حکمتیار مذهب شیعه را ساخته یهود می داند!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۶    ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ کد خبر: 148774 منبع: پرینت

حزب اسلامی شاخه گلبدین حکمتیار مدعی است که حکمتیار با تعدادی از مردم دایکندی و مسوولان دفتر ولایتی این حزب برای مناطق مرکزی افغانستان، دیدار و گفتگو کرده است. حکمتیار در این دیدار که در کابل انجام شد، از مردم مناطق مرکزی افغانستان به خصوص متنفذین دایکندی خواست که مردم را برای حمایت از حزب اسلامی منسجم کنند. وی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: "اعضای حزب اسلامی بدون هیچ نوع تعصب لسانی، مذهبی و سمتی برای اهداف مقدس این حزب متعهد هستند."

حکمتیار در حالی از عدم تعصب مذهبی سخن گفته که او در یکی از کتاب‌های خود به اسم «متضاد روایات، مذهبی اختلافات»، مذهب آنانی را که اخیراً با او دیدار کرده‌اند، ساخته‌ و پرداخته یهودی‌ها دانسته است. او به صراحت در این کتاب گفته است که مذهب رافضی ریشه قرآنی ندارد و باطل است. این کتاب همین لحظه برای دانلود رایگان، روی سایت «شهادت» ارگان نشراتی حزب اسلامی یا وبلاگ شخصی گلبدین حکمتیار قرار دارد.

بد نیست این را هم بدانید که حکمتیار در حالی از مردم هزاره، خواستار همکاری شده که او در پیام عید فطر سال 1392 خورشیدی، هزاره‌ها را به کوچ اجباری تهدید کرد. او ضمن هشدار، خطاب به هزاره‌ها گفت: "آن روز فرا خواهد رسید که مردم مظلوم افغانستان برای احقاق حقوق غصب شده شان کمر ببندند و در آن زمان در هیچ گوشه کشور پناهگاهی برای خود نخواهید یافت."

حکمتیار در همین پیام، هزاره‌ها را اقلیتی دانست که بر نقاط حساس افغانستان از جمله اقتصاد این کشور سلطه پیدا کرده‌اند. جالب است؛ او در این پیام، بر دولت افغانستان تاخت که تحت‌ فشار ایران و آمریکا، منطقه دایکندی را به ولایت تبدیل کرده است. اکنون همین شخص، داعیه دوستی با هزاره‌ها را سر داده و متأسفانه تعدادی نیز از مناطق مرکزی افغانستان، جذب حزب اسلامی شده‌اند. اسامی این افراد و نوع مسوولیت شان در حزب اسلامی، نزد نگارنده موجود است.

چنین افرادی دانسته و ندانسته، به حکمتیار دل‌خوش کرده‌اند؛ در حالیکه او در سخت‌ترین شرایط، مردمان غرب کابل را تنها گذاشت. حکمتیار از عدم تعصب مذهبی حرف زده در حالی که او با تاختن بر یک مذهب، بالاترین توهین‌ها و ظلم‌ها را در حق همان مذهب روا داشته است. حکمتیار مصداق این سخن معروف است که «سیه روی شود هر که در او غش باشد.»

برای شرمساری حکمتیار همین کافی است که داد از عدم تعصب مذهبی می‌زند اما اراجیفی به نام «متضاد روایات، مذهبی اختلافات» را به صورت رایگان توزیع می‌کند.
او در حالی از عدم تعصب زبانی و لسانی حرف زده که حساسیت خاصی به کلمه «فارسی» دارد. سخن آخر این که او در حالی دست به دامان مردم دایکندی شده و از عدم تعصب سمتی سخن گفته که سه ماه پیش در سفر به ولایت خوست، گفت: حق لوی پکتیا باید از ولایت‌های کوچکی مثل دایکندی بیشتر باشد.

