اسلام محمدی يا اسلام انگليسی؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۸    ۱۳۹۷/۱/۱۴ کد خبر: 149268 منبع: پرینت

فرزندانتان را از اسلام انگليسی نجات دهيد!

از آغاز طلوع اسلام تاكنون دشمنان دين كوشيده اند تصويری از قتل و كشتار، جنگ، فقر، ناامنی سرزمين های اسلامی و... را توسط مسلمانان به نمايش بگذارند و در اين راستا بسياری از مسلمان نماهای خوش باور را با خود همراه كرده اند تا عليه دين اسلام و مسلمانان دست به تبليغ منفی بزنند.

يكي از شگفتی های تاريخ پيروزی های سرسام آور عرب ها است چگونه يک ملت خفته داعی رهبری جهان آن روزگار شد و دو قدرت شرق و غرب آن روزگار را شكست داد؟ آنها ايمان به خدای خويش باور به پيشرفت علم، پژوهش و تحقيق در عرصه های گوناگون داشتند اين طولی نكشيد و در زمان پايان حيات خليفه سوم بذر نفاق و چنددستگی توسط دشمنان امت اسلامی كاشته شد و از همان آغاز اين داستان ادامه دارد...

اسلام محمدی براساس انديشه های روشن و برنامه های انسانی استوار بوده و است بنابر دستور پيامبر اسلام (ص) قتل يک انسان بيگناه معادل قتل همه است پس چگونه اين همه كشتار توسط مسلمان نماها انجام می شود؟

اين اسلام انگليسی وارداتی همان باورهای غلط است همان انديشه های مخرب است كه توسط پشتونيست ها اجرا می شود و شما شاهد بوديد حتی در جنگ آزادیبخش كه با روس ها وجود داشت مجاهدان راستين را از پشت حكمتيار تحت نام حزب اسلامی ضربه می زد!

امروزه مكتب دينی و مدارس دينی ساخته شده ظاهرا همه چيز اسلامي است اما دستان پليد و خرابكار در پشت اين مدارس دينی وجود دارد دستگاه اطلاعاتی عربستان در هماهنگی با آمريكا و انگليس در پاكستان به پيشبرد اهداف شان در آريانا زمين كمک می كنند.

انگليسی ها سال های طولانی در منطقه حضور داشتند و تجربه و شناخت كافی دارند می دانند بايد از طريق دين و اعتقاد مردم به برنامه هايشان بپردازند آنها در مدارس دينی تحت نظرشان كودكان مسلمان را آموزش می دهند و سربازان مسلمان را بكشند!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امیری
اسلام
انگلیس
نظرات بینندگان:

>>>   عمده ترین دلیل پیشرفت عربها موضوع غنیمت بود که حتی کسانی درجنگ ..... دیگران اشتراک میکردند که خود شان تاحال مسلمان نشده بودند وصرف وصرف چشم شان به غنیمت ومال مردم اسیر گرفتن زنو دختر و پسر مردم بود که بعدا در بازارهای شام وبغداد آنانرا می فروختند
چون عرب از ابتدا به غارتگری چور چپاول علاقه ومهارت داشتند

>>>   تعصب زهر است که وجودانسان را میخورد و این گل میری هم یک روز شکار زهر تعصب درون وجود خود خواهد شد.

>>>   با تشکر از محترم صاحب اقای گل امیری کوتاه مختصر ومفید اساس مفکوره قدرتهای شیطانی را بیان کردیدوجای تشکر دارد. جنگ امروز قدرتهای حیله گر غربی جنگ نرم یاsoft war است واین پلان آنها همراه با جنگ مذهب علیه مذهب است.شما فکر کنید شبکه های تلویزیونی که با دالرهای عربستان وشیوخ عرب وانگلیس وامریکا وسرویسهای اطتخباراتی انها تمویل وحمایت میشود اساس دین اسلام (برادران سنی مذهب وشیعه مذهب)راعلیه هم میشورانند از طرفی به خلفا وخاندانشان توهین میکنند (شیعه امریکایی یا انگلیسی)وازطرفی به اهل بیت وخاندان پیامبر وامامان شیعه جسارت وتوهین میکنند(سنی انگلیسی وامریکایی)بناءقصد وهدفشان ایجاد دشمنی وکینه وعداوت مابین تمامی مسلمان هستند بیاییم با اتحاد وحدت این مفکوره شیطانی را خنثی کنیم ونگذاریم به هدف شیطانی خود برسند.
داکتر عبدالرب آچکزی

