با مواضع افغان پیپر آشنا شوید و عملکرد ما را نقد کنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۳    ۱۳۹۷/۱/۴ کد خبر: 148936 منبع: پرینت

خداوند بزرگ را شاکریم که پس از بیست سال خدمت در عرصه اطلاع رسانی دقیق و شفاف و صادقانه، یکسال دیگر افتخار میزبانی از شما خوانندگان گرامی را در فضای مجازی به ما عنایت داشت و مانند سال های گذشته شما خوانندگان عزیز، ما را لایق دانسته با بازدید و ارسال نظرات خود، آمار این سایت را در رتبه برتر افغانستان قرار دادید. این توفیق بزرگ را درحالی ارج می نهیم که فشارهای مضاعفی در سال گذشته از لحاظ اقتصادی و سیاسی بر ما وارد آمد که در سایه الطاف الهی تا کنون پابرجا مانده ایم و همچنان بر آرمان های مردم شرافتمند و با عزت خود تاکید داریم.

در بیست سالی که از عمر شبکه اطلاع رسانی افغانستان می گذرد، همواره تلاش نموده ایم تا اصول اعتقادی را سرلوحه امور خود قرار داده، کرامت زبانی و منافع ملی را سرلوحه امور خویش قرار دهیم و با اطلاع رسانی درست و اصولی در راستای بازسازی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی كشور خود گام برداشته، با نگاهی دقیق و كنجكاوانه، درست و منطقی و بدون اغماض و چشم پوشی های بی مورد به مسایل بنگریم.

بسیاری از بزرگوارانی که با این سایت آشنایی دارند می دانند که این شبکه بدون وابستگی و اتکا به دولت، قدرتمندان داخلی، کشورهای خارجی، متنفذین قومی و جناحی، بر روی پای خود ایستاده و با دیدی وسیع، اوضاع روزمره کشور را به بررسی می گیرد و با وجود موانع و مشکلات فراوان از لحاظ کاری و مالی، همچنان به اطلاع رسانی شفاف و بی طرفانه مقید می باشد.

حال اگر در این مدت خطاهای اشرف غنی را بیشتر تبارز دادیم صرفا جهت افشاگری و بازکردن واقعیت ها بوده است نه حمایت از یک جریان خاص. ما مسلمانیم و نمی خواهیم امور ممکت داری ما در دستان یک مامور خارجی باشد و بانوی اول مملکت ما یک زن مسیحی یهودی تبار ...
شبکه اطلاع رسانی افغانستان نه با اشرف غنی پدر کشتگی دارد و نه با عبدالله و نه با دیگران. انصاف مطلب این است که شرافت و عزت مردم را درنظر گرفته ایم و دقیقا به تکلیف عمل نموده ایم.

مواضع زبانی ما شاید این شبهه را در برخی از اذهان به وجود آورده باشد که همیشه یک قوم خاص را مورد سرزنش قرار داده ایم که هرگز اینگونه نبوده بل مزدورانی که بیشتر شان از یک قوم خاص هستند و تابع امیال و اهداف خارجی ها شده اند و کمر به نابودی این ملت و مملکت بسته اند، مورد نکوهش قرار داده ایم.
بارها گفته ایم و بار دیگر به تاکید می گیریم که به قوم پشتون در افغانستان بیشترین ظلم روا داشته شده است. زیرا در بیشتر مواقع در دوطرف جنگ مردمان این قوم تلف شده و خانه و کاشانه شان ویران شده است که آنهم بر می گردد به سران وابسته و خود فروخته ای که بنای جابجایی پشتون ها حتی تزریق پشتون های پاکستانی را بر بدنه این قوم در سر پرورانده اند و بر اساس خواسته خارجی ها مردم ما را به تباهی کشانیده اند.

در کنار حملات اینترنتی بر سایت این شبکه، برخی از تهدیدها علیه مسوولان سایت و عدم همخوانی سیاست های متخذه این سایت پیرامون اوضاع جاری کشور با اهداف حکومت افغانستان و دو کشوری که این شبکه در آن کشورهای نمایندگی دارد، ما را بر آن داشت تا برای شفاف سازی و رفع برخی اتهام ها، توضیحاتی را پیرامون عملکرد شبکه اطلاع رسانی افغانستان طی سالی که گذشت، به محضر خوانندگان گرامی تقدیم بداریم تا شما مردم شریف درباره ما قضاوت کنید.

در سال 1396 هجری شمسی با تلاش همکاران ثابت و خبرنگاران افتخاری ما در نقاط مختلف کشور و ممالک دیگر، هیجده هزار و یکصد و هشتاد و هشت (18188) خبر سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی، علمی، فرهنگی و تصویری درباره کشور عزیز ما افغانستان و اخباری واقعبینانه از جهان بر روی سایت فضای مجازی شبکه قرار گرفت، یعنی روزانه بطور متوسط پنجاه (50) خبر که البته این تعداد خبر جدای از فایل های خبرهای ویدیویی است که امسال با همت و زحمت مدیریت و بخش فنی در سایت جداگانه www.vnama.com روزانه بالغ بر دوازده خبر ویدیویی نشر شد. آماری که انصافا شاید نظیر آن در هیچ سایت خبری افغانستان موجود نباشد.

دیدگاه ما این است که سایت افغان پیپر با درک رسالت مسوولیت خطیر اطلاع رسانی، بصورت بی طرفانه و غیر جانبدارانه با درنظرداشت منافع علیای کشور در حوزه مطبوعات از هیچ فعالیتی دریغ نداشته است و تمام تلاش خود را کرده ایم تا نزد حضرت باری تعالی و ملت شریف افغانستان شرمنده نباشیم.
به طور یقین قضاوت شما درباره افغان پیپر، علاوه بر بهبود فعالیت های ما، پاسخی خواهد بود به کسانیکه قصد دارند در روند اطلاع رسانی شفاف و صادقانه اخلال ایجاد نمایند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
افغان پیپر
نقد
نظرات بینندگان:

>>>   باوصف اینکه من همیشه این ویب سایت را مرور می کنم ونظریات خویش را ایرایه می کنم وحق دارم انهایکه مسایل قومی را دامن میزند وبه ّبشتونها دشنام میدهند مقابله کنم ولی این سایت انرا نه نشر نه می رسانند
بی خبر

>>>   واقعا که سایت خبری افغان پیپر در ارائه مطالب واخبار کاریکاتور ها ستون شایعات وتبصره ها آن چیزی است که خوانندگانش آرزو دارند
از خداوند بزرگ برای مسئولین این شبکه به نسبت خدمات صادقانه شان به هم میهنان شان پیروزی های بزرگتر درین عرصه وهمه امور زندگی شان آرزو دارم !
( ر )

>>>   متاسفانه مواضع جانبدارانه داشته وبسیاری از مطالب را که در پاسخ نقدهای ونظر های دیگر بیان شده را نشر نمیسازد.

