اشتباهات استاد نور به معنی حقانیت راه عبدالله نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۴    ۱۳۹۷/۱/۴ کد خبر: 148934 منبع: پرینت

عبدالله و باند "فیسبوک چلونکی" او از کنار رفتن استاد نور از مقام ولایت بلخ بسیار خرسند شدند و یورش گسترده و توهین آمیز علیه استاد عطا و کسانیکه از مقاومت او علیه ارگ حمایت کردند به راه انداخته اند.

نباید فراموش کرد که کنار رفتن اخیر استاد عطا و سرخوردگی مردم عدالت خواه میراث خیانت عبدالله این "مار آستین" خوش خط و خال است. میراث عبدالله آنقدر سنگین است که مقاومت استاد عطا بیشتر از سه ماه نتوانست از عهده آن برآید.

استاد عطا قربانی خیانت، توطیه و همدستی عبدالله با ارگ شد البته ریشه های مشکلات فعلی به کنفرانس بن در تحت رهبری یونس قانونی و عبدالله می رسد در همین سلسله نسل کنونی بهای اشتباهات و خودخواهی های مارشال قسیم فهیم و عبدالله و دیگران را در مجلس بزرگان (لوی جرگه) قانون اساسی می پردازند.

این را هم باید بیاد داشت نبود استاد عطا در محور مقاومت بلخ به معنای تقویت جایگاه عبدالله در میان مردم نیست نباید فراموش کرد شکستن دژ مقاومت بلخ به معنای شکست داعیه مردم و پیروزی دشمن نیست. این مبارزه علیه فاشیزم سه ماه پیش در تحت رهبری نور بلخ شروع نشده بود. داستان فراز و فرود این مبارزه خیلی گذشته طولانی دارد.

رهبران اشتباه می کنند، خیانت می کنند و یا به دشمن تسلیم می شوند ولی این به معنای پایان و تسلیمی مردم به اهریمن نیست چنانچه آمر مسعود در یک توطیه جهانی به کمک مارهای آستین در سرنوشت سازترین مرحله تاریخ از میان برده شد ولی مبارزه مردم نه مرد.

تا فاشیزم تبهکار زنده باشد مبارزه مردم هم علیه فاشیزم و بی عدالتی به هر قیمتی که باشد زنده خواهد بود.

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امیرزاده
نور
عبدالله
نظرات بینندگان:

>>>   هارون صاحب خوب فرمودی ولی لطف کن مردم را از رهبران معامله گر مثل عبدالله و نور و چند نفر دیگه جد کن تا مردم یک رهبر پالچ و غریب پرور پیدا نکند این کشور همین شیوه پیش میرود و تو منتظر باش که کی انتحاری مردم را یکی یکی بر می دارد

>>>   این عمل نور خلاف منافع ملی و احماقانه بود و شاید باعث قتل نور و مردمان خوشباور میشد مانند جنبش روشنایی و جنبش رستاخیز کسانی که طرفدار حرج و مرج است از خاطر پول و دارایی شان است که در خطر است
بصیر نظری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است