طالبان به سلاح های پیشرفته مجهز شده اند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۹    ۱۳۹۷/۱/۱۴ کد خبر: 149255 منبع: پرینت

مکالمات تلفنی، بایومتریک ها، داشته ها و معلومات در اختیار دشمن قرار می گیرد و دشمن از من که عضو مجلس هستم اطلاعات کامل تر و بیشتری دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، بشیر احمد ته ینج عضو مجلس نمایندگان در گفتگو با "تحول" درخصوص تجهیز طالبان به سلاح های پیشرفته گفت: بخش بزرگی از مساله تجهیز طالبان به سلاح های پیشرفته به موجودیت فساد بر می گردد.

ته ینج بیان کرد: یک تعداد از افراد در سطوح بالا، درسطح معینیت ها، وزارت ها، قوماندانی ها و میادین جنگ نسبت به منافع کشورهای تمویل کننده طالبان کار می کنند تا منافع مردم و وطن شان.

عضو مجلس نمایندگان با بیان اینکه دقیقترین و سری ترین اسناد کشور در اختیار دشمن قرار می گیرد اظهار کرد: مکالمات تلفنی، بایومتریک ها، داشته ها و معلومات در اختیار دشمن قرار می گیرد و دشمن از من که عضو مجلس هستم اطلاعات کامل تر و بیشتری دارد و کاملا می داند که چه تعداد اردو، قوا، لوا و افسر موجود است و چه تعداد از آنها حاضر و غایب هستند.

این آگاه سیاسی بیان کرد: بعید نیست که طالبان یا داعش هر کدام که به نفع قدرت ها می جنگند با سلاح های پیشرفته تجهیز شوند و نگرانی این وجود دارد افغانستان به گذشته ها برگردد.

وی افزود: کسانیکه در قیافه و لباس افراد وزیر، رییس، نماینده کشور فقط و فقط به نفع دشمنان کار می کنند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تجهیز طالبان
فساد
نظرات بینندگان:

>>>   شما کمیشن کاران هم کمتر از انها تنیستید پیر گیلانی هم سناتور است اما پاکستان را خانه اول خود میداند

>>>   اشرار هانوی هارا از روسیه گرفته اند

>>>   کدام طالبان همان طالبان که توسط حکوم اشرف غنی و اتمر حمایت میشوند . نه طالبان ولایات جنوب

>>>   امنیت ملی؛مصالح ملی ایا اینها برای ما معنی ندارد؟؟کسی هست پرسان کند سلاحهای پیشرفته را کدام کشور به طالبان میدهد؟اهداف تسلیح طالیان چیست؟اطلاعات بایومتریک وقوا وقوماندان از کچا وچطور بدست طالب میرسد؟؟چرا برای مشتی دالر امنیت ملی ومصالح ملی بفروش میرسد؟؟؟اینده کشور ما به کجا ختم میشود؟؟چگونه است اگر یک پرنده در اسمان بچرخد ناتو وامریکا خبر دارند اما داعش لمروز در ولایات شمالی ما جولان میدهد چگونه امریکا خبر ندارد؟در جریان حضور داعش در عراق وسقوط موصل والی موصل و نوکران حزب بعث که دراردوی نظامی ارتش عراق نفوذ کرده بودند(بعنوان نمونه عزت ابراهیم الدوری معاون صدام)دروازه های موصل برای داعشیان باز کردند وموصل فوری سقوط کرد ایا این اهل سنت نبودند که توسط داعش کشته شدند وبه زنانشان ودخترانشان تجاوز شد؟؟اکنون کشور عراق در موصل ومناطق کرد نشین ایزدی ودیگر مناطق که تحت اشغال داعش درامده بود با پدیده حرامزادگی روبرو است که این جنایت توسط داعش صورت گرفته ایا این یک درس برای دولتمردان ؛معینیت ها وزیر وکیل رییس ما نیست؟؟؟فاعتبروا یا اولی الابصار.
داکتر عبدالرب آچکزی

>>>   برادران محترم افغانستان
خطاب به زمامداران وسیاسیون وملت افغانستان
از جوش کبر غرور زمین و آسمان ریا حرف های تحقیرآمیز و توهین آمیز هوش و خیر عافیت اتحاد برادری عزت از پروردگار متعال استدعا کنیم نه در آتش کبر غرور شیطان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است