>>>   درایت و شجاعت شما را در امر مقدس اطلاع رسانی میستایم و آرزو دارم همیشه پابرجا و استوار و محکم باشید.
این سایت تنها مرجع اطلاع رسانی رسانی دقیق و بیطرفانه است که از سال های قبل تا کنون در یک موضع هرگز تن به معامله نداده است
موفق باشید و پابرجا
شیما از کابل

>>>   خــــــــوبی هــــای افغان پیـــــپــــر :
اول : سرعت بازشدن صفحه آن یا ویبسایت آن
دوم : جدانمودن اخبار موثق از شایعه
سوم : بـــروزنمودن سریع صفحات ومتن های اخبار
چهارم : نشر کاریکاتورهای جالب ومعنی دار
پنجم: ارائه طنز های شیرین مخصوصا از محترم ثاقب
ششم : نشر اخبار با جزئیات وسر وقـــت
هفتم :حذف اکلمات رکیک از متن
هشتم : دیزاین مقبول وجابجائی منظم عکس ها واخبار تبصره ها درجاهای مناسب خودشان
نهم : حوصله بی پایان در تنمظم وخوانش متون طویل
دهـــم : خوانندگان وعلاقمندان زیاد
راستــــــــتـــــگــو

>>>   بنام یکتای بی همتا
حلقه محترم رهبری و کارمندان مجرب شبکه اطلاع رسانی خبر ! نوروز و سال جدید تان مبارک و موفق باشید .من که یک شهروند افغان و در دیار غربت بسر میبرم و شب روز به اخبار داخلی وطنم و اخبار جهان بشکل نستند و راستگو ضرورت دارم ؛ افتخار دارم به این شبکه و کارمندان شما . من طی مدت زمان طولانی به این حقیقت پی بردم که شبکه شما در حقیقت یابی و انعکاس آن خود فروخته نبودید و انشاالله که چنین خواهید ماند .موفق و سرفراز در خدمت مردم رنجدیده و داغدیده مان مانده مایه افتخار مان باشید .
رشیدی از دیار غربت

>>>   سپاس مطالب بسیار خواندنی ،دلچسپ وخواندنی . ازاینکه در تلکس شایعات خیانت های مسئولین وافراد را به نشر رسانیدید ابراز سپاس میکنم.

>>>   اززحمات شباروزی شما سپاس گذاریم واقعا قابل قدربوده وفکرمی کنم اکثریت مردم که دسترسی به انترنت دارند بدون شک مدیون احسان شما خواهد بود وخدمات بس شایانی برای مردم رنجدیده افغانستان انجام داده اید ممنون شما
بااحترام ظاهر

>>>   سلام و عرض ادب دارم به تمامآ دست اندرکاران محترم افغان پیپر. واقعآ که بی طرفانه اخبار ها را به نشر میرسانید و قضاوت منصفانه میکنید و مهمتر اینکه بعضی از هموطنان گرامی ما از روی فهر و غضب چیز های مینویسند که قابل نشر نمیباشد حتی خودم چند بار زشت گفته ام با سانسور به نشر رساینده اید و هدف را برملا ساخته اید .تشکر فروان از همه شما عزیزان و توفیق مزید در راستای کاری شما از ایزد منان برای فرد فرد تان میخواهم . موفق و کامگار باشید .
کاکر از کابل

>>>   سلام به شما ما قلبا از شما خوش هستیم یگانه خبری که میبینم خبر از طرف ۺماست تشکر عزیزان
وحید از سویس

>>>   بسیار یک سایت خبری عالی است اما بخش تلکس شایعات اش بعضی موارد را عقده مندانه به نشر میسپارد..

>>>   در کابل خیابان به اسمی خیابانی افغان afghanpapaer نام گزاری شود
نبی جاغوری

>>>   درمورد این که آیا بعضی اوقات با مشوره با بعضی از مقامات در مقابل دریافت وجوه نقدی، از نشر بعضی مطالب و حقایق خود داری نموده باشید، چیزی ننوشتید.
هرچند خودم سندی درین زمینه در دست ندارم، اما بعضی اوقات، بعضی نظر ها راجع به مطالب خیلی دیرتر نشر میشود و یا هم هیچ نشر نمیشود، با وجودی که خلاف پرنسیپ های ژورنالیستیکی این سایت نبوده است و صرف افشأ حقایقی بوده است که از انظار عامه پنهان نگهداشته شده است.
بهرصورت امیدوارم چنین چیزی وجود نداشته باشد و خواهان بیطرفی عام و تام تان در رمینه نشر مطالب و نظر ها میباشم.
با احترام
به امید ادامه فعالیت های سایت افغان پیپر.

>>>   یک خیابان باید درجاغوری هم به نام افغان پیپر نام گذاری شود
آنچه راستگو نوشته گوئی از زبان من نوشته باشد

>>>   ما به مهارت ولیاقت گردانندگان و زورنالستان عزیز هموطن به نسبت فعال نگهداشتن چنین سایت عالی افتخار میکنیم ! آنان باید خود به اینکه تواننسته اند درین زمینه به مردم خود خدمتی نمایند وبه کار شان افتخار ومباهات داشته باشند ، این سایت زبان مردم افغانستان است ،
من سال قبل در یکی از کامنت ها نوشته بودم : ( ریاست امنیت ملی یا کمپنی خصوصی پنشیر وردک ) اینکه حق گفتم یا ناحق فعلا باشد،
فردایش در رسانه ها اعلامیه ریاست عمومی امنیت ملی به نشر رسید که: ریاست عمومی امنیت ملی متشکل از همه اتباع مردم افغانستان است ودر خدمت مردم قراردارد،
هدف من از ذکر این مطلب آنست که این سایت تا گوش مسئولین امنیت ملی آوازم رارسانید!
همینطور بارها بارها عکس العمل مقامات حکومتی را درمقابل موضوعات نشر شده درین سایت دیم وخواندم !
بازهم به امید موفقیت مزید مدیر مسئول وگردانندگان ونویسندگان محترم سایت افغان پیپر !
( گیلگمش )

>>>   بسیار تشکر از شما مسولین سایت سایت بسیار عالی و توب دارید وقابل استفاده است .اما به نطزر می رسد یک کم منفی گرا هستید و نکات مثبت دولت را به خوبی ساپورت نمی کنید ما ازین باب دل خون هستیم.
جواولو

>>>   سایت پرطرفدار با اخبار موثق و مستند.برای همه دست اندرکاران این سایت اطلاع رسانی موفقیت بیشتر آرزومندم.
یکی از مستفیدان سایت از هرات.

>>>   افغان پیپر محبوب ترین ومشهورترین نهاد نشراتی درکشوراست و حتی کسانیکه ازپشت عینک حدس وگمانه زنی متعصبانه به این شبکه سرتاسری مینگرند درخانه وآشپزخانه های خود این شبکه مردمی را میبینند ودرد دل خودرا ازناروایی های اجتماعی بانام های مستعار ابرازمینمایند، مهمترین عوامل محبویت این شبکه سرعت عمل در رویداد های جذاب وجالب،مطالب متنوع وزبان زیبای آن است که به زبان مشرک خبرنگاران جهان با مخاطبین خود درکشف واقعیت هابرای تصویرزیبا از حقیقت ارایه می نماید . افغان پیپر یگانه منبع کنترل براعمال ورفتار دولت است وازهمین سبب مخاطبین افغان پیپر دولتمردان، روشنفکران ومردم معمولی میباشند ودستیابی به این حدپیروزی مولود تلاش های صادقانه همکاران محترم این شبکه میباشد. افغان پیپر منبع خوب برای روزنامه ها ونشرات الکترونی افغانها درسایر کشورها میباشد.افغان پیپر مطالب ارسالی را بدون تعصب وسلیقه های شخصی چاپ می نماید تا قاضی خوانندگان باشد واین بهترین کشف افغان پیپر جهت آگاهی وتنویر افکارعمومی در روزنامه نگاری نوین است.موفقیت بیشتر این شبکه محبوب را به تمام همکاران تبریک وموفقیت های بیشترشمارا آرزو دارم.
کریمی

>>>   سلام به همه کارکان افغان پاپیر.از تک تک شما متشکرم.که همه جریانات کشور را هر لحظه خبر رسانی میکنید....موافق باشید.از همه شما یک جحان سپاس.
ر.هلند

>>>   تشکر از خدمت بیشمار خراسان پیپر که در همه مقاله ها بی طرفی خود را حفظ کرده
اجمل(پنجشیری)

>>>   سلام
من روز چهارساعت با این شبکه درتماسم
خسته نباشید
خیلی کارخوب می کنید

>>>   خسته نباشید.

