رییس جمهور غنی به پکتیا رفت
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۱    ۱۳۹۷/۱/۱۳ کد خبر: 149238 منبع: پرینت

رییس‌ جمهور غنی به‌ منظور بررسی وضعیت عمومی ولایت پکتیا، به آن‌ ولایت سفر کرد

محمداشرف غنی رییس‌ جمهور به‌ منظور افتتاح سب‌استیشن پکتیا و افتتاح کار سرک گردیز- زرمت، شهرک شهدا، معلمین و مامورین، پارک صنعتی پکتیا، تعمیر جدید قوماندانی امنیه و بررسی وضعیت عمومی امنیتی، وارد ولایت پکتیا گردید.

وی، پس از معاینۀ قطعۀ تشریفات نظامی، در جلسۀ امنیتی که در آن رهبری و مسوولین ارشد نظامی کشور حضورداشتند، اشتراک کرد و گزارش اجراآت اخیر را در رابطه به‌پلان‌های امنیتی استماع نمود.

مسوولین امنیتی ضمن قدردانی از رییس‌ جمهور کشور به‌خاطر توجه به‌مسایل امنیتی و ارایه گزارش مفصل امنیتی ولایت پکتیا، اطمینان دادند که نیروهای ملی، امنیتی و دفاعی با تشریک مساعی و انسجام کامل، برای دفع و طرد دشمن و خثنی‌نمودن دسیسه‌های آنها از هیچ‌نوع تلاش دریغ نمی‌کنند.

سرقوماندان اعلی قوای‌مسلح، پس از استماع و ارزیابی وضعیت امنیتی پکتیا، از قربانی، دلیری و تلاش‌های رهبری و منسوبین ملی، امنیتی و دفاعی کشور در راستای دفاع از وطن و سرکوب تروریستان، ستایش‌کرد.

رییس‌ جمهور محمداشرف غنی به‌مسوولین امنیتی و دفاعی پکتیا هدایت‌داد تا از طریق بسیج بیشتر و پلان‌گذاری‌های منظم محاربوی، لانه‌های دشمنان را نابودسازند و در تأمین امنیت سراسری آن‌ولایت، بیشتر از پیش تلاش ورزند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
پکتیا
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است