الصماد: گفتگوی محرمانه‌ میان یمن و آل‌ سعود نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۴    ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ کد خبر: 148651 منبع: پرینت

رییس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که اخبار منتشرشده در خصوص گفتگوهای محرمانه میان آل سعود و گروههای یمنی در اتاق های عملیات متجاوزان ساخته و پرداخته می شوند.

به گزارش العالم، صالح الصماد، رییس شورای سیاسی یمن با بیان اینکه نباید از نبرد بترسیم هر قدر که توطیه باشد افزود: امروز می دانیم دشمن در حالت شکست و قهقرا قرار دارد و ناامید شده که این نشانه حتمی بودن پیروزی ماست، ما در برابر مرحله ای حساس و دقیق قرار داریم.

صالح الصماد در مراسم دانشکده افسری گارد ریاست جمهوری و عملیات ویژه گفت: هیچ گفتگوی سری با آل سعود وجود ندارد و منبع اخباری که درباره این نوع گفتگو، سخن می گوید مزدوران موجود در اتاق عملیات ایتلاف هستند که هدفشان شکستن پایداری مردم یمن است.

وی تصریح کرد: که اسراییل نمی خواهد گفتگو کند، یمن آماده صلح واقعی است اما هر چقدر فشار باشد تسلیم نمی شود.

رییس شورای سیاسی یمن با بیان اینکه نباید از نبرد بترسیم هر قدر که توطیه باشد افزود: امروز می دانیم دشمن در حالت شکست و قهقرا قرار دارد و نا امید شده که این نشانه حتمی بودن پیروزی ماست، ما در برابر مرحله ای حساس و دقیق قرار داریم.

وی خاطرنشان کرد: مزدوران نمی توانند اوضاع را کنترل کنند چون متکی به آل سعود هستند و سعودی اصلا نمی تواند کاری انجام دهد چون افسارش در دست آمریکاست، تا وقتی فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا به آنان قول 3 سال دیگر را داده به این معنی است که جنگ به طول خواهد انجامید که ما برای آن آماده ایم.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
یمن
عربستان
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است