>>>   به نظر من مهمترین کاری که این سایت انجام داده نه تنها تعداد خبرهایی است که نشر شده بلکه تاثیر گذاری است که برنامه های مفهومی این سایت بر روی بینندگان خود داشته است.
این تاثیر گذاری هم در قسمت اعتقادی بوده و هم در موارد سیاسی و اجتماعی.
حتی در قسمت القای کلمات نیز از تاثیر گذار ترین سایت ها بوده است.
شکریه دانشجوی حقوق مزار شریف

>>>   سلام به همه کارکنان عزیز افغان پیپر ! سال نو ۱۳۹۷ همه شما مبارک باد .
سایت افغان پیپر بسیار یک سایت معتبر و وزین است ما با فعالیت ها و نشر مطالب از طریق افغان پیپر راضی هستیم اما یک تقاضا داریم که حد اعظمی کوشش نماید تا از نشر مطالب واصله که جنبه قومیتی و سمتی دارد خود داری شود. انتقاد و نشر مطالب انتقادی بر عمل کرد هر شخص به هر موقفی که باشد ضرور است اما نشر مطالب که در آن تفرقه های قومی جا داشته باشد به نفع هیچ افغانی نیست.

>>>   یگا ن موضوع و مضمون و خبر به زبان پشتو هم نشر کنید
با ور کنید بیشتر خواننده گان و بینند ه گان سا یت افغا ن پیپر پشتونها استند
خودم همچنا ن تا زما نکه در هر بیست و چهار ساعت پنج الی شش بار به این سا یت مراجعه نه کنم اصلا صبر نمی شود و مثل فیسبوک این سا یت هم جز زنده گی من گشته و اگر بخواهم خبر معبر و مهمی را بفهمم به سا یت افغا ن پیپر سر می زنم
خو شحا ل لغما نی

>>>   به عنوان یک ایرانی به کارکنان این سایت و خبرنگارانش خسته نباشید می گویم و آرزوی توفیق برای آنها دارم. امیدوارم هر چه بیشتر بتواند جامعه ایران و افغانستان را به هم نزدیک کند و شناخت دو ملت از هم را بیشتر کند. با این کار تعصب ها و کینه های عده ای نادان در هر دو کشور ایران و افغانستان به دوستی بیشتر بیانجامد. با آرزوی صلح و پیشرفت برای هر دو کشور
یک ایرانی دوست ملت افغانستان

>>>   باسپاس فراوان وخسته نباشید از تمام دست اندرکاران شبکه اطلاع رسانی افغان پیپر:من سال پار در قسمت خدمتگذاری شما عزیزان دست اندرکار سایت حرفهائی ونوشته هائی داشتم میتوانم بطور فشرده بگویم که شما ها واقعآ سزاوار ستایش، تمجید وتقدیر استید اخلاصمند شما یکی از پربیننده وخواننده ی سایت افغان پیپرهستم یک نکته را خدمت شما بعرض می رسانم اینکه :اگر لطف نمائیدآنچه اوضاع روزمره کشور را به بررسی میگرید آنرا تحلیل وارزیابی اخلاصمندانه نمائید ونظرات مثبت وبدیل آنرا که نویدی برای آینده باشد وخواننده را امید وار سازد تا هر فرد افغان از سراسیمگی آشفته بازار رهائی یابند وراه درستی را دنبال کنند از نظرات انتقادی روی عملکرد کسانیکه کوتائی فکری وکاری دارند گذشت صورت گیرد زیرا فرهنگ انتقاد پذیری در وجود ما افغانها کمرنگ است .
تشکر ع-ب-کابل

>>>   دیدگاه ما این است که سایت افغان پیپر با درک رسالت مسوولیت خطیر ژورنالیستی خویش، بصورت بی طرفانه و غیر جانبدارانه با درنظرداشت منافع علیای کشور در حوزه مطبوعات از هیچ فعالیتی دریغ نداشته است و تمام تلاش خود را کرده ایم تا نزد حضرت باری تعالی و ملت شریف افغانستان شرمنده نباشیم. من شخصاً به این عقیده هستم که در جهان هیچ مطبوعاتی و یا وسایل اطلاعات جمعی و یا میدیا وجود ندارد که بطور بی طرفانه قضاوت داشته باشند. بعضی ها بطور مستقیم و بعضی ها بطور غیر مستقیم از یک جریانی و یا ایدیولوژی یی و یا هم سیستم های موجوده سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و کلتوری جهانی، پشتیبانی میکنند. خصوصاً درمسایل دینی و آیات قرآنی و احادیث،نظریاتی که ابراز میشوند یا بصورت جدی و یا هم طنز گونه ،هیچگاه نشر نمیشوند و این یک نظر نهایت محافظه کارانه دست اندر کاران سایت را نشان میدهند. اگر هزاران انتقاد را به سیستم های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و کلتوری جهان غرب نثار نمایی، عاجل نشر میشود، اما کوچکترین انتقاد را بالای احکام دینی که چهارده صد سال ییش بمیان آمده و امروز قابل تطبیق نیست،نمایی،مورد قبول واقع نمیگردد. در قسمت منافع علیای کشور باید خاطر نشان سازم که نقطه نظر افرا د و اشخاص درین مورد فرق میکند. هیچ رسانه یی نمیتواند خود را حافظ منافع علیای کشور بداند. یک تعداد عقب گرایی را ضامن منافع علیای کشور میدانند، یک تعداد روشن گرایی و یک تعداد هم محافظه گرایی را.اما نظر شخصی این جانب آن است که پیشرفت و تمدن در جهان صرف توسط روشن گرایی و آزادی افکار و خلاقیت و خرد گرایی متصور است، نه عقب گرایی.

>>>   من به نوبه خود تشکری می کنم از مسئولین سایت اطلاع رسانی افغانستان، که با مطالب متنوع خود از گوشه کنار افغانستان وجهان خبر رسانی می کند.
نصرالله شفایی

>>>   يكانه شبكه اى است كه با امانت دارى كامل مردم درد ديده افغانستان درد دل خود را بدون هراس با اين شبكه در ميان ميكذارد وحقائق داغ كشور را ازاين طريق باز تاب ميدهد وازلحاظ دينى دست اندر كاران اين أركان اجر عظيم را نصيب ميشوند وبه أيشان موفقعت .نيك نا مى وسعادت مندى را از صميم قلب ارزو دارم وميز سال با ميمنت 93خورشيدى براى فرد فرد كارمندان نجيب شان ارزو دارم (ابدالى)
سلام
فعالیت های شما قابل تقدیراست زیراکه اخبار که ازطرف رسانه های ابرقدرت ها سانسور مشود ما توسط شما میشنویم. بنا براین اکثر رسانه های استکباری تلاش خواهند کرد تا گذارشات شماه را جعل و کذب معرفی کنند، لذا برشماست که توجه بیشتر نموده تا میتوانید گذارش های مستند را با تحلیل علمی بروز دهید.
موفق و پایدار باشید.
(و من الله توفق)
نعمت الله خلیلی از زلاند جدید

>>>   بسیار خوب است
صدای مردم را میرساند

>>>   یک شخص پول دار و صلاحیت دار میتواند صدایش از هر طریق نشر نماید اما این سایت صدای مردم ناتوان و بی چاره را نشر مینماید

>>>   تشکر از تمام خدماتیکه تا به حال انجام داده اید پیشنهاد بنده حقیر این است که موضوعات دانستنیها خود را افزایش بدهید وخبرهای جهان را همچنان به نشر برسانید تا معلومات ما جوانان بیشتر گردد و در اخر آرزوی کامیابی بیشتر برایتان خواهانم.
احمد جاوید از استرالیا.

