پس لرزه زلزله بلخ در غرب پايان يافت
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۱    ۱۳۹۷/۱/۸ کد خبر: 149072 منبع: پرینت

وقتی خبر ایستادگی نور در بلخ ارگ را به لرزه درآورد پس لرزه های آن در اسلام آباد، ریاض، واشنگتن و لندن حس شد.

آنها هزینه های زیادی روی دولت غنی مرده بودند از تقلب انتخاباتی تا امروز آنها نگران سرنگونی دولت دست نشانده یاغی متقلب وحدت ملی شان توسط عطا بودند. اتمر به همین علت به برخی از این کشورها سفر کرد و به آنها اطمینان داد با مذاکره حل خواهد شد و در پایان کار هم به آمریکا رفت تا دستورات جدید را از اربابان خود دریاف کند.

دشمنان مردم ما در شرق و غرب از خروش مردم می ترسند، از شجاعت و ایمان مردم سرزمین مان در پاسداری از ارزش هایشان می ترسند. بمب افکن خمپاره می تواند مرگ یک انسان آزادیخواه را به ارمغان بیاورد اما باورها را هیچ تسلیحاتی نمی تواند نابود کند.

آنهایی که می خواهند ارزش های جامعه را با زور نابود کنند نه تنها پیروز نمی شوند بلکه سبب گسترش ایمان و ارزش های نهفته در ایمان و باورهای پاک مردم ما برای آزادی و استقلال خواهد شد و روح پژمرده مردم مسلمان ما بیدار خواهد شد.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امیری
بلخ
ارگ
دشمنان افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   صاحب ب 52 هرچه خواست همان معامله را با غلامان خود انجام میدهد وعطا این رمز بادار خودرا میفهمید.

>>>   نمیدانم شما از این ملت مسلمان و مظلوم چی میخواهید، دین پاک اسلام از برای خدا بس است از خون همین ملت بیچاره به جا و جلال رسیدید بس است ....تان کند تا به کی از نام پاک اسلام جهاد مقدس که باید جهاد فی سبیل الله باشد اما شما منافقین از نام جهاد پاک خون همه ملت را بنام تیکه دار قوم و مذهب مکیدید. او ملت مسلمان بلاخره خود را از شرح تمام شرح الفساد ها خلاص کنید تا به کی از هر کدام ما بنام دین، قوم و مذهب استفاده میکنند.از روز معشر بترسید او ملت مسلمان باهم مثل برادر مسلمان واقعی دلسوز کنار هم زندگی کنید. این لعنتی ها فقط بنام ما و شما خود را صاحب قدرت ، عزت جاوجلال و قصر ها میسازند اما ما بیچاره ها مثل انسان های معیوب احتیاج زندگی خواهیم کرد. بس است برادر کشی.
برادر تان قیس.

>>>   عطا ميخواست كه حساب هاي يانكي اش آزاد شود و بس.

>>>   عطا رمز بادار را خوب دانسته است.
اصلا از این .....صحبت نکنید.

>>>   در بلخ زلزله طبیعی رخ نمیدهد وبر پا شدن زلزله مصنوعی خواب وخیال است شکست در جنګ جبیره میشود وشکست در میدان سیاست جبیره ندارد با احترام
ححح


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است