رایزنی های شورای صلح برای حمایت از پروسه صلح
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۳۳    ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ کد خبر: 148830 منبع: پرینت

شورای صلح تلاش های وسیعی را در سطح کشورهای منطقه برای حمایت از پروسه صلح کشور آغاز کرده است.

به گزارش نگاه، رییس دارالانشای شورای عالی صلح می گوید که این شورا با نهادها و سازمان های متعبر اسلامی از جمله سازمان کنفرانس اسلامی در تماس است تا حمایت آنان را از پروسه صلح کشور جلب کند.

به گفته او، قرار است پس از نشست سه جانبه میان علمای اندونیزیا، پاکستان و افغانستان یک نشست بزرگ دیگری نیز در سطح منطقه میان علمای جهان اسلام در مورد جنگ افغانستان برگزار شود.

درهمین حال شورای عالی صلح، ابراز امیدواری می ‎کند که سال سیزده نود و هفت سال گفتگوهای صلح خواهد بود.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شورای صلح
نظرات بینندگان:

>>>   وظیفه شورای صلح را گلبیدین پیش میبرد ولایت می بخشد به قصر سفید نامه می نویسد

>>>   سال 1397 به گفته مسؤولین شورای عالی صلح سال گفتگوهای صلح خواهد بود اما اینکه به چی اندازه این گفتگوها مفید خواهند بود، هیچکس و هیچ نهادی حتی شورای عالی صلح پیشبینی کرده نمیتواند. فقط مصرف پول است که با گماشتن مشاورین بی حد و اندازه و معاشهای گزاف ماهوار، خانه های کرایی که هیچ دردی را دوا نمیکند، مصارف مهمانی ها، و مصارف وسایط پرداخته میشود و بس. دیگر هیچ دستآوردی این شوری نداشته و نخواهند داشت.
تا زمانیکه دشمن از طریق نظامی و سیاسی ضعیف نگردد، هیچگاهی به آواز صلح لبیک نمی گوید. حالا مخالفین ادعا دارند که دست بالا در کنترول ساحات دارند بناء تا زمانیکه تحت حملات هوایی و زمینی قوی و دوامدار قرار نگیرند هیچگاهی به صلح رجوع نمی کنند.
وسلام.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است