>>>   تشکر از دست اندرکاران سایت شبکه اطلاع رسانی
واقعا" نشرات شما بیطرفانه است و نظر هموطنان را با امانت داری نشر میکنید. انشا الله مؤفق و سرافراز باشید.
به امید نشرات مزید بالاخص دربارۀ وزارت خارجۀ غیر فعال ما. بازهم تشکر از نشرات واقعا" پاک و سادهء شما.
بسیار خوب است. خدا کند این پروسه ادامه یابد و افشاگری ها بالاخص دربارۀ وزارت خارجه ما بیشتر و بیشتر گردد. به امید همکاری بیشتر همه در زمینه . بااحترام

>>>   زنده باد افغان پیپر... ما هراتی ها دوستد داریم.
فایق از هرات

>>>   از سایت وزین افغان پی پر متشکریم که با ارسال گزارشات تحلیلی وسیاسی خالصانه وهم چنین از انعکاس انتقادات ورویدادها خبری را که بدون کم وکاست به نشر میرساند سپاسگذارم بخصوص من شخصا ازبخش شایعات این رسانه نکات زیرکانه تری را یافتم که دیگر سایتها کمتر بان پرداخته است
باحترام
عبدالقادرمصباح مزارشریف

>>>   لطفا" یک صفحه خاص بنام وزارت خارجه باز کنید تا تمام کارمندان وزارت همیشه نظریات خود را دربارۀ کارکرد های وزیر و معین های وزارت بنویسند. مامورین وزارت خارجه منتنظر اند که یک بخش خاص باین منظور گشوده شود تا همه عقده گشائی کنند. ازسایت وزین شما بازهم تشکر مؤفق باشید. ف از وزارت
>>>   بنده به سایت افغان پیپر هرروز سر میزنم و اخبار متنوع این سایت را میخوانم. اما....
مؤفق باشید.
نادر

>>>   سلام من به پیپری ها مانده نباشید من چندین سال است که مرتبا سایت شمارا مطا لعه مکنم واین سایت یکی ازجمله منابع خبر ی من است .
اگر داخل افغانستان باشم ویا درخارج فرصتی بدست بیاورم حتما شبکه اطلاع رسانی افغانستان را می بینم. صفات شما زیاد ا ست وزحمات شما هم قابل قدر .
به امید اینکه مانند ریس جمهور ما کم کم همه ما وشما به جارجی ها پشت کرده ودست به افشاگیری های ازین کشورها بزنیم.
کم گپ

>>>   کارکنان و همکاران شبکه محترم هرارسال زنده باد!
اینک سالهاست منحیث مخلص دهاتی این شبکه ارمعلومات منتسره مستفید هستم . چون بگانه شبکه است که افکارمخالف و موافق را نشرداردتا خواننده اختیار انتخاب اندیشه را داشته باشد.
بنابرین ازخدمات جهانی سپاسگذاریم.
انجنیرعبدالله صراف

>>>   از این نقطه نظر مطالب سیاسی شما خوشم میاید که نظرات و مطالب موافق و مخالف یک موضوع نشر می شود ولی در تفسیر های روزانه مواضع خود را اعلام می کنید.
این یکی از نقظه نظرات قوی این سایت است که در دیگر جاها مشاهده نکردم.
از همه مهمتر اینکه شما اصلا تغییر مواضه نداده اید و همچنان استوار و پابرجا بر عقاید تان استوار هستید.
شیما از کابل

>>>   من همیشه از ین ویب سایت استفاده میکنم بسیاری کارهای شما خوب است اما درنشرنظریات از تعصب کارمیګیرید. دریک تعداد پوست ها حتی دو و دشنام مردم را میګذارید که کامنت کنند اما دریک تعداد مسایل کامنت های انتقادی را تحمل ندارید که دربرابرهمفکریا هم تبارتان کسی نوشته کند. و نشر نمی کنید.

>>>   اگر نویسنده کُد ها نام یا تخلص از خود درپایان تبصره می نوشتند بهتر بود مثلا کد ( 4) کـد (18) ودیگران

>>>   آیا بودجه خودراازعربستان سعودی تآمین میکنید؟

>>>   باسلام.
راه اندازی یک سایت کاربسیارساده است، اما مدیریت درست آن بسیار دشوار بلکه محال عادی می باشد،
سایت افغان پیپرباهمه آن چیزهای که درباره اش نوشتید سرجایش، اما دچار ضعفهای بسیاری می باشد....
عطرآنست که خود ببوید نه اینکه عطاربگوید.

>>>   سلام وعرض ادب!
ماهم بنوبه خود تبریکات صمیمانه خویش رابه هیت رهبری وتماما دستاندرکاران شبکه اطلاع رسانی افغانستان به مناسبت سال نو1397 تقدیم می دارم امید وارهستم که سال جدید ازطریق مطالب که درشبکه به نشرمیرسانید سال صلح ،صفا وپرازصمیمیت مردم افغا نستان باشد وهمچنان امیددارم که نظریات نیک وبجا رابه نشرسپرده ونظریات که به توهین ،تحقیر واحانت اقوام وصدمه به وحدت ملی میشود جلوگیری نماید وانتقادات سالم وسازنده که برمبنی واقیعت ها باشد نشرکند وهمچنان پیشنهاد دارم که دراین سال به زبان پشتونیزنشرات را اغازکنید.

>>>   ما ازعملکزد شبکه افغان پپر در بخش اخبار و اطلاع رسانی خوش هستیم و کار کردهای شانرا ستایش میکنم و موفقیت های مزید را برای شان در آینده خواهانم

>>>   سلام سال نو را برای تک تک شما دست اندر کاران افغان پاپير تبريک عرض مينما يم
سايت افغان پاپير يکی از بهترين سايت در بين سايت های فارسی زبان هست دست اندر کاران افغان پاپير دست تان دردنکند

>>>   به نزيره درميان سايت ها
مسل گل اندر ميان خار ها
نبی جاغوری

>>>   با تشکر از دست اندرکاران شبکه اطلاع رسانی افغانستان
واقعیت این است که شما بهترین مجموعه خبر رسانی و تحلیلی هستید
شیما از هندوستان

>>>   روزی نیست که این شبکه را نبینم
آفرین

>>>   خوبی شما این است که به هیچ جریان دولتی و غیر دولتی تعلق ندارید
خداوند شما را جزای خیر دهد
محمد الدین از کابل

