بر رییس جمهور و اعضای پارلمان شرم روان است
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۲۹    ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ کد خبر: 148757 منبع: پرینت

اجلاس سال هشتم شورای ملی روز چهارشنبه 16 حوت 1396 با حضور روسای شورای ملی، رییس جمهور، رییس اجرایی و معاونان رییس جمهور و رییس اجرایی و تنی چند از مقام های کشور برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpape)، احمد سعیدی آگاه مسایل سیاسی در برنامه «تحول» گفت: اگر ملاک پارلمان و کارهای کشور قانون اساسی باشد، در حال حاضر نه این پارلمان قانونی است، نه رییس جمهور و رییس اجرایی که جان کری آنها را تعیین کرده است قانونی هستند و نه کابینه ای که پارلمان به آنها رای داده است. اما اگر قانون جنگل مطرح باشد هم پارلمان حق کار دارد و هم رییس جمهور می تواند سال ها به همین شکل کار کند.

سعیدی، آغاز کار پارلمان را غیر مشروع خوانده و گفت: حکومت انتخابات را نخواست که برگزار کند. پس پارلمان و کابینه و حکومت هر سه غیر قانونی هستند. بنابراین با این کشوری که همه چیزش غیر قانونی است انتظار نداشته باشیم که از این پس قانومندی و اخلاق و صداقت و حیثیت ملت را داشته باشیم. در حال حاضر هم به رییس جمهور که به پارلمان رفته است و هم به اعضای پارلمان که بر وی چک چک کرده اند شرم روان است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   این همه برای داخلی ها اصلا شرم محسوب نمیشود زیرا اینها از الف تا یامزدور ودست نشانده ووارداتی اند در قاموس ایشان باسم شرم چیزی ثبت نگردیده وبا این کلمه ای بیگانه اشنای ندارند شرم وخجالت را انهای بکشند که شرایط بین المللی اشغال را رعایت نمی نمایند وقتی یک کشور از جانب اجانب تحت اشغال قرار میگیرد تمام حقوق معین سازمان ملل برای محکومین ومستعمره ها مرعی الاجرا میباشد برای ما بهتر بود ازین همه لنگ وکور ودم بریده یک نفر را مانند بریمر عراق می فرستادند تا مردم میدانست که استقلال وازادی وحریت ندارند وتحت اشغال اند اگر چنین هم نکنند همه دانسته ومیداند که این کشور از سالها قبل توسط کشور های ذی منافع اشغال گردیده با وجود مستعمره بودن ومحکوم شدن هنوز مردم این سر زمین قتل عام گردیده روزانه صد ها وهزار ها شهید وقربانی میدهند به استثنای یک دوره ای محدود داود خان وقبل تر ازان حکمروای امیر حبیب الله خان کلکانی وتا اندازه ای محدود هم دوره ای پر تشنج ربانی ومسعود باقی بیگانه ها واجانب حاکم سرنوشت ما بوده بوی ازادی به مشام ملت نرسیده است خوب اگر سازمان مللی است وکشورهای ازاد ومستقل وجود دارد باید ملت افغان وسرزمین افغان ستان را ازین حالت رقت بار وفلاکت بار نجات داده حد اقل سلطه ای مزدور های بی اراده وصد درصد دنباله رو را از بالای مردم شجاع وغیور ما دور سازند این ملت هیچ گناهی ندارند بجز ازادگی وازاد منشی اگر واقعا این روش جرم است پس راه وچاره ما چیست چون ما به همین منوال جز دوسه چهار نفری مانند عین وغین وکرزی وحکمتیار وسیاف وقانونی ومحمدی و... خو کرده ایم نمیتوانیم محکومیت دایمی واشغال ابدی را قبول نمایم به امید ظهور رهبری واقعی ویا خروج امام زمان عجل الله الفرجه الشریف ناچار سنگ صبر بر سینه بکوبیم وراه مردن وکشته شدن وتباهی ممتد را انتخاب نمایم
لالی از ننگرهار

>>>   اشرف غنی ما افغانستانی ها را نزد جهانیان شرمانده است .
م.نسیم کابلی

>>>   نسل كشى برنامه ريزى شده دولت وحشت ملى

>>>   اگر واقعآ شرم و جود میداشت اندکی از حیا و جلو گیری از دستش بوجود میامید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است