ابراهیمی حمله بر مدرسه دینی قندوز را نکوهش کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۵    ۱۳۹۷/۱/۱۶ کد خبر: 149373 منبع: پرینت

رییس مجلس نمایندگان دو کمیسیون را موظف کرد رویداد حمله بالای مدرسه دینی در قندوز را بررسی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، عبدالرووف ابراهیمی رییس مجلس نمایندگان در نشست علنی روز چهارشنبه 15 حمل 97 این مجلس در واکنش به حمله هوای بالای مسجدی در منطقه دشت ارچی ولایت قندوز گفته است که حمله بالای مدرسه ای که در آنجا تدریس دین می شود به بهانه حضور طالبان، قطعا قابل قبول نیست.

ابراهیمی بیان کرده است که کمیسیون امنیت داخلی و امور دفاعی مجلس نمایندگان این حمله را بصورت همه جانبه بررسی می کنند.

گفتنی است که ظهر روز