رییس گارنیزیون: ما وظایفی مهمتر از امنیت مردم داریم!
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۱۵    ۱۳۹۷/۱/۱۰ کد خبر: 149149 منبع: پرینت

اعتراض مردم در پیوند به حادثه های انفجار، به خشونت کشانیده می شود و با شلیک نیروهای امنیتی تعدادی از مردم جان می بازند و زخمی می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، عبدالوالی نیازی، عضو مجلس نمایندگان در برنامه «پس از خبر»، با اعتراض به نوع نگرش رییس گارنیزون کابل نسبت به مردم گفت: مطابق با قانون، حکومت افغانستان، مکلف است، امنیت همه شهروندان افغانستان را تامین کند. در این روزها حکومت باید بیشتر توجه می کرد، امنیت ساحه ای را که در آنجا جنازه حمل می شد، می گرفتند و اگر نتوانسته بودند جلوی آن حوادث را بگیرند، این حادثه ای را که امروز رخ داد و باعث شهادت و جراحت صدها هموطن ما شد، جلو آن را می گرفتند. در حالیکه رییس گارنیزون کابل می گوید ما وظایفی مهم تر از این داریم. آیا از جان مردم چیزی مهم تر وجود دارد؟

وی افزود: این نشان می دهد که حکومت افغانستان کفایت لازم برای اداره امور افغانستان ندارد. سه چهار نفری که در کنار رییس جمهور هستند هم، مشوره غلط به رییس جمهور می دهند، ذهن رییس جمهور را خراب می کنند، به جای اینکه تامین امنیت شهروندان افغانستان باشد، به فکر خانه تکانی های قومی هستند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
گارنیزیون
امنیت
نظرات بینندگان:

>>>   برای وطن فروش از فروش و لیلام ناموس و وطن هیچ چیز مهمتر نیست!

>>>   راستش را گفته، وظيفه مهمتر از جان مردم حفاظت از جان رئيس جمهور و ديگر نمايندگان و وزيران است. خداوند عقل بدهد..

>>>   قوماندان ګارنیزون. درست ګفته است. امنیت شهر را شما حرام خور ها بر هم زده اید. و در شهر کابل هرچ مرج شروع کرده اید وقتیکه ګارنیزیون یکی دو تای تان را مردار کند باز تنبان را در سر بسته میکنید و میګوید ما حرکت مدنی میکردیم. وقتیکه حرکت مدنی میکنید و ماهی میګرید این سخن بجای ګار نیزنیون را نیز برداشت نماید

>>>   این کثیف خود اعتراف میکند که.
رییس گارنیزیون: ما وظایفی مهمتر از امنیت مردم داریم.
کدام وظایف مهم تر از امنیت مردم نزد این باند کوچی زی است. انتحاری ، قومگرای ،دسیسه، خدمت به ای اس ای ،خدمت به سران عرب تا مردم را مشغول بازی های مذهبی و قومی نموده تا بادران شان از آب گل آلود ماهی گرفته تا کشور را غارت و به خاک خون بکشانند.
در نتیجه سهم باند کوچی زی که سخت دنبالش است و در اولویت کار شان قرار دارد همانا پشتون والی و کشور را به به یکی از ایالت پاکستان تبدیل کردن و لوی پشاور است .

>>>   بلی درست گفتید در فکر خانه تکانی های قومی هستند.

>>>   ازاظهارات رئیس گارنزیون کابل چنین برداشت میشودکه خلقت ایشان ازنور است خلقت دگران از خاک بنااتامین امنیت وجودمطهر ایشان نسبت به امنیت دگران مهم تراست

>>>   این .....خود اعتراف میکند که.
رییس گارنیزیون: ما وظایفی مهمتر از امنیت مردم داریم.
کدام وظایف مهم تر از امنیت مردم نزد این باند کوچی زی است. انتحاری ، قومگرای ،دسیسه، خدمت به ای اس ای ،خدمت به سران عرب تا مردم را مشغول بازی های مذهبی و قومی نموده تا بادران شان از آب گل آلود ماهی گرفته تا کشور را غارت و به خاک خون بکشانند.
در نتیجه سهم باند کوچی زی که سخت دنبالش است و در اولویت کار شان قرار دارد همانا پشتون والی و کشور را به به یکی از ایالت پاکستان تبدیل کردن و لوی پشاور است .بلی درست گفتید در فکر خانه تکانی های قومی هستند.
ازاظهارات رئیس گارنزیون کابل چنین برداشت میشودکه خلقت ایشان ازنور است خلقت دگران از خاک بنااتامین امنیت وجودمطهر ایشان نسبت به امنیت دگران مهم تراست

>>>   وظایف مهمتر شان سرقت های مسلحانه اختطاف برای کسب پول حرام است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است