>>>   دینی که دوانسان را به جنگ هم اندازند باید به ان دین شک کرد.

>>>   دین خود راه اسن نه هدف ، دین امده که یکتا پرست شویم و انسان شویم نه اینکه مانند حیوانات همدیگر را بدریم.

>>>   انگلیسیهای خبیش تمام انتحاریها در افغانستان را کنترول میکند.

>>>   غربیها کشور ما را مورد تجاوز قرار داده اند. تمام فتنه ها و خراب کاریها زیر دست غربیها است. غربیها قاره افریقا را بیش از دو صد سال زیر کنترول داشتند و تمام داریها و سرمایه های افریقا را دزدی کردند و مردم شان را قتل عام کردند.

>>>   انگلیس ها در صد سال اخیر توسط عربستانی ها و با پول مسلمانان اهداف شوم شان را برنامه ریزی و اجرا می نمایند و با مذهب ساختگی وهابیت بزرگترین ضربه ها را به امت اسلامی رساندند.
عایشه از ایران

>>>   متاسفانه در شرایط امروز هر دو را یکی ساخته اند.

>>>   نخست باید گفت که دین اسلام نخستین دینی نیست که انسان را به یکتا پرستی دعوت کرده است ، قبل از یهودیت و عیسویت ، اسلام ، دین زردشتی که زادگاه پیامبر آن بلخ باستان است انسان را به یکتا پرستی دعوت کرد. در این جای شک نیست که دین اسلام اعراب را که جز شتر چیزی را نمیشناختند همه چیز داد ، کنیز ، غلام ، جام های زر و سرزمین های پهناور جهان.اعراب با آشنایی با تمدن فارس و افغانستان قدیم اولین بار دریافتند که زندگی با تمدن قدیم در جهان وجود دارد و با کمک ممالک مفتوحه ، سیستم حکومت داری را فرا گرفتند و بزرگ‌ترین امپراتوری را بنیاد گذاشتند که در دوره های هارون الرشید و مامون الرشید بزرگ‌ترین وزرای آنها چون برمکیان اهل بلخ بودند.، دین یک شیوه و باور و اعتقاد است که مبنای آن با پاکی صداقت و روحانیت گذاشته شده است و هر گاه با سیاست عجیبن گردد کیفیت و قدسیت خودرا از دست می‌دهد. اسلام بعد از هجرت پیامبر از مکه به مدینه رنگ و رخ دگر به خود گرفت و با سیاست عجبن گشت. اعراب در همان قرن اول هجری به تبعیض و تفریق انسان ها پرداختند و آن عربی که مادرش عرب نمیبود او را عجم میخواندند و ایرانی ها را موالی ، آنگاه نه انگلیس بود و نه امریکا ، ملیون ها انسان در زیر سم اسپ های اعراب بنام نشر اسلام جان داده اند، امپراتوری های بزرگ اسلامی جز غارت ثروت ممالک مفتوحه کاری دگر نداشتند ، و آخرین امپراتوری اسلامی یعنی ترکیه ای عثمانی کشور های شرقمیانه را صد ها سال در عقبماندگی قرار داد، امروز هم همین اهداف دوره ای خلفای راشدین تعقیب می‌شود فرق این است که این بار مردم بیچاره در میان دو سنگ آسیا ب سنی اعراب و شیعه ای ایران آرد شده میروند،
قارن. ..


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است