ورود هفتمین محموله گندم کمکی هند به چابهار
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۷    ۱۳۹۷/۱/۱۴ کد خبر: 149254 منبع: پرینت

هفتمین محموله گندم کمکی هند به افغانستان به بندر چابهار رسید.

رسانه های ایرانی گزارش داده اند که هفتمین محموله گندم کمکی هند به مقصد افغانستان امروز سه شنبه 14 حمل 97 وارد بندر چابهار شده است.

قرار است این محموله 600 کانتینری گندم از بندر چابهار به افغانستان از طریق ترانسپورت زمینی رسانیده شود.

مقام های ایرانی گفته اند که از سال گذشته تا کنون بیش از 4 هزار و 200 دستگاه کانتیتر از مجموع محموله های کمکی هند به افغانستان از طریق بندر چابهار وارد افغانستان شده است.

گفتنی است که بندر چابهار یکی از کم هزینه ترین مسیرها برای انتقال و ترانزیت کالاها به کشورهای اطرافش به شمار می رود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
گندم کمکی
هند
چابهار
نظرات بینندگان:

>>>   امروز از پاکستان 600 کانتینر گندم آمد واز پاکستان 360 راکت بالای السوالی کنر آمد

>>>   ایران باید هر چه سریعتر ناوگان ریلی خودش را توسعه دهد و کریدور شمال به جنوب را هم ایجاد و توسعه دهد تا هزینه ی حمل ارزان شود.و به طور کلی بندر گوادر پاکستان در حاشیه رود.
بزرگترین طرحی که ایرانی ها میتوانند بچینند که نه تنها اقتصاد کشور خود بلکه اقتصاد منطقه را بهبود دهند و همچنین اقتصاد کشورهای دشمن را به خطر بیاندازد احداث کانالی آبی دریای کاسپین به خلیج فارس است.

>>>   با این همه جوانان برومندکه از بیکاری می نالند، زمین های هموار دشت بگواه، دریاهایی خروشان هریرود، فراه رود و هیرمند بازهم خیرات خور کمک هایی هند هستیم (شرم است بخدا!). تاریخ امریکا را باید برای این جوانان تدریس نمود که آنها چگونه دشت ها را بارور ساختند، منابع و ذخایر را کشف و بهره برداری کردند و هیچگاه هم دست تمنا و گدایی به کسی دراز نکردند. اصلا ما مردم تیار خور و تنبل آموخته شده ایم زیرا افغانها حتی درکشور هایی غربی و آسترالیا رکورد قهرمانی خیرات طلبی را از کلیسا و سوشال سیکوریتی سالهاست که بسته اند. با داشتن دست و پا، چشم و گوش سالم با ز هم تن بکار نمی دهند، یا روز شان پشت تلویزیون گم است و یا هم در تفریحگاها و کنسرت ها.
نام خدا تعداد احزاب سیاسی از تعداد اتباع این مملکت بیشتراست و همه تنها مشغول دعوا و بیانیه دادن هستند در حالیکه برای بکار انداختن چرخ کار و بهبود امور تنها به چند نفر مبتکر ضرورت است نه ناطق.
آزاده


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است