سال جدید بنام سال معارف نامگذاری شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۶    ۱۳۹۷/۱/۱ کد خبر: 148882 منبع: پرینت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpape)، محمد سرور دانش معاون رییس جمهور که در مراسم بزرگداشت از نوروز در شهر مزار شریف شرکت کرده بود، با تقدیر از زحمات عطا محمد نور والی فعلی بلخ، از جانب رییس جمهور نامگذاری سال جدید را اعلام کرد.

وی گفت که رییس جمهور محمد اشرف غنی سال جدید را بنام سال معارف نامگذاری کرده است و کوشش می شود که در این سال معارف کشور به رشد و تعالی برسد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نوروز
معارف
دانش
بلخ
نظرات بینندگان:

>>>   سال معارف؟؟دقیقا ربطش به اوضاع الان افغانستان چی هست؟

>>>   نوروز خونین، جنایتکاران قبایلی افغان باز دست به کشتار مردم بیگناه زدند
اینجا فغانستان است. این نام متعفن، جعلی و توهین آمیز، به صراحت بازگو می کند که اینجا را قبایل بدوی پشتون تبدیل به دوزخ بزرگ روی زمین کرده اند؛ سرزمین ناله و فغان!
بیرق فغانستان، بیانگر سیاهی، کشتار و بلاهت و تحجر مذهبی

>>>   سال مباره با قوم برستي بايد كزاشت

>>>   ربط این نام با وضعیت فعلی این است که آموزش ومعارف تنها راه رسیدن به صلح پایدار است، چراکه تمام انتحار وانفجار وخشونت ووحشیگری درافغانستان ناشی ازجهالت است، بلکه تمام مشکلات افغانستان ازناحیه جهالت وبیسوادی وضعف فرهنگ می باشد.
باکول

>>>   اگر نیت نیک به ختم جنگ وجود میداشت بهتر بود که امسال سال ختم جنگ در افغانستان نام گذاری می شد. برای افغانستان ختم جنگ و تامین صلح از همه مهمتر و ضروری تر است در سایه صلح و امنیت تمام عرصه های زندگی ما شگوفا میشود از جمله معارف.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است