مرادی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
شیعه
نظرات بینندگان:

>>>   به طواف کعبه رفتم به حرم رهم ندادند/که تو در برون چه کردی که درون خانه آیی.این شعر از عراقی شاعر پارسی زبان سنه هفتم هجری قمری است ووصف الحال افرادی به مثل گلبدین است که در قتل وکشتار مسلمانان بیگناه مملت ما چه مستقیم وچه غیر مستقیم نقش داشته.وباید گفت گلبدین باچه رویی بقول خودش از کوهها روان گردیده وباچه اهداف وبرنامه هایی که مطمعن هستم باجاه طلبی وچوکی پرستی که داد اینده تلخ هم برای خودش هم برای مردم وهم برای اینده کشور دارد.فردی که سابهای سال مردمش را تنها گذاشت ودر سرنوشت مبهمی پس از چند سال ظاهر شده بسیار شک برانگیز است.اگر این گفته های او درخصوص توهین به مذب شیعه درست باشد باید به جرم اختلاف افکنی ورواج تکفیری گری محاکمه گردد.بر علمای متعهد ودانشمند اسلام چه سنی وچه شیعه فرض است که با این عامل تفرقه جو برخورد وموضعگیری کنند ومردم هم سنی مذهب وهم شیعه مذهب متوجه باشند که این گپ ها از دهان یک وهابی بیرون میآید.با رفتار ها وعنعنات این فرد که گذشته تاریک وسیاهی در پهنه ساسی امنیتی کشور دارد خواب تسلط بر چوکی ارگ را درسر میپروراند وبدنبال برتری جویی افراطی وقوم وسمت است وبخصوص برادران قوم هزاره مواظب این مار خوش خط وخال باشند.
داکتر عبدالرب آچکزی

>>>   بی ادب ترین انسان روی زمین به مذهب کس توهین نمیکند آنهم به روش بی منطقی وخصومت ، این گرگ پیر چی زمانی به دوزخ میرود؟؟؟

>>>   منفور عام وخاص !
استاد سیاف: گلبیدین مریض است !

>>>   در بدل این حرفش عربستان حتما اقلا یک ملیون دالر برایش میدهد
صوفی کرنکار

>>>   از اوایل دهه هشتاد میلادی، دیدار گلبدین با چارلی ویلسون، عضو مشهور کانگرس امریکا‌ست که نقش کلیدی در تحویل‌دهی صدهامیلیون دالر پول و اسلحه سی.آی.ای به باند گلبدین داشت و به پدر تروریزم اسلامی شهرت یافت. اما آنچه کمتر در مورد گفته شده اینست که ویلسون از حامیان مهم اسراییل بود که کار برای اهداف صهیونیزم در جریان جنگ ضدشوروی یکی از ماموریت های او را تشکیل می‌داد.
بنیادگرایان افغان در سطح تبلیغات علیه «استکبار جهانی»، «قدرت های طاغوتی»، «دسایس یهود و صهیونیزم» و غیره شعار سر می‌دهند، اما وقتی پای دالر و قدرت به میان آید، حاضر اند با فاشیست‌ترین قدرتهای قاتل مسلمانان باده سر داده به حجله نشینند. حزب اسلامی همیشه از «داعیه فلسطین» در ظاهر دفاع می‌کند اما نخستین گروه افغان چتلی‌خوار رژیم سفاک اسراییل بوده است.
نویسنده امریکایی، کرستوفر بولین در مقاله‌ای که به تاریخ ۲۹ می ۲۰۱۶ در ویبلاگ شخصی‌اش نشر شد، از رابطه اسراییل با حزب اسلامی با وساطت چارلی ویلسون پرده برداشته می‌نویسد که وی شخصا با گلبدین دیدار نموده به توافق رسید که حزب اسلامی از اسراییل اسلحه دریافت کند و با اجنت‌های سازمان استخبارات نظامی اسراییل در پاکستان کار کند تا مجاهدینش را آموزش دهند. در نتیجه این توافق مخفی،‌ حداقل چهارهزار تن از نیروهای گلبدین توسط کارشناسان اسراییلی تمرینات نظامی دیدند که در قالب آن جمعی از عرب‌هایی نیز جا داده شدند که بعدها تروریست‌های خطرناک بین‌المللی شبکه القاعده شدن

>>>   این متنفذین دایکندی دیگه چه مغز ...را خورده است که پیش حکمتیار می روند. حکمتیار اگر قدرتش برسد بدتر از عبدالحمن خان است و هزاره ها را چوچه کش خواهد کرد. چرا این مردم از گذشته درس نمی گیرند. از گلبدین تا حالا چه خیری برای پشتونها رسیده که برای هزاره ها برسد.

>>>   خداوند ...کسانی را که رفته اند و پای گفتکوی این شخص نشسته اند.