>>>   برگ افغان برای من خوشایند است زیرا این ورق موقعیت های گوناگون و عقاید گوناگون را مانند آینه ها بازتاب می دهد.
افزون بر این، برگ افغان مستقل و پلورالیستی است از هر طرف است؛ يکصرفه نيست . پلورالیسم را مرعات به لحاظ زبانی، اقلیت قبیله ای، قومی و ملی در نظر گرفته می شود. در بعضی موارد، اصطلاح "افغان" به عنوان پیشوند برگ، این تصور را ایجاد می کند که برگ افغان به عنوان مترادف پشتون، شاید مسئول این ديدگاه خواهد شود "محافظت" از پشتون شود و ملتهاى غير پشتون. بيشتر مورد پيگار و گله و پيغار قرارداده مى شود. باز خود را در جايگاه مديران برگ قرار مى دهم و تفاهم دارم به مديران اين نشريه که دولت يک ملت افغان حاکم که آن ملت تمام قدرت را درعمل وواقعيت بدست دارد و جانب دارى امريکا و اروپا از حاکمان پشتون قدرت بدست که بخاطر انتقادات حاکمان افغان از انترنت تحريم وتخريب شدند. تجربه نشان داد که برگهاى انتقادى از دولت افغان زير فشار قرار دارد با ويرو س ها بمباران مى شود و فعاليت شان محدود و قطع مى شوند.
هرروز تان نوروز
جشن نوروز 34 روز ديگر در بلخ - پايتخت اسفند يار و بهمن و آذر نوش در نوبهار گشتابشت و آذر نوش و تخت رستم و تپه رستم در فروردين و ارديبهشت وهمه نامهاى ماه هاى فارسى درى ! بهمن اسفند و آذر و هر ماه مهر که خور داد به شهر يور و تير و کمان داد تا دى ديگر!


>>>   بی طرفی و کار صادقانه شماست که تعداد بینندگان شما را روزانه به بیش از یکصد هزار رسانیده است
این بهترین سایت افغانستان و بلکه بهترین خبرگزاری است که به هیچ کشور و ارگانی تعلق ندارد و برای مردم خود اطلاع رسانی می کند
فریدون از بلخ شریف

>>>   آمار بالای بازدید شما نشاندهنده کار خوب شما است
اما مشکلی که وجود دارد این است که معلوم نیست شما کجا هستید و از کدام منطقه خبر رسانی می کنید؟
سمیه فراهی از هرات

>>>   من فکر می کنم که شما بهترین کار ها را در افغانستان برای باخبر شدن مردم انجام می دهید
صادق از فراه

>>>   من در جستجوگر ها آمار های سایت های افغانی را نگاه می کردم دیدم که هیچ سایتی حتی به اندازه نصف شما هم بازدید ندارد
وقتی دقت کردم دیدم که دسترسی شما به اخبار و اطلاعات در جاهای مختلف قابل تعجب است و فکر می کنم شما خبرنگار رسمی هم نداشته باشید و این مردم هستند که خبرنگار شما شده اند و بدون هیچ چشمداشتی به شما اطلاعات را انتقال می دهند.
موفق باشید و سربلند
سال خوبی برای همه شما ارزومندم
داکتر سلیمان کاکری از ناروی

>>>   خبر های شما بروز است و بیشترین خبرها را دارید
تحلیل های شما واقعیت هایی است ما شاهد وقوع انها هستیم مثلا شما از اول می گفتید که طالبان نیروهای امریکایی هستند کسی باور نمی کرد ولی حالا مشخص شده است و خیلی مطالب دیگر .
خداوند شما را برای مردم ما پایدار بدارد.
فرشته فیضی از تهران

>>>   در نخستین فراز گاه سال یعنی نورز باستان بهترین تمنیات و ارزهای نیک را برای شما دست اندرکاران افغان پبپر اهدا میدارم اما بعد:
اگر از واقعیت امر نگذریم سایت شما را د رجنب سایر سایت های که روزانه بمطالعه میگیرم یکی از سایت های جدا درخور شایسته و با تنوع مقالات و داشته های سیاسی ؛ احتماعی ؛ علمی دریافته ام در حقیت امر سایت شما بهترین منبع تغذیه معنوی بوده که جا دارد بشما عزیزان فی بها بگویم
من در قبلا سایت شما چیزی را در نیافتم که شما را مرود انتقاد و یا عیوب را برازنده سازم بل همه انچه که دریافتم از شما شایستگی ؛ فراست نگری و تنویر اذهان کلیت جامعه بوده است که جا دارد برایتان احسنت گفته شود
من اولین سایت را که در نخستین وحله و فرصت از سپیده دم بدان مراجعه میدارم همین سایت خوش خبر و پر خبر شما است
در اخیر کلام از شما و همه دست اندرکاران عزیز شما سپاس بیکران و قلم های تان همیشه اراسته و قامت هایتان همیشه ایستاده و چون کوه پامیر شامخ و استوان باد
با درود مجدد و به امید پیروزیهای شما عزیزان
حبیبی – لندن

>>>   من روزی حد اقل چهار بار این سایت را میبینم

>>>   باسلام آرزوی موفقیت خدمت دست اندکاران محترم مجموعه ی ارزشمندافغان پی پر
واقعامطالبتان عالی است ومشکلات مرذم مظلوم افغانستان رارامرتب بیان می کنید
انشاءالله دولتمردان افغانستان عزیز هم این مطالب راببینند وبه آنها عمل کنند
باآرزوی سالی خوش برای همه ی مردم شریف افغانستان
افضلی ازکرمان

>>>   سلام وسال نو همه كارمندن شبكه اطلاع رساني مبارك وهمجان برتمام ملت مظلوم وطن عزيزما؛وهمجان تشكر از زحمات زياديتان هميشه موفق وكامياب باشيد توريالي نجرابي دوبي

>>>   سال نو هموطنان عزیز و کارکنان محترم مبارک باد !!!
واقعا این شبکه درسرعت خبررسانی و جلب و جذب خواننده ردیف اول را دارندن .
تولقین تاش

>>>   سلام خسته نباشید سال نوتان مبارک بادبه امیدموافقت بیشتر



>>>   به اداره محترم شبکه! اسلام علیکم امید صحت باشید!
محترما! اگر من بحیث خواننده شبکه را ارزیابی کنم بس:
شبکه اطلاع رسانی بهترین شبکه معلوماتست...

>>>   سلام ودرود . بلی این یک حقیقت مسلم است که این سایت یک غنیمت بزرګ در جمع سایر نشرات به درد بخور است.
باحفظ این مطلب کمی وکاستی های نیز دارد هرکه کار کند نقص باید داشته باشد .که رفع وترمیم ان وابسته است به خواستن توانستن.
بدرود جلال

>>>   ممنون از کارمندان عزیز این شبکه خسته نباشید مگم انشالله موفق و پیروز باشید
بسیار تشکر
همایون هرات

>>>   با سپاس از فعالیت ها و عملکرد های شبکۀ پربار اطلاع رسانی افغانستان که در تنویز اذهان عامه نقش بسزایی ایفا نموده است.
صالح زاده

>>>   با تقدیم سلام وخواست موفقیت مزید به شما عزیزان !
من هم روزانه سری به خانه ای زیپای شما زده از محبت وصمیمیت های شما بهره مند میشوم .
امیدوارم همین میزبانی مملو از دوستی؛برادری ؛برابری ؛مساوات وصداقت را همواره حفظ نموده به تعداد دوستان تان پیوسته بی افزایید.
به امید عافیت ؛موفقیت وسعی وتلاش بیشتر شما عزیزان در سال ۱۳۹۳ که خدا کند سال آکنده از خوشی ؛آبادانی ؛امنیت وکامیابی به مردم وکشور عزیز ما افغانستان باشد.
برادر شما از جرمنی

