حمله هوایی در قندوز با بیش از 200 کشته و زخمی
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۳    ۱۳۹۷/۱/۱۴ کد خبر: 149257 منبع: پرینت

در نتیجه حمله هوایی نیروهای دولتی بر ولسوالی دشت ارچی در ولایت قندوز بیش از 200 تن کشته و زخمی شدند.

بستگان قربانیان حمله هوایی روز دوشنبه 13 حمل 97 می گویند که قربانیان این رویداد افراد ملکی هستند؛ پزشکان شفاخانه قندوز نیز گفته اند که بیشتر قربانیان کودکان هستند.

این حمله بر یک مدرسه دینی و در زمان دستاربندی صورت گرفته است.

وزارت دفاع ملی کشته شدن غیرنظامیان در این رویداد را رد کرده و گفته است که حمله هوایی بر تجمع جنگ جویان طالب صورت گرفته است و هیچ فرد ملکی در آن از بین نرفته است.

این درحالی است که باشندگان قندوز گفته اند که گردهمایی، نشست طالبان نبوده است و در زمان حمله هوایی نزدیک به 300 غیرنظامی در مسجد حضور داشته اند.

طالبان نیز در خبرنامه ای حضور مقام های این گروه را در این مدرسه رد کرده و حمله بر غیرنظامیان را نکوهش کردند.

گفتنی است که پیش از نیز حملات هوایی اشتباهی نیروهای دولتی از غیرنظامیان در ولایت های مختلف قربانی های زیاد گرفته بود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قندوز
حملات هوایی
غیرنظامیان
نظرات بینندگان:

>>>   خوب شد انها را دستار بسته نمیکردند بلکه چند روز بعد واسکت بسته میکردن که جان مظلومان را بگیرند نعلتی ها بی کتاب ..ر

>>>   غنی دهن گنده چطور خاموش است!!!؟؟؟ میگویند غنی پس از اطلاع از موضوع فرموده است: پروا ندارد این دانش آموزان ملکی مدرسه چند سال بعد طالب میشدند!! نیروهای هوایی کار خود را اسان کرده اند!!!!

>>>   اینها روز غیر نظامی و شب طالب هستند در آن منطقه نظامی اینها چی میکردند ؟ چرا در یک جای دیگر دستار بنده نداشتند ؟

>>>   اگر بم بالای فرق هیبت الله اصابت کند بازهم میگویند ملکی بود اشرار نبود، مردم محل از ترس اشرار چنین میگویند اگر حقیقترابه رسانه ها بگویند که اشرار مسلح بود کشته میشوند
ر

>>>   إحساس شما كشته شده واز كشتن أنسانها لذت مى بريد .

>>>   مل پرورش انتحار کنینده را زده

>>>   ترامپ گفته است من مسلمان جها ن را به بها نه های مختلف از بین می برم چون من مسلمان را در جها ن نابو د می کنم

>>>   فراموش نکنید هر بمب هدایت لیزری 120000 دالر ارزش دارد کسی بمبی با آن قیمت را بالای اطفال مدرسه نمی اندازد
فریب تبلغات را نخورید همان قسمیکه نیروی های دولتی وخارجی تبلغ و افوات دارند طالبان هم دارند و آدم های ساده از کاه کوه میسازند.
حداد

>>>   خوب شداین ملاها ملت مارابیچاره کردن ازاین به بعدفقط مسجدهارابمباران کنیدوملاهاراازبین ببرید تاازدل مردم خبرشون هزاران نفردرحمله های انتحاری کشته شدن واین ملاهاخاموش بودن حالانوبت انهاست زنده بادنیروی هوای

>>>   دولت نیز به مردم مانند طالبان هوشدار دهد تا ازین لانه های شبش دور باشد! طالبان این کفار عصر معاصر همه روزه ملکیان را میکشند!

>>>   البته هر جوان که از خاک افغانستان است کشته شود جای تاسف است چه طالب وغیری طالیب وباید حقیقت را گفت این طالبان درمساجد ومکاتب ودربازارکه تماما مردم بی گنا ومسلمان افغانستان را قتل عام می کند ایا این ها مسلمان نیست از افغانستان نیست و اگر طالیب اسلحه را زمین بگذاردبا دولت صلح کنددیگر خاریجی در افغانستان وجود نخواهد داشت تا خود ما افغانها امنیت در کشورمان نیاوریم وکشوررا نسازم امرکاعربستان وپاکستان وووو افغانستان را نمی سازد در واقع عامل تمام بدبختی های مردم افغنستان در حقیقت طالبان است در سطح افغانستان که انتحاری می کند طالیب خدا کند این طالبان سری عقل بیاید تا افغانستان ازین مشکلات برون بیاید

>>>   خوب قبل از انتحار مردار شده درود بر اردوی ملی.
زنده باد زنده باد اردوی ملی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است