>>>   گلبدین بیماری روانی دارد هیچگاه حرف که میزند عواقب و معنی آخیر آنرا نمیداند . ارغندیوال کاری نیک کرد که خود را ازین لکه ننگ رسماٌ و علناٌ دور ساخت در غیر آن همه مردم وی را شریک گناه و جنایت های گلبدین میدانست. از گلبدین کسی پرسان کند که تو همان کسی نبودی که میگفتی امت محمد نباشم که زیر سیطر و برق کفر زندگی کنم. حالا خانه ات دیوار مشترک با پوهنتون امریکایی ها دارد کجا شد آن قسم و قصدت ؟
اما دریغ دینجا است که چرا بعضی اشخاص به دنبال گلبدین روان است. اینها نیز عاشق اندیشه و عمل گلبدین اند چنانچه شاعری گفته است که :
پلید جنس پلید است و پاک همسر پاک
گریز نیست در آفاق جنس را از جنس

>>>   گلبدین را نمی توان به هیچ قومی منسوب دانست. زیرا وی یک جهادی مختص به خود است. زمانی که در پیشاور اساسی ترین ضربات را به پشتون های که از وی تاعیت نمی کردن بترور نمود. پروفیسور مجروع، چین زایی، جنرال کتوازی، نسیم اخندزاده، داکتر نسیم لودین، داکتر شگیوال ....که به صد ها نفر بالغ می شود. در لغمان، کنر ننگرهار، میدان وردک، غزنی ن ... نیز به به پشتون های که تابع وی نه بودند رحم نه کرد. دشمنی با دیگر اقوام را که خود انکار نه کرذده است.
شفیع شفیع

>>>   اول اینکه باند ترورست ادمکش گلبدین که تا حال نه سلاح جنگی خود را تسلیم حکومت کرده و نه افراد کم و بیش که از ان در صحنه جنگ برایش باقی مانده بودسلاح های شانرا بزمین گذاشته و نه خود این خاین بد اخلاق جاسوس پاکستان مطابق قانون احزاب در کشور بنام کدام حزب سیاسی ثبت و راجستر وزارت دادگسری کشور شده و علاوتا حزب اسلامی بیشتر از شانزده سال است که تحت رهبری اقای ارغندیوال رسما فعالیت دارد چگونه به کسی اجازه داده میشود و حکومت جلو چنین خودسری ها و غیر قانونی های گلبدین و افراد باند انرا در نشست ها و خبر بزیر نام حزب اسلامی سیاسی ساختگی خودشان را نمیگیرند ریس جمهور غنی احمدزی گرچه که ماند قصاب کابل کاراتش اکثرا غیر قانونی است اما خطابش بمردم دفاع از قانون گلو پاره میکند چرا جلو تسلیم شده گلبدین رهبر باند جنگی ترورستی و زور .یی را نمیگیرد پس توقع اش از تمکین به قانون از دیگران بی مفهوم وبیجا است .

>>>   استاد سياف راست ميگويد كه گلبيدين مريض است، مرض خطر ناك كوخ همه بدنش را گرفته، مغزش، زبانش، گوشش، دست و پايش، معده و مخرجش، همه مبتلا به كوخ شده اند، و يگانه رأي تداوي آن در دادن و سوختاندنش كامل او است.

>>>   هزاره های داخل افغانستان مردمان شریف و فارغ از تعصب هستند

>>>   با هر چال و نیرنگ که خواهی رو ما از طرز خرامت می شناسیم، این پیرکی از هر حربی کار میگیرد تا مردم را بجان همدیگر بیندازد ولی مطمعنم مردم شریف دایکندی به تور این خبیث نمی افتند.

