حامد کرزی به روسیه رفت
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۴    ۱۳۹۷/۱/۱۳ کد خبر: 149235 منبع: پرینت

حامد کرزی، رییس جمهور پیشین کشور جهت شرکت در هفتمین کنفرانس امنیت بین‌المللی مسکو راهی روسیه شد.

هفتمین کنفرانس امنیت بین‌المللی مسکو در تاریخ ۴ و ۵ ماه آپریل با شرکت بیش از ۸۰۰ هیات از ۸۴ کشور مختلف جهان برگزار خواهد شد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
روسیه
نظرات بینندگان:

>>>   در ظاهر که اقای حامد کرزی در جبهه مخالفان امریکا قرار دارد روس ها همانند پالیسی های قبلی شان در تلاش ایجاد ارتباط با اقای کرزی هستند و به بهانه های مختلف میکوشند تا چهره های مخالف به امریکا را به روسیه دعوت کنند.
حاجی زاده"

>>>   اگر ببرک کارمل زنده میبود حالا او امریکا میرفت همه چیز برعکس شده ، همین اشراری را که دیروز امریکا حمایت میکرد امروز روسیه حمایت میکند حکومترا آنزمان شوروی طیاره میداد سلاح میداد حالا امریکا میدهد آنزمان کارمل شوروی میرفت ورهبران مخالفین امریکا میرفتندمانند گلبیدین استاد ربانی محمدنبی خالص همه بجز استاد سیاف که عربستان رفته باشد اما به غرب نرفت
معاش حکومتی هارا شوروی میداد ومعاش اشرار را امریکا

>>>   اگرازطرف حکومت رفته خوب درغیرآن هرطرف دست انداختن بدرد نمیخورد

>>>   افغانستان کشوری است که خادم وخائن فرقی ندارد وهرچه خیانت کندبیشتر مورد توجه قرار میگیرد لذا حامد کرزی به عنوان وزیرخارجه تروریستان طالب به روسیه رفته تا کمک های بیشتری برای قتل مردم افغانستان کمایی کند. روسیه میراث دار اتجاد جماهیر شوروی در زمان تجاوزش به افغانستان دومیلیون تن از مردم ما را قتل عام کرد،کرزی باید اعدام شود!او جاسوس پاکستان وروسیه است.
آزاد اندیش

>>>   كرزى در اصل انطرف جبهه را كه به اصطلاح مخالفين هستند را هم تحت نظر دارد و اينطرف خو خودش است.
يعنى : اگر روسها كمك جنگى ويا مالى بكنند انرا هم كرزى تحويل ميگيرد و كسى ديگر و يا گروه ديگر را اجازهء فعاليت در مقابل دولت كابل نميدهد.
او اين مسعله را خوب درك ميكند كه اگر نيروع هاى شمال ويا گروه ديگر اين كمكها را از روسيه أخذ كند دولت كابل و متحدينشان گرفتار پراملمها خواهد شدند.
ح ع.

>>>   باز به چه منافقي رفته يك ريس جمهور باز نشسته هنوز هم در سفر ها و كنفرانس ها اشتراك ميكند ملك بي بازخواست دگه.

>>>   مطمین ام که مصارف آن هم از بودجه دولت یعنی عوایدملی و مالیات مردم پرداخته میشود!!! مردم هشیار شوید و اگر خوابید بیدار شوید!!!
این حامد جان بغییراز تفرقه اندازی ، شر اندازی و کشتار مردم بی گناه بدست برادران شوم پاکستانی اش چه دست آوردی برای صلح داشته است.
پس ریس شورای صلح چه کاره است و چه .... می خورد؟؟!!
آزاده

>>>   رئیس جمهور باید این مداری را حصر خانگی کند

>>>   اکثر کشورها بنام کنفرانس ورکشاپ و نامهای مختلف جاسوسان شانرا دعوت ووظایف جدید برای شان داده میشود مثلا گیلانی زیرنام کنفرانس به پاکستان رفت حالا کرزی به روسیه میرود

>>>   این یک جلسه همه سالانه است که از طرف دولت روسیه دایر میشود و در آن یک تعداد ژورنالستان داخلی و خارجی و بعضی رهبران متقاعد بعضی کشور ها و یگان رهبر ناشناخته برحال نیز اشتراک میکند وآجندا جلسه زیادتر بر سوال های ژورنالستان داخلی و خارجی از پوتین در مورد سیاست داخلی و خارجی دولت او استوار است.
ژورنالست یک سوال میکند و پوتین ده ساعت جواب میدهد و راجع به سیاست اقتصاد دولتی خویش که دیگر مود آن در جهان از بین رفته است و قابل تطبیق نیست، ساعت ها جواب میدهد.

>>>   حامد کرزی از پستان امریکا چوشید حال نوبت روسیه است
من حیران استم اگر پشتون نباشه افغانستان را کی معامله کنه
احمد از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است