ایجاد ارتش محلی طرح پنتاگون برای جاسوسی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۱    ۱۳۹۷/۱/۱۴ کد خبر: 149265 منبع: پرینت

آنانی که به دزدی، آدم ربایی، گروگان گیری و کشتارهای غیرقانونی بدنام هستند در ارتش محلی جا خواهند یافت.

طالبان در واکنش به از سر گرفتن شدن گفته ها از ایجاد طرح ارتش محلی در اعلامیه ای آورده است که طرح ایجاد ارتش محلی حدود هفت ماه پیش ( در اواخر ماه سنبله سال گذشته ) رسانه ای شد، به اساس گزارش روزنامه نیویارک تایمز؛ ایجاد ارتش محلی از سوی پنتاگون طراحی شده است و پنتاگون در نظردارد با استفاده از نیروی ۲۰ هزار نفری محلی امنیت و محافظت مناطق آزاد شده را به نیروهای این ارتش واگذار بکند.

طالبان گفته اند که امریکایی ها می خواهند از این راه منافع خود را تامین بکنند و جاسوسی از اهداف کلیدی این طرح خواهد بود و نیز دولت ضعیف کابل هرگز توانایی کنترل این ارتش را نخواهد داشت، زورمندان و تفنگ سالاران سابق مدیریت نیروهای محلی را بدست خواهند گرفت و از هر چه در توان داشتند دریغ نخواهند کرد، آنانی که به دزدی، آدم ربایی، گروگان گیری و کشتارهای غیرقانونی بدنام هستند در ارتش محلی جا خواهند یافت.

این گروه تاکید کرده که حقیقت این است که مجلس و سنای کابل تنها حیثیت سمبولیک و نمایشی دارند و بس، زیرا اصلا لازم دیده نشد که ازین ارگان ها در قبال چنین موضوع حیاتی کشور اجازه یا مشورت خواسته شود ، بدون شک جلسات این ارگان ها جز " نشستند، گفتند و برخاستند " چیزی دیگری نیست.

این طرح چون از سوی پنتاگون ارایه شده است مجلس کابل هنوز این جرات را هم نکرده است که وزیر دفاع و دیگر مقامات امنیتی را برای استیضاح یا استجواب طلب بکند. اما اگر طلب هم بکند چه فایده ؟

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارتش محلی
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   آنانی که به دزدی، آدم ربایی، گروگان گیری و کشتارهای غیرقانونی بدنام هستند قبلا در صفوف اشرار یا طالبان پیوسته اند
ارتش محلی از سربازان وافسران قبلی اردوی ملی تحت اداره قطعات اردوی ملی تشکیل میشوند وامتیازاتی با تفاوت 25 فیصد کمتر از اردوی ملی را دریافت میکنند
ر

>>>   برای مجازات کردن و جلو گرفتن در مقابل ترورستان طالبان جاسوسان پاکستان چنین نیرویی حتمی و لازمی است و با این دروغ پراگنی ها و اتهام بستن های بی اساس ترورستان طالبان جاسوسان پاکستان کسی ارزش قایل نمیگردد نابودی و بربادی طالبان جاسوسان ملیشای پاکستان انشاءالله بزودی زود است و روی طالبان منافق سیاه بود و سیاتر میگردد .

>>>   امریکاییها میدانند که اگر موضوع را در مجلس و سنای کابل طرح کنند مجبور هستند جیبهای رئیسان و هیات اداری و تقریبا تمام اعضای انرا باید از دالر پر کنند.
چرا مفت و رایگان به هدف خود نرسند؟؟

>>>   ایجاد همین حکومت بخاطر جاسوسی است شما راجع به یک عده مردم صحبت میکنید . ایا اشرف غنی که ۶٪ رای برده بود را فرشته های آسمان ریس جمهور ساخت یا سفارت امریکا ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است