آقای نور، شما را بیشتر از گذشته حمایت می کنم
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۷    ۱۳۹۷/۱/۵ کد خبر: 148983 منبع: پرینت

آقای نور، شما را بیشترازگذشته حمایت می کنم،
چون صدای شما انگیزه یک خیزش بود
تازه دریافتم که آلمانی ها و امریکایی هاچگونه شما را در بن بست یک تصمیم نا فرجام قرار دادند. در این شب و روز ارگ در تبانی با ناتوخواستند نبرد سترک شما را با غنی بی ریشه، یکسره سازند و حتی فرصت ندادند تا با رفقای تان مشورت کنید. آگاه شدم که در این شب و روزاتمر این فتنه تاریخ به امریکا سفر کرده، خاص برای پایان دادن به گسترش نفوذ شما در شمال و جنوب و غرب و شرق. خاص شما را دشمن برنامه های طالب سازی و داعش سازی و تسلط به آسیای میانه شناسایی کرده اند و دیگر ناتو به وجود رهبرانی چون شما و دوستم که پشتوانه مردمی داشته باشند نیاز ندارد و باید از سر راه برداشته و حذف شوند.
نور عزیز، من ناگزیری شما را درک می کنم، من بیانیه های آتشین و تند شما را همیشه به خاطر خواهم داشت، هراسم از آن است که پس از این ترور شخصیتی، شما را ترور فزیکی کنند. اما شخصیت شما دست آوردهای ماندگار شما احساسات پاک شما، ماجراجویی شما، شجاعت شما با تمام تبلیغات و زهرپراگنی های دشمنان نادان شما درخشان بر تارک بلخ خواهد درخشید ، حتا اکر طالب و داعش بلخ را به آتش و خون بکشانند.
امروز مردم کوته نگرنمی توانند شما را درک کنند، اما فردا از نبود شما اندوهگین خواهند شد.

ثریا بها


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نور
بلخ
نظرات بینندگان:

>>>   این راه که بها میرود به ترکستان است

>>>   به تایید گفته های ثریابها باید گفت گه این فتنه های زمانه آقای غنی واتمر را به پشتیبانی امریکا باید بشناسیم آفرین به نور که تا همین رسانید آقرین به شجاعتش و آفرین به استادگی اش ولی با داشتن اندیوالانی مانند اعضای رهبری چمیعت ، آنهایکه تا گلو در فساد غرق اند. باید گفت که ما تا آخرین وقت از تو دفاع خواهیم کرد درصورتیکه تو خود بتوانی به حیث یک سیاست مدار صادق تبارز کنی ولی اگر نتوانی دلایل خاموشی و تفاهم را با مردم شریک بسازی وازان دفاع شرافت مندانه کنی حمایت مردم را از دست حواهی داد.
صابر از کابل

>>>   نور بر ظلمت غلبه میکند و این قانون الهی است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است