدن ولايت هرات به این گروه شده اند.
ويسا


2-اطلاعاتی وجود دارد که بخشی از زمین‌ ها در ولسوالی کلکان به شکل مرموزی خریداری می‌ شود.
گفته می‌ شود که این خریدوفروش از ماه‌ ها بدینسو با پرداخت پول‌ های هنگفت همه روزه دوام دارد و یک بخش از این زمین‌ ها توسط صدیق پتمن، معاون جبهه نوین به رهبری انورالحق احدی خریداری شده و جهت اسکان قوم مشخصی توزیع شده است.
کلکان از ولسوالی‌ های پر وسعت شمالی است که حیثیت کمربند امنیتی را برای شمال دارا می‌ باشد.
محمد هارون مجیدی


3-انجینر محمد داوود می گوید: هنوز هم در جلسات مقام های بلند پایه دولتی به عنوان والی بلخ اشتراک می کنم و اگر حکومت بخواهد مرا برکنار کند از روی برخی حقایق سرپوش برمی دارم و افشاگری می کنم.
در همین حال استانکزی رییس امنیت ملی به او هشدار داده است در صورت افشاگری، برای وی به جرم قتل ساکنان ولایت بلخ در گذشته دوسیه سازی کرده و او را به محاکم عدلی معرفی می کند.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجیدی
کلکان
خریدوفروش
پتمن
احدی
نظرات بینندگان:

>>>   دقیق پروژه اسرائیل توسط گمشدگان شان در اطراف کابل تطبیق میگردد.
زمین های شمالی از دیر زمانی با پول های هنگفت خریداری میشود و همین قسم خانه های خیرخانه.
دیگرش را میدانید

>>>   4 -دکتر خپلواک سه وظیفه دارد. نماینده خاص دکترغنی در امور سیاسی، رئیس دارالانشآء شورای عالی صلح، و رئیس کمیسیون تطبیق معاهده حکومت با حزب اسلامی گلبدین.
وی درمجلسی درکابل اظهار داشته است که محاسبه حکومت در آوردن حکمتیار غلط از آب درآمده است. دکترغنی حالا پوره درک کرده است که حکمتیار در مقابل یک مشت پول حاضر به انجام هرکاری است. آن اخوانی اصول پرست زنده گی اش را مدیون دالر های حنیف اتمر است و در هر مجلسی برای او حمد وثنا می گوید.
خپلواک به نقل از استاد خلیلی که اخیر با چند تن دیگر به دیدار حکمتیار رفته بود، گفته است که گلبدین از اتمر چنان صفت می کند که گویی حسن البنا وسید قطب باشد وخیلی تعجب کردم.

خپلواک به خنده گفته است که در حکومت وحدت ملی چهره بارز کمونیستی فقط اتمر صاحب محترم است ولی امام مجاهدین به این خادیست بیعت کرده است... خدا سر حال این ملت رحم کند... میگن در گذشته پشت یک امام مردم چهل سال نماز خواندن آخر او انگلیس برآمد قصه حکمتیار همین طور شده است.

خپلواک افزوده است که من هم از شمالی تلوالی بدم می آید؛ چور وچپاول بی شرمی این ها مردم را به ستوه آورده بود ومجاهدین را بدنام کرده بود؛ ولی حال که حکمتیار صاحب را دیدم گفتم خواص تمام مجاهدین یکی است. حالا دالریار از اتمر پول گرفته تا به جلال آباد برود؛ در لفظ قدرت نمایی کند و حریفان خود را بد و رد بگوید
ر. مامون

>>>   باید اقای تور یکی از ظرایط مصالحه محاگمه ای غلتی مستری داود بحیث قاتلین منردم راریو امرخ قرار دهد وهم محاکمه ای/پرویز داود را به جرم ملاه برداری وما ما قخزو را له جرم قساد اخلافی
حاجی جان محمد پارسا

>>>   فلسطینی ها هم خود شان وقتی پول زیاد را میدیدند زمین های شانرا میفروختند بعدا سروصدا بالا کردند که گویا اشغال شده

>>>   مردم هرات هرگز زیر نظام جهالت وتاریک زندگی نمیکنند

>>>   مردم هرات جاهل نیستند که زیر سایه سیاه طالب اشرار زندگی کنند هرولایت که طالب را خوش دارد این اشرار همانجا بروند

>>>   محمدایوب عظیمی
وقتی رئیس جمهور و وزرایی پراشوتی برای ما پرتاب کردند چنین سرشماری هوایی را نیز به نفع مزدوران خویش انجام میدهند.

>>>   موقف شورای بزرگ شمالی
در مورد پیشنهاد گلبدین بخاطر شهرک سازی در شمالی زمین های کلکان بگرام و‌دیگر نقاط که توسط کوچی ها و مردمان جنوب بخاطر اهداف ... غصب شده هست
چی هست

>>>   Azimi
الله یار گرامی.
پلان دویمه سقاوی توسط ارگ، پولهای کمکی خارجی و همکاری های بسیار تنگاتنگ عبدالله خان، حاجی الماس، قانونی، جرُات ، صالح و چند نفرک دیگر از قبل ها آغاز و در حال تکمیل شدن است.
بزرگان پول میگیرند و معامله میکنند و مردم عادی سر گردان یک لقمه نان به فامیل . پس همان کسی که بیاید و دست و آستین بالا کند کیست؟

>>>   پیمان با فاشیزم بهتر از این نمیشود در انتظار محاکمه باشد

>>>   هرات گورستان طالبان است

>>>   Mansoor Badry
جوان تاجیک مصروف است که ناره یی تکبیر بگوید یا نعره یی تکبیر . جوان تاجیک چنان از سیاست روز دور مانده که هنگامی ملا می گوید اکثر اهل جهنم زنان اند ، بعد چیغ زدن ناره تکبیر زار زار می گیرید و زیر لب نجوا می الهی توبه !
جوان تاجیک چنان مست پول درامد پکول و چیفته تازی است که می پندارد او شمشیر زن تر از رستم زال است.

>>>   ، واقعآ که جوانان ما چنین اند و در خواب غفلت فرو رفته اند، و خود را همیشه ( افغان ) خطاب میکنند، و زیر بیرق غنی خدمت سربازی انجام میدهند، و از آنطرف نعشش بخانه اش برمیگردد.

>>>   انكس كه زمين را به خاطر پول به دشمن ميفروشد بهتر است... خود را بفروشد. نه زمينىًً را مه براى أبد مردم دشمن دارى كنند
ح ع

>>>   رئیس اداره مستقل هوانوردی یک شخص مطلق بیسواد است و اسناد تحصیلی وی جعلی است.
سایه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است