>>>   بـــه آرزوي موفقيت وسعادت شما !
واقعا اخبار ومضامين دلچسپ را به وقت وزمان به مخاطبين خود ارائه ميداريد و هم بعضي نقطه هاي كوچك مثلا كسي مي نويسد كمونست شما آنرا نشر ميكنيد اگر نوشت اشرار آنرا حذف مي كنيد اگر ميشد حرف هردو طرف مساويانه نشرگردد هيچ كس در افغانستان نيست كه بگويد من كمونست هستم وهيچكس هم نميگويد من اشرار بودم.
در ضمن اگر به اندازه يك سطر يك عنوان از موضوعات كمپيوتر وتكنالوژي ميداشتيد تا كسي مطلبي مينوشت يا كسي كدام سوال ميداشت خوانندگان در بين خود سوال وجواب را مطرح ميكردند در همان ستون حل مطلب مينمودند اگر صرف براي امتحان يك هفته چنين عنواني را در يك گوشه ئي به نشر برسانيد يقينا كه خوانندگان زياد خواهد داشت
بهر صورت ازينكه نظريات وگفته هاي مردم را به نشر ميرسانيد سپاسگذاريم!
گيلگمش

>>>   باوجود نکته های بسیار ربسیار مثبت افغان پیپر پاینت های کمی منفی هم دارد که میشود ازان یاد اوری نمود.
در سیاست خارجی به فیصدی کم دنباه روی کشور خاصی محسوس میشود در میان مذاهب وگرایش های مذهبی نیز احیانا یک جانبه قضاوت میکنند واحیانا اخبار منتشره شان به واقعیت ها قرین نبوده بر عکس ان باثبات میرسد ولی این عیب ها وکمو وکاستی ها نمیتواند خدمات دشایانی این سایت خبری را زیر پوشش قرار داده وجنبه های خیلی ارزنده ای ان را چشم پوشی کنیم.
ارزوی خوانندگان افغان پیپر این است که ان مبرا از اعتراض های مغرضین و رقیب هاباشد.
علی بلخابی سرپلی

>>>   من همیشه از این سایت دیدن میکنم ودر این مدت خیلی اخبار و مطالب خوانده ام ...
با احترام یک افغان از افغانستان

>>>   مردم همه عقل دارند و همه چیز را میدانند. وقتی ما یک نوشته و یا خبر را میخوانیم فورآ با تحلیل آن گرایش و وابستگی زبانی، قومی، منطقوی، مذهبی، خارجی نویسنده را ارزیابی کرده میتوانیم. حقیقت را نمیتوان پنهان کرد و چنانکه گفته اند مشک آنست که خود بوید نه آنکه عطار گوید.
تشکر از شما!
کاظمی، مشهد

>>>   سلام و خسته نباشید
تشکر میکنم از همه کارکنان این شبکه
با احترام عطا الله قندهار.

>>>   هیچ سایتی به میزان شما بی طرف نیست. واقعیات را بطور سالم نشر میدهید و برای ما افغانستانی ها یک افتخار است که یک هموطن ما بدور از هر گونه تعصب مذهبی و قومی و سیاسی مطالب را در سطح تشنگان خبر واقعی انتشار میدهد.
خواستم بگویم به فرمایش دوست عزیز - ف از وزارت خارجه - اگر بخشی برای بیان مشکلات در همه وزارت های دیگر هم باز شود مفید است. واقعا جایی برای طرح مشکلات خاص و مسلکی نداریم شاید از این طریق بتوانیم حرفهای حساب را به گوش رئیسان برسانیم.
قبلا از شبکه طلوع این خواهش را کردیم مگر آنان درگیر ملاحظات خاص خود و نگران از احتمال لغو مجوز هستند.
ع. ش - کابل - وزارت داخله

>>>   سلام خسته نباشيد کارتان عالیست امیدوارم مانند گذشته موفق وسربلند باشید
عباس خاوری ازتهران

>>>   درکنار همه خوبی های این سایت این است که شما یک سایت ارزشی هستید.
سایتی که هرگز نمی توان با دید صرفا خبری به آن نگریست.
سایتی که در کنار همه کار های خوبش به اعتقادات و ارزش های دینی و مذهبی ارج می نهد و همه آنها را رعایت می کند.
در حقیقت این یک سایت امن است که می تواند تاثیرات مثبت بر روی خانواده ها از نظر سیاسی داشته باشد.
لیلی حسینی کارشناس حقوق و علوم قضایی کابل

>>>   خوشحالم که هراتیهای ما یک سایت جالب و دیدنی تهیه می کنند.
رحمانی _ هرات

>>>   باسلام 6ساله من باسايت شما هستم خيلي پيشرفت كرديد نامه خدا تشكر صميمانه ازشما بهترينيدزنده باد افقان پيپر
نثار از ایران

>>>   سایت های دیگرو که میبینی یه رنگ و لعابی به ظاهر سایت میدن شما هم بدین دیگه
هزاره هزاره نجات از هزاره جات

>>>   نظر علی بلخابی سرپلی را تایید میکنم باقی حرفها متأسفانه در چلوصاف افغانپیپر نمیماند!

>>>   تشکر از تمام اعضای شبکه اطلاع رسانی افغانستان واقعا از مطالب که در این سایت می نوسید بسیار عالی است.
فقط یک پشنها!!!
اگرامکان داشته ستون های برای مطالب علمی، دینی، داستان و... اضافه کنید خیلی خوب خواهد بود
نصرالله شفای

>>>   تشکر وسپاس از این سایت بزرگ.
نقوی

>>>   سلام: اول ازهمه سال نو را برای تماما کار کنان شبکه اطلاع رسانی
تبریک میگویم ازینکه باواقعیت ها دست پنجه نرم میکنید دوسال میشود که شبکه شما را دنبال میکنم

>>>   سلام خدمت همه همکاران عزیز و گرامیم در اقصی نقاط جهان که هستید. اوقات به کامتان و روزگار بر وفق مراد
حیدری

>>>   با تشكر فراوان از شما و سال نو مبارك بر شما و تمام دوستان سراسر دنيا
محصل از هنديا!

>>>   سال نو به همه قلم به دستان ارجمند و مجریان محترم شبکه اطلا ع رسانی افغا نستان مبارک باد.
آیا فقط اطلاع رسانی کافی است ویا اینکه در جامعه همچو افغانستان و شرایط موجود ایجاب مینما ید تاپالیسی نشراتی معین وخط فکری مشخص و مفیدی را تعقیب نما ییم تا ملت گم کرده راه سمت حرکت خود را تشخیص داده بتواند . در حالیکه می دانیم همه چیز نسبی است .پس چرا ما تر جیهاتی نداشته باشیم. ومعیاری برای تشخیص مصالح کشور.
با عرض حرمت.

>>>   افغان پیپر رسانه بی طرف، جامع ومتنوع در اخبار.
حقیقت این است که من خودم همه خبرهای افغانستان را از شبکه شما بدست می آوردم.
به امید موفقیت هرچه بشتر شما
ذکی هند

>>>   سلام به تمام کارکنان شبکه اطلاع رسانی افغانستان
حلول سال نو 1390 را برای شما و از طریق سایت شما به همه مردم شریف و نجیب افغانستان تبریک و تهنیت گفته و از بارگاه ایزد منان یک سال مملو از خوشی ها . صفا و صمیمیت آرزو دارم بنده یکی از علاقه مندان سر سخت سایت زیبای شما هستم سایت شما بسیار یک سایت خوب و منعکس کننده واقعیت های جاری در کشور است و بدون شک یکی از موفق ترین سایتها در سطح کشور ما میباشد و چنانچه بنده در سال گذشته از سایت تان دیدن میکردم 95 فیصد در کارهای خود موفق بودید به امید موفقیت هر چه بیشتر و یسشتر تان سایت شیکه اطلاع رسانی افغانستان دوستت دارممممم خیلی زیاد
با احترام محمدعلی کاظمی

>>>   این شبکه واقعآ پر خوانده است بسیار موضات جالب دارد ولی وقتی بخواهی نظر بدهی زیاد وقت سانسور میشود.
من خودم چندین بار نظر دادیم ولی نشر نشده.
قیوم

>>>   باتبریک سال نو وآرزوی سعادت وموفقیت برای شما گرچه دربعضی وقت ها نظرات بنده به خصوص در مورد ملیت برادر .....و... را انعکاس نداده اید اما من از عملکرد شما رضایت دارم وتداوم کار شمارا اقیانوس مواج کشور خواهانم ...
ج دلسوز

>>>   سلام به همه دست اندرکاران شبکه اطلاع رسانی افغانستان.
بنده از مدتی که به این شبکه آشنای یافته. مطالب و اخبار آن را تحت مطالعه قرار میدهم واقعا قابل تقدیرو ستایش است و بطور خاص نشر نظریات خوانندگان محترم بدون کم و کا ست آن.
از خداوند ج موفقیت بیشتر برایتان خواهانم.
هاشمی

>>>   سلام.
من هم سال نو را به تمام دست اندركاران afghanpaperوتمام هم وطنان تبريك ميگم.
ونظر من درباره اخبار واطلاع رساني اين شبكه عالي است ولي درباره نظرات كه ازمردم ميخواهيد عمل كرد خوبي نداريد بعضي نظرات را به سليقه خود ناديده گرفته نشر نميكنيد .
اگر شخصي را كه نقد ياتوصيف ميكنيد نظرات بينندگان را هم ازموافق ومخالف نشر كنيد آن وقت 100%عمل كرد شما خوب وعالي ميشود واگربه سليقه خود نشر كنيد آن وقت بينندگان شما خواهد فهميد كه شما مربوط به كدام جريان وكدام شخص هستين.
به اميد بيطرفي afganpaper?
ج.

>>>   من به عنوان فزرند خانواده بزرگ ژورناليزم افغانستان حضور سبز و پر رونق "شبكه اطلاع رساني افغانستان" در كشورمان را هميشه غنيمت دانسته و از اطلاعات بروز تارنماي "افغان پيپر" همه روزه (الا ما شما الله) استفاده ميكنم و از مسايل كشوري خودم را
آگاه ميسازم.
عمر اين شبكه طولاني و گرامي باد !
محمد عالم عبدالله سروري

>>>   عید نوروز را به شما تبریک می گویم آروزی خوشبختی برایتان دارم.
باوجود یکه از خوانندگان سایت شما هستم این در جذب خواننده بسیار موفق عمل نموده است ا.ما این سایت سیاست مشخص را دونبال نمی کند. گاهی به نعل می کوبد گاهی به میخ. چیزی که از این سایت بیشتر ما دل خور می کند این است که نظرات در مذاقشان خوش نیاید را نشر نمی کند. این کار سانسور سازی برخلاف عرف ژورنالیستیست. آزادی بیان باید در هر رسانه وجود داشته باشد. امید وارم هستم که در سال جدید این مسئله رعایت شود.
فرهاد

>>>   با تبریک سال نو به افغان پیپر عزیز امیدوارم سال جدید خبر خوب برام زیاد بیاری
واقعا شبکه خوبی هستی به نوعی که واقعا معتادت شدیم
بعد برای بهتر شدن
لطف کن خبر اقتصادی وبازسازی وطن رابیشتر بنویس
دوم عکسهای تاریخی را حتما با اسم مکان بنویس تا بیشتر با وطن خود اشنا بشوییم
سوم یک بخشبه نام افغانستان شناسی بگزار همراه با عکس
با تشکر دوباره از تو یار دوست داشتنی
روح الله مشهد

>>>   فعالانه در امر اطلاع رسانی سهیم است
تحلیل هایش کوتاه است و این یک نقطه قوت است
دیزاین سایت خوب است
تا حد امکان سانسور نمی کند
زبان معیاری دارد و از لحاظ زبانی با خودش درگیری ندارد
برای شان آرزوی موفقیت بیشتر می کنم
حجت

>>>   این تنها سایتی است که از یک جریان فکری خاصی پیروی می کند.
اکثر خبرهایش بخصوص انتخاب خبرهای تحلیلی و عکس دارش حکایت از یک فکر بخصوص دارد.
برنامه ریزی دقیقی دارد.
انتخاب خبرهای تلویزیونی که بصورت ویدیو پخش می شود انحصاری است و خبرهایش انتخابی از اخبار شبکه های تلویزیونی است.
مقالات این سایت اکثرا از خبر اصلی تحلیلی سایت است که روزانه نشر می شود.
قسمت طنز سایت بی نظیر است و در هیچ رسانه دیگری با این قوت کار نمی شود.
تلکس شایعات این سایت پربیننده ترین قسمت این سایت خوب است.
افشاگری های منظم و هدفمند این سایت توانسته تا اندازه ای برنامه کاری و اهداف این سایت را مشخص کند.
در هر صورت چندین سال است که این سایت قوی ترین است و تا کنون هیچ رسانه دیگری به قدرت این شبکه دیدنی نرسیده است.
انجینیر رحیم از اسلام اباد پاکستان

>>>   به نظر بنده به همین شکل خیلی عالی است.
چراکه در مقابل سایت های همچون ... وغیره که به حق ملیت های دیگر افغانستان جفا روا میدارند ،موجودیت همچون ویب سایت ها خیلی خوب بوده ومفیدیت آن به نفع همه اقوام خواهد بود تا از عصر کوچی گرایی وبربریت به عصر تمدن و پیشرفت باز گردند.
محمد یونس از جلال آباد

>>>   سایت اطلاع رسانی افغانستان بدون شک یک سایت خدمت گذار ومفید است همیشه تازه ترین ها را دارد، وقت وپول خویشرا بمصرف میرساند تا توانسته باشد مردم را از تازه ترین وقایع در جریان قرارداده باشد،خواننده گان سایت نیز نهایت زیاد است ولی کسانیکه از طریق سایت مورد انتقاد قرار میگیرند ولازم می افتد که در پی اصلاح خویش برایند دارای چشم کور وگوش کراند وهیچ موردی در رفع نواقص شان موثر نیست روی این ملحوظ هرچه زیاد بگوئیم ونتیجه انرا نیابیم اهسته اهسته ماهیت سایت را زیر سوال خواهد برد بنآ از دست اند کاران این سایت تقاضا داریم تا راه های را جستجو ودریابند تا به یک نحوی برای رفع نواقص و تطبیق حقایق به کرسی ان ما را سوق داده باشد
پرویز از کابل
>>>   خسته نباشید و بیسیار تشکر اما به تیترها و تایپ توجه بیشتر شود متشکرم

