مسوولان شورای صلح به نشست استجوابیه نرفتند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۷    ۱۳۹۷/۱/۱۴ کد خبر: 149251 منبع: پرینت

پس از غیبت رییس امنیت ملی، مسوولان شورای صلح نیز به نشست استجوابیه مجلس نمایندگان نرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، مجلس نمایندگان از حدود یک هفته قبل، مسوولان شورای صلح را روز دوشنبه 13 حمل 97 به نشست استجوابیه درخصوص توضیح چگونگی صلح با طالبان خوانده بود اما مسوولان این شورا حاضر به پاسخگویی در این رابطه نشدند.

محمد اکرم اخپلواک رییس دبیرخانه شورای صلح به نشست استجوابیه مجلس نرفت و عدم حضور وی با واکنش شماری از نمایندگان مواجه شد.
وزارت دولت در امور پارلمانی طی مکتوبی به مجلس گفته است که اخپلواک همراه رییس جمهور به ولایت پکتیا رفته و به همین دلیل در نشست مجلس شرکت نمی‌تواند.

گفتنی است که مجلس نمایندگان در واکنش به غیبت رییس امنیت ملی در نشست استجوابیه تصمیم به استیضاح وی گرفت اما مساله استیضاح تا هنوز قطعی نشده است؛ دیده شود با وجود نبود دستاوردی از نشست های مشورتی شورای صلح با گروه های مختلف مردمی و نیز غیبت آنان در جلسه استجوابیه، نمایندگان با این شورا چه خواهند کرد.

پیش از این نیز شماری از آگاهان سیاسی و نیز سیاسیون کشور هزینه های کلان برای این شورا را هدر رفته گفته بودند و خواهان ملغی شدن شورای صلح شده بودند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شورای صلح
مجلس
نظرات بینندگان:

>>>   شورای عالی صلح نسبت به پارلمان نا مشروع ( حرام ) برتری دارد

>>>   کاری خیلی خوبی کردند که نرفتند ضرورت به رفتن نیست ، این کمیشن کاران حالا می خواهند از کمیسیون انتخابات هم پول بگیرند

>>>   خپلواک حالا خسر بچه اشرف غنی است شورای ملی با توجه باین ... پیوندی باید حد خود را بشناسد!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است