>>>   توگل بیدین هیچ شرم نداری 16 باهمین حکومت به اصطلاح خودت حکومت کفری جنگیدی بازتسلیم شدی بازهم شرم نداری ازاطرافیان این گل بیدین میخواهیم که کمی همین شخص مریض رانصیحت کنند که ازحرفه های بیهوده وپوچ زبان خودرا نگهدارد

>>>   راکتیار خو هیچ مذهب ندارد، لعنت به او مذهبی که انتحار راحلال، وطن فروشی را افتخار بداند
همین لا مذهب ها است که وطن هیچ وقت جور نمیشود
لعنت به این ملحدین وطن فروش، مزدور بیگانگان
خیر الدین از بغلان

>>>   بوجود آمدن شیعه و سنی ریشۀ تاریخی در صدر اسلام دارد که گفته میتوانم نتیجۀ یک کودتاه علیه خانوادۀ پیامبر اسلام است، اگر شیعه را یهود بوجود آورده باشد، پس وهابیت را کی بوجود آورده است؟ احزاب اسلامی را (که در موجودیت دین اسلام همه بی معنی اند) کی بوجود آورده است؟ اسلام از همان آغاز روی مقاصد و قدرت سیاسی به پرچه ها تقسیم شد، حتی همین مذاهب نتائج تمامیت خواهی عده ای از اصحاب پیغمرب اسلام اند ورنه در زمان آن حضرت اصلاً کدام مذهبی وجود نداشت، حالا تیکه داران اسلام حتی مذاهب را با تأسیس احزاب به اصطلاح اسلامی به پارچه ها تقسیم نموده اند که این امر تمام دین اسلام را از الاهیت خارج نموده به یک پدیدۀ سیاسی تبدیل نموده است

>>>   دروغگوی را همیشه خداوند شرمنده و شرمسار کرده گلبدین در هر سخن اش بر علیه امریکایان حرف های دروغین اش را پف و باد میکند این در حالی است که سه تن از محافظین گلبدین حکمتیار امریکایی است چنانی که در فیسبوک این سه تن امریکایی محافظین گلبدین در سمت حرکت اش یکی انها در پیشا پیش و یکتن دیگراش در عقب و یک تن ان در سمت چپ گلبدین بشمول دیگر محافظین اش دیده میشود و با یک لامه خاص حلقه سرخ رنگ نشانی شده تا انرا دید بهتر کرده شده باشد گلبدین بر علاوه از عوام فریبی و دروغگویی استقرار فکری کامل و درست هم ندارد جنون چوکی و قدرت دولت چنان گلبدین را مست و ملنگ کرده که از خود بیخود شده تن به هرکاری تا جاسوسی به ای اس ای پاکستان و خیانت و جنایت در مقابل این خاک و مردمش از هیچ کاری شرم اور و روسیاه ای دریغ نکرده اما با انهم بعوض رسیدن بهقدرت بیشتر خوارو ذلیل گشته و منفور عام و خاص گردیده است .

>>>   وقتی از حزبی با پول نا حلال عربستان سعودی حمایت شود مطمئنا ناصالحانی هم جذب اونها میشوند.به هر حال این سفرهای عربستان مطمئنا دستاوردی داشته.بی خودی نبوده.
جنگ های اینده مطمئنا جنگ مذهب خواهد بود نه ملیت یا قومیت.
پیامبر فرمود :زمانی برسد که از قرآن جز رسم الخطی و از اسلام جز نامی برای مسلمانان نماند ، آنچنانکه گروهی به دین خدا در جهان خوانده شوند در حالی که همین گروه از هرکسی از اسلام دورتر باشند. مسجدهاشان از حیث ساختمان آباد ولی از نظر هدایت، خراب باشد.در میان مردمانشان قرآن و اهل آن در اقلیت باشند. مومنانشان در میان مردم باشند ولی در میان آنها نباشند، با مردم باشند ولی براستی با مردم نباشند ، زیرا هدایت با ضلالت همراه نیست گرچه در کنار یکدیگر باشند .

>>>   چه زیبا فرموده اند رسول گرامی ما حضرت محمد {ص}اگر گویند که کوهی از جایش حرکت نموده باورنماید واگر بگویند که یک انسان عادت خودرا تغییر داده است هرگز قبول نکنید صدق رسول الله {ص}جکمتیار از عنفوان جوانی تا امروز به متضاد گوی ودوروی معروف است یک زمانی او مجاهد میشود ووارث اصیل نهضت اسلامی وداسلام یوازینی بچی هرکه متهم بادوستی روس وحزب دموکراتیک خلق وسایر تنظیم های جهادی باشد به رگبار می بندد ونابود میسازد وبعضا هم رخ
دیگری کسیت را میگذارد وبا امین وتنی ونجیب وغنی وامریکای ها پیمان می بندد انگاه نه سحن از اسلام است ونه هم از نهضت وجهاد ومجاهدت همه چیز را فراموش مینماید ویگان وقت نعره میکشند که زندگی زیر جکومت استعمار وهمراهی باحکومت تحت اشغال را کفر میخوانند ومتعاقبا خود به کابل می ایند ودر قصر دارالامان به مصرف خارجی ها وبا بودیجه ای انها نفس میکشند وتوطیه مینمایند ونفاق افگنی وتفرقه اندازی مینمایند ازینرو باید گفت که
نیش عقرب نه از پی کین است
مقتضای طبیعتش این است
ملا ملنگ سرپلی