>>>   آقای محترم جناب مدیر مسئول شبکه ا فغان پیپر و جمیع همکاران صادق، مخلص و میهنی شان سلام و احترام قلبی خویش را حضور فرد، فرد شما انسانهای واقعی تقدیم میدارم.
از ایزد متعال صحتمندی همیشه گی طول العمر سعادت و کامیابی های مزید برای شمایان خواهانم.
باید یاد آوری کنم که با قبول زحمات خدمتی که به این وسیله به هموطنان خویش در سالهای متمادی نموده اید قابل تقدیر وستایش میباشید و علاقهمندان این سایت مردمی ممنون احسان شما خواهند بود.
مکررآ از شما تشکر میکنم که بعضی نوشتهای اعتراضی بنده را علیه بعضی ها که مستحق شان بوده باقبول عواقب آن بدون اینکه حتی یک افغانی برای پیشبرد این شبکه حق العضویت پرداخته باشم بطور رایگان بنشر سپرده اید.
از اینکه روی هر مشکلی که بوده نتوانستم ادای واجب کنم خود را مقصر میدانم. علی الرغم آنکه شما از هیچ یک بیننده سایت خویش تقاضای همکاری مادی هم نکرده اید. امید که بخدمت بیشتر به هم میهنان خویش ادامه بدهید. موئفق و سفراز الدارین باشید.
مع فائق الاحترام
ح.م{ن}

>>>   من از افغان پیپر خوش هستم .هر کس حق ابراز نظر شخصی و تحلیل سیاسی را دارد.

>>>   نمی دانم چرا در این نظر سنجی که صورت گرفته را ی داکترعبدالله عبدالله در تاریخ 10حوت 48 فیصد بود ولی در تاریخ 11 به 47 فیصد کاهش پیدا کرده است

>>>   مسولین مترم افغان کاغذ با تشکر از شما اما باید گفت که شما جانبدارانه عمل میکنید صرف به نفع تیم عبدالله از شما خواهشمندام که بی طرف باشید

>>>   سایت خوب و معلوماتی است من یک نظر برای شما میدهم که هر قوم خوب و بد خود را دارد از شما شروع هر کس که قوم پرستی را دامن میزند نظر آن را نشر نکنید بخاظر خدا مملکت ما دیگر خسته شده از جنگ های مختلف

>>>   امیدوارم برای وحدت ملی زیاد کارکنید

>>>   تشکر از نشر نظرات موافق و مخالف

>>>   گرداننده گان و مسئولین محترم شبکه افغان پیپر! سلام الله علیکم.
قابل یادآوری است که همه کار کردها و خدمات سالیان متمادی شما که از طریق این سایت مردمی و میهنی خود در ا ختیار هم میهنان خویش بدون کمی و کاستی و جانبداری که همه اخبار بصورت کتبی و تصویری واضح و مفصل قرار داده اید قابل ستایش و تمجید ا ست امید که همیشه کامیاب سرفراز و یکه تاز میدان و سرمشق بدیگران بوده و علاقه مندان خویش را از این سایت محروم نکنید.
مع فائق الاحترام.
ح.م{ن}

>>>   بسیار عالی بود.
مقصد خبر ههایی که محمد کاظم امینی مشهور به کاظم کسل فاریابی است بدهد به نشر نرسانید چرا که او همیشه هزیان میگوید.
ظاهر رووف از تورکیه

>>>   بسیارعالی بود
امیدورایم که همچون نشرات و واقعیت ها زیادترگردد.
رحمت الله
کابل
>>>   با سلام و عرض ادب و تبریک نوروز به همه هم تباران افغانستانی به خصوص کارکنان افغان پیپر و تشکر از زحمات شما برای اطلاع رسانی.
من اخبار افغانستان را از سایت شما پیگیری میکنم و به همین مناسبت خواستم از شما تشکر کنم به خاطر زحماتتون
امیدوارم در سال جدید اخبار خوشی و شادی مردم افغانستان را از سایت شما بخوانم.
محمد از اصفهان-ایران

>>>   محترم ریاست afghanpaperودیگر همکاران شما در سایت سایت خوب وبا ارزشی است وجای بسیار تشکری دارد.هرچند که همیشه اخبار صحیح ودرست را فقط ازسایت شما دنبال میکنم وهمیشه شمارا برای وحدت قومی واسلامی ستوده ام اما باز هم خدمت شما سفارش میکنم در راه اتحاد ویکپارچگی اقوام ومذاهب اسلامی چه در داخل کشور وچه در خارج کشور وهموطنان ما در سراسر قاره ها کوشا باشید .امروز دشمنان وحدت ملی ما که با ایجاد اختلاف وقوم بزرگ بینی وبهمین ترتیب تفرقه وجدایی انداختن مابین ادیان ومذاهب اسلامی کمر همت بسته اند تا مقاصد شوم تجزیه افغانستان عزیز ما را رقم بزنن بنا" رسالت شما درراه نیل به وحدت درهمه ساحات چند برابر وسنگین تر میشود.از زحمات شما عزیزان کمال تشکر وامتنان را دارم وبرایتان ارزوی موفقیت وسربلندی دارم./
داکتر عبدالرب آچکزی

>>>   افغان پیپر شبکه بدن اخلاق ژورنالیستی است ،بی ادب است، جانبدارانه است!
نویسنده ګان ان ۹۰ فیصد مردم بدون سواد اجتماعی اند و تنها تاجک را که ۱۰۰۰ سال ګزشته بدون قصیده سرایان مردی دران دیده نمیشود! تاجکستان را به ستالین وتزار فروخت اما به افغان ازاد که در پهلویش تاجک هم از تزار ازاد ماند دشنام میدهد اما در مقابل مظارات ما پشتنها را نشر نمیکند!
شبکه نظر مردمی را نشر میکند که نظر را به ز یعنی نزر نوشته میکند!
تاجیک باید مثل شیطان تمام عمر عبادت کند تا ګناه عدم جهادشان در مقابل روس را جبران کند! تاجیک باید مثل ګفته های مردم مصر ( ای کاش امان الله شاه مصر می بود ) میګفت نه سخن ستالین وتزار!
پشتون

>>>   از زحمات فرد فرد شما مسئولین اطلاع رسانی افغانی پیپر از صمیم قلب تشکر میکنم موفقیت هر چه بیشتر شما را در عرصه خدمات نشراتی و اطلاع رسانی در مجموع برای همه و بخصوص همتباران خویش از ایزد متعال آرزومنم الهی کهما مادام العمر موئفق سرافراز و پیشتاز ونمونه مثالی همه رسانه ها باشید.
مگر یک گلایه کوچک دارم هر وقتیکه درباره گلبیدن راکیتیار جلادو قصاب کابل و ویرانگر اسماعیل یون وزمره فاشیستهای افغانستان هر چه نوشتم شماآن را نشر نکردید یا اگر نیمه نیمه با حذف کردن جملات و حروف نشر کردید که بجز سکتهگی و بدون مفهوم چیزیکه من نوشته بودم دیده نمیشد نمیدانم که شما از آنها ترس وواهمه دارید یا چالیسی سایت شما شما ایجاب نمیکرد . بنظر ..... با آنهم از شما ممنون و متشکرم که بدون هیج کدام طمع و توقع نوشته هایم را شکسته و ریخته بعضی اوقات نشر کردید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است