هرچقدر آدم کشته شود پاسخگویی نیست
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۱۳    ۱۳۹۷/۱/۱۰ کد خبر: 149148 منبع: پرینت

حالا وضعیت افغانستان به جایی رسیده است که هرچقدر آدم کشته شود، شهرها سقوط کند، حتی یک نفر پاسخگو برای ملت وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، نقیب الله هاشمی عضو شورای ولایتی کابل در برنامه «چشم انداز» گفت: خارجی ها که به افغانستان آمدند، با هدف تامین امنیت، ایجاد حکومت خوب، حقوق زنان و کودکان و دموکراسی آمدند. اما هیچ کدام از اینها را تطبیق نکردند. بالعکس جنگ را در افغانستان شدت بخشیدند. طالبان در مغاره های کوه بودند. اما با آمدن خارجی ها این طالبان برگشتند و شهرها را تسخیر کردند و در جاده ها به راحتی رفت و آمد می کنند. این سوال برای مردم پیدا می شود که شما که آمده بودید تروریزم را در افغانستان از بین ببرید کدام را از بین بردید؟ در حالیکه یک پروژه هنوز ختم نشده پروژه بدتر و دهشت آور تری به نام داعش بر سرکار آمد.

هاشمی، معتقد است آمریکا فقط و فقط برای تامین منفعت خود به افغانستان آمده و گفت: آمریکا با ما پیمان امنیتی بست و در مقابل پایگاه هایی که در اینجا ایجاد کرده است قرار بود که برای ما تامین امنیت کند اما با ما صادق کار نکرد و وضعیت را بدتر ساخت. ضعف حکومت ما هم باعث شده است که آنها هیچ اهمیتی ندهند. حالا وضعیت به جایی رسیده است که هرچقدر آدم کشته شود، شهرها سقوط کند، حتی یک نفر پاسخگو برای ملت وجود ندارد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پاسخگو
جنگ
نظرات بینندگان:

>>>   وقتی هم که وزرا و مسئولین نهادهای امنیتی برای پاسخگویی به "شوروای مولی"
خواسته شوند، وزیر دفاع پیشنهاد میکند که اگر جلسه "سری" شود بهتر است تا بنوانیم آنچه را در دل داریم با اعضاء شریک سازیم!! فورا رای گیری میشود و کارتهای سبز بخاطر "سری" شدن جلسه بالا میشود. در میان اعضای "شوروای مولی" یک اولاد آدم پیدا نمیشود که بگوید مطابق ماده 105 قاندن اساسی فقط رئیس جلسه و یا ده نفر اعضاء حق پیشنهاد "سری شدن" جلسه را دارند و بس!
وزیر دفاع و برمک هم چنان اکت میکنند که گویا مسایل بسیار سری ومحرم را با اعضاء در میان میگذارند!!
1. از وزیر دفاع وارداتی از انگلستان و برمک که با یقین کامل با صدها رشته با استخبارات انگلیس بسته شده است، باید پرسیده شود که درین کشور که زمین، آسمان و فضای ان در دست مردم ان نیست چه چیزی محرم وجود دارد که شما با اعضای شورا شریک میسازید؟ برعلاوه همه مردم میدانند که شمار زیادی از اعضاء خود شان اعضای آی اس آی اند و وظیفه دارند هر موضوع را بزودترین فرصت باطلاع آی اس آی برسانند!! و در تام شورا یک آدم پیدا نمیشود که به وزیر دفاع بگوید تو قرار اولاد آدم واری بجایت بشی! اینجا ما فیصله میکنیم!!!
2. اصل حقیقت اینست که برمک در مورد قضیه کانتیننتال و چار راهی صدارت که انتحاریهای وحشی صدها نفر بیگناه و ملکی را شهید و مجروح ساختند، به مردم وعده داد که بزودترین فرصت حقایق را بدسترس مردم قرار میدهد!! ولی حالا که هفته ها از آن زمان میگذرد برمک فقط مصروف وزن گرفتن است و همین حالا "برزه گا." واری پندیده است و هیچ چیزی برای گفتن بمردم ندارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است