>>>   حرف را از اینجا شروع می‌کنیم، دین اسلام یک دین کاملا سیاسی است ، زیرا پیامبر اسلام قدرت و حاکمیت اسلام را بر تمام عرصه های زندگی مسلمانان حتمی میشمرد . همه باید تابع احکام قرآن باشند. دین اسلام خلافت را بوجود آورد ، خلافت یعنی حکومت و حکومت داری و سیاست کردن. اسلام و سیاست دو روی یک سکه اند ، هر دین و مذهب که به سیاست دست بزند کیفیت روحانی بودن خود را از دست می‌دهد. ای کاش پیامبر به مدینه نمیرفت ، مدینه برای او روحیه تازه و اردوی بزرگی را بعد از عقد قرار داد با آنها فراهم کرد . در رابطه به گلبدین باید گفت که او انسان ساده و احمق و یا کور ذهن نیست او بخوبی میداند که چه می‌کند. او در هر قدم تاکتیک های مختلف را برای بقای خود بکار میبرد ، از نظر او در سیا ست هر عمل درست یا نا درست برای رسیدن به مقصد مجاز است. زیرا سیاست و اسلام باهم خلط اند. زمانیکه پیامبر بار اول از مدینه به مگه با دو هزار پیرو خود آمد و لقریش او را اجازه داخل شدن به مکه نداد پیامبر با پیروانش خارج از شهر مکه اقامت گزیدند و برای مذاکره نماینده ای قریش نزد آنها آمد تا قرار دادی عقد گردد ، نماینده ای قریش با نوشتن کلمه ای الله و محمد رسول الله مخالفت کرد علی داماد پیامبر طبق معمول دست به شمشیر برد تا او را سر بزند ، نا گفته نماند که سر زدن انسان های بی گناه و با گناه کار علی بود ، پیامبر علی را در جایش نشاند و به نماینده ای قریش گفت بنویس آغاز نامه را هر طور که خودت میخواهی. این جا است که پیامبر سیاست کرد و از کلماتیکه در آغاز عهد نامه باید نوشته می‌شد طرفه رفت ، چرا ؟بخاطریکه او میدانست امروز یا فردا مکه از آن مسلمانان است. و این یک تاکتیک سیاسی از جانب پیامبر بود. گلبدین نیز چنین شخص در شرایط فعلی است اسلام امروز در سر تا سر دنیا از آغاز تا کنون صرف با تبلیغ چون بودیزم ، بهایی ، و سایر مذاهبی که در اقلیت اند رشد نکرده است بلکه تا جای ممکن از طریق تبلیغ و صلح آمیز و گاهی هم از طریق خشونت ، چنان که ما فتوحات سرداران عرب را در افغانستان آفریقا و اروپا میدانیم که چه جنایاتی را در مقابل مخا لفین خود مرتکب شده اند ، گلبدین پیرو چنین دین است . او آغاز مبارزات خو یش را از کشتن قوماندان امنیت چاریکار همراه با مسعود و ، ربانی و دگران
آغاز و تا امروز با قتل و قتال و خونریزی ادامه داده و می‌دهد و در این راه او تنها نیست دگر رهبران احزاب اسلامی نیز شریک اند، تنظیم های افغانستان شیعه و سنی همه دارای یک برنامه اند صرف اکنون که بعضی از آنها شیوه ای نرمتر دارند بخاطر آن است که مصارف شانرا کشور های غربی می‌دهد و باید آنها چهره ای زشت خود را پنهان کنند. مردم افغانستان نه تنها علیه گلبدین بلکه علیه تمام تنظیم های اسلامی صف بندی کنند ور نه آینده ای این کشور سیاه و تاریک از گذشته خواهد بود...
قارن .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است