اتمر به جهان دروغ صادر می کند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۴    ۱۳۹۷/۱/۶ کد خبر: 149007 منبع: پرینت

حنیف اتمر مشاور امنیت ملی در جریان سفر به غرب یکبار دیگر با کمال چشم سفیدی دروغ گفت ، وی در دلیل ناکامی و دراز شدن جنگ امریکا در افغانستان گفته است که کشور همسایه (پاکستان) آنعده طالبان را که خواهان صلح با رژیم کابل هستند با گروگان گیری خانواده های شان به جنگ مجبور می کند.

به نوشته تفسیر روز سایت طالبان، اتمر و باداران دوره کمیونستی وی در برابر جهاد بر حق در مقابل قشون سرخ نیز از چنین منطق پوچ و تبلیغات بی اساس استفاده می کردند و دروغهای خشک و خالی را به جهان صادر می کردند که گویا مجاهدین به نفع پاکستان در افغانستان می جنگند ، یعنی اتمر دوست داشت که افغان ها در برابر تهاجم و تجاوز مستقیم شوروی ها آرام بنشینند و طوق های غلامی کمیونزم را به گردن بیاندازند ، کسانیکه در مقابل شوروی ها قیام می کردند و برای دفاع دین ، میهن و مردم خود مبارزه می کنند در اصطلاح آن ها اشرار خوانده می شدند و گویا برای منافع پاکستان می جنگیدند.

اتمر هنوز هم در همان مفکوره سیاه کمیونستی است که افغان ها باید در برابر تهاجم امریکایی ها خاموش بنشینند ، نظامیان امریکایی را دوستان خود خطاب بکنند ، اگر کسی واکنش نشان می دهد و یا به دفاع از خود و کشور مجبور می شود از نگاه اتمر و دیگر مزدوران امریکایی تروریزم و یا مداخله مستقیم پاکستان خوانده می شود.

لشکری که در برابر امریکایی ها و مزدوران آنان می جنگند و ملتی که این لشکر را به جان و مال همکاری می کنند زعامت و قیادت خود را از نزدیک می شناسند و باور محکم دارند که آن ها هیچگاه منافع علیای جهاد و کشور را با معامله های مخفی قربانی اغراض شخصی و یا مفادات کدام کشور همسایه نمی سازند.

استدلال ضعیف غلامان امریکا را ببینید که هزاران نظامیان امریکایی با صدها پایگاه در افغانستان موجود باشند ، زمین و هوایی افغانستان را امریکایی ها در کنترول خود داشته باشند ، لجام قدرت رژیم در دست فرمانده نیروهای امریکایی در بگرام باشد ، اما بازهم مزدوران امریکا فریاد بزنند که طالبان برای صلح و مذاکره با ما حاضر شوند.

صلحی را که اتمر و آقایان وی می خواهند نه تنها طالبان بلکه یک فرد عادی افغان که خون ایمانی و غرور افغانی در رگ های وی موج می زند برای چنین صلح آماده نمی شود و نه هم از چنین صلح نام نهاد امید خیر ، رفاه وانصاف می داشته باشد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اتمر
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   یک گپ اتمردروغ نیست

>>>   بعضی اصطلاحات راباید دقیق معنی کنندتا همه مردم بدانند مفهوم آن چی است:
1- غـــــرور افغانی !
2 - غــیــرت افغانی !
3- الفاظ شدید
4 - محکوم کردن شدید

>>>   در افغانستان یک تعدا د خواهان رژیم طالبانی هستند، یک تعداد خواهان رژیم کمونستی گذشته، یک تعداد خواهان تشکیل خراسان، یک تعداد خواهان تشکیل لوی پشتنوستان و شعار پشتنو لر و بر یو دی، یک تعداد خواهان سهم مجاهدین در قدرت و دولت اسلامی مجاهدینی، یک تعدا طرفدار ترکستان بزرگ از سرحد منگولیا گرفته تا ترکیه در بحیره مدیترانه، یک تعداد دولت ناب اهل تسنن و یک تعداد دولت ناب اهل تشیع، بلوچ ها به هیچکدام آنها غرض ندارند و مصروف قاچاق خود در سرحدات هرسه کشور اند و یک تعداد نیز طرفدار دموکراسی و حقوق
بشر و حقوق خانم ها و موجودیت قوای امریکا و ناتو در افغانستان.
پس شما بگویید درین حالت چه باید شود؟
شاید شما بگویید که یگانه راه انتخابات است. اما آیا فکر میکنید که در یک کشوری مثل افغانستان با این همه گدودی، امکانات انتخابات شفاف و پاک و بدون غل و غش و دروغ و افترا و تقلب وجود دارد؟
معلومدار نه!
پس لطفآ نظر خویش را در مورد راه و چاره دیگر بنویسید.

