متفکری که تصامیمش عقلش را تعطیل کرده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۰    ۱۳۹۷/۱/۴ کد خبر: 148954 منبع: پرینت

دقيق به يادم نيست كه سال قبل بود يا دو سال پيش كه اشرف غنی جيغ زده گفته بود كه 5 هزار نمره زمين برای معلمين توزيع می كند.

او امروز هم لاف از توزيع زمين زد و اما كسي نبود سوال كند كه چه شد 5 هزار نمره زمين قبلی؟ از اين هم كه بگذريم دليل تعطيلی عقل در تصاميم غنی متفكر اين است كه هم به لحاظ تيوری و هم از منظر عملی جمع كردن معلمان مركز و ولايت در شهرک های معلمين ناممكن می باشد.

اگر قبول نداريد معلم كه خانه اش در كوتل خيرخانه و وظيفه اش در ارزان قيمت باشد را چگونه در يک مكان مشخص جمع می كنيد تا به وظايف اش رسيدگی كند؟ همينطور در ولايات و ولسوالی ها معلم كه خانه و وظيفه معلمی اش در دوردست های يک ولسوالی باشد چطور می تواند با مستقر شدن در مراكز ولايات و ولسوالی ها به وظيفه اش رسيدگی كند؟

اولا كه عوايد ناشی از زمين و مواشی اش را از او گرفته ايد و دوم اينكه وضعيت را بدتر از قبل كرده ايد. به قول معروف خوب می بود كه جناب متفكر بجای اين تفكرانی تواضع را كم و بر مبلغ می افزود تا روزگار معلمان مان بهتر می شد.

سید میثم احسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
احسانی
اشرف غنی
معلمان
نظرات بینندگان:

>>>   متفکر را منفور کرده!

>>>   Paiez
یک ساعت است جاده های شهر نو منتهی به وزیر اکبر خان مسدود است و صد ها موتر با بی شمار آدم ها منتظر وسرگردان اند؛ بعد از پرسش های بسیار، بالاخره در یافتم که این همه مردم آزاری بخاطر این است که یک نفر دیوانه به نام اشرف غنی، به مکتب امانی می رود تا با دستان شومش زنگ مکتب را به صدا آرد و سال جدید تعلیمی را شروع کند؛ این در حالیست که فاصله میان لیسهء امانی وارگ شاید سی متر نباشد...
بار الهی!
شر غنی را از سر این مردم بیچاره تو تمام نما!

>>>   از غنی گله نکنید او یک مالیخولیای بیمغز است هر چه در دهنش آمد باصطلاح مردم "پورته " میکنه!! فقط ساعتی بعد یادش میره و از بی بی گل میپرسه: مه چه .. خوردم؟

>>>   اکنون که عطا محمد نور با اشرف غنی احمد زی و عبدالله آشتی کرده
انشاءالله این پنج هزار نمره زمین به معلمین عزیز تا رسیدن وقت انتخابات
( که جنجال های انتخاباتی ) شروع میشود توزیع میگردد .
غم دوری زمین را از محل وظیفه معلمین قطعآ نه خورید . ( گر در بغداد لقمه ای
باشد ما ازینجا سر می جنباتیم) تشکر ازینکه صداقت وعده اشرف جان و
احتیاج معلمین یاد کردید
محمد منصور معلم

>>>   آن زمین هارا زورمندان غصب کردند !

>>>   برو بچیم حال نورت را بپرس
هاهاهاههااهاها

>>>   هاهاهاههااهاها
غنی آنش را هم غم کرده نمیتواند، اگر میتوانست به این رسوائی، معامله گری، و روز بد نمیرسید۰
مقام ولايت بلخ در برابر شش كرسي حكومت از جمله، ولايت بلخ، دو سفارت خانه، دو وزارت و يك رياست عمومي به معامله گرفته شد و حتی فرصت چارزانو كردن به مغز متفكر را هم نداد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است