>>>   در طول هفده سال گذشته هميشه ناكامي رژيم ملامتش پاكستان است، مگر وظيفه حكومت كابل چيست، كه طالبان ميتوانند از سرحد با اسلحه خود داخل شوند، بعد حتي به كابل برسند، انفجار نمايند و انتحار نمايند كه بعد از آن قواي امنيتي ما خبر ميشوند كه انفجار شد، مگر امنيت سرحدات ما بدوش پاكستان است؟ پس وظيفه ارگ و سپيدار چيست؟ چرا تعليم ما خوب نيست؟ چرا گمركات ما خوب نيست؟ چرا صحت عامه ما خوب نيست؟ چرا آب آشاميدن نداريم، چرا حكومتيان ما مليونها دالر را دزدي ميكنند، همه ملامتي ها بدست همسايه ها باشد؟ جاي بسا شرم است، ع و غ ملت را فريب ندهيد، وجدان تان را بيدار بسازيد، از كرسي كنار رفته خون ملت را نريزيد.

>>>   مردم مسلمان افغانستان همانطوریکه غلامان انگلیس و روسی را نخواستند طالبان ترورستان غلامان پاکستانی را هم نمیخواهند و هیچ وطنفروش بهر عنونای که که باشند قبول ندارند و برضد انها عمل میکنند در جریان اشغال کشور ما توسط نظامیان و استخبارات پاکستانی بزیر نام امارت طالبانی خود ساخته پاکستانی ثابت گردید که ترورستان طالبان مانند شاشجاع و ببرک کار مل و ترهکی و امین ویگران شان غلامان اجیر شده پاکستان هستند نه طالبان دینی و اسلامی زیرا از یکطرف در مدارس دینی اموزش سلاح های سقیله و تان و توپ تدریس نمیگردد واز جانب دیگر با اشغال کشور ما بنام طالبان دارو ندار کشور ما را بشمول حیوان قاطر و ریشه درخت پسته و بادام ودیگرچیز های کشور ما بشمول سنگ های قیمتی و اثار تاریخی در روز روشن از راه سرک تورخم به پاکستان انتقال داده شده بود و فابریکات ما را ازبین بردهبودند و اکنون که بنام حضور خارجی ها بشمول امریکا را بهانه اعمال دهشت افگنی و ترورستی شان میدانند در زمان حکومت مجاهدین یکنفر هم از خارجی ها وجود نداشت اشغال کشور ما از راه سرحد اسپین بولدک با تانک وتوپ و سلاح های پیشرفه نظامی پاکستانبشمول نظامیان انکشور بزیر نام طالبان چه توجیهی خواهد داشت وطنفروش خاین طالبه .

>>>   کشوریکه دز طول تاریخش هیچگاهی مستقل نبوده و توسط چندین کشورمختلف در طول صد سال اشغال شده وگذشته ئی تاریک وبی تاریخ دارد این لاف زدن غرور وغیرت بخاطر چی است
همین حالا پاکستانی ها روزانه ده هاراکت بالای مردم کنر وجلال آباد انداخت میکنند خاک شمارا هرسال ده ها کیلومتر اشغال میکنند درجهان بنام فقیر ترین بیسواد ترین بیشترین مرگ اطفال بدترین جابرای زنان ومادران ، قاچاقبران ، بیشترین مواد مخدر ، کشور قبیله ئی ، معاش مامئورین ونان نظامیاتنش را کسانی میدهد که اینهابرای شان یهود ونصارا میگویند ، هنوز هم داد از غرور وغیرت میزنند!!! عجب مردم بی ننگی !
کشوری به گفته نهرو خیالی کشوری به گفته نلسون رئیس جمهور امریکا خار چشم
تمدن ، کشوری همیشه محتاج لاف از غیرت وغرور افغانی میزنند !
مشکل اصلی ندانستن تفاوت بین غیـرت وجهالت است

>>>   اشخاصی مثل اتمر که زمانی به روس ها خدمت میکرد اکنون به انکلیس و امریکا خدمت میکند همین و بس

>>>   امروز که سرتاسر دنیا وفرد فرد باشنده ګان جهان این حقیقت را دانسته وپذیرفته که مجاهدین وجهادافغانستان پروژه بدست آوردن اهداف ستراتژیک امریکا وپاکستان بود ومردم افغانستان منحیث مواد سوخت این جنګ قربانی میدادند .هنوز هم کسانیکه با دیده درآیی بربرحق بودن مجاهدین اصرار دارند . ګویا مردم نه چشم دارند نه ګوش نه هوش ونه هم وجدان بیدار .

>>>   هر که جهالتش بیش غیرتش بیش. نمیدانم که ما به کدام دلیل خود را باغیرترین مردم جهان می گوییم. نان نداریم ، خانه نداریم ، سرک نداریم ، ترانسپورت نداریم ، اقتصاد نداریم ، علم نداریم ، برق نداریم ، زراعت نداریم خلاصه آنچه دیگران دارند ما نداریم اما غیرت داریم !!! که آن هم خود ما آنرا غیرت تعریف میکنیم ورنه در نیزد دیگران که همه چیز را دارند غیرت ما بی غیرتی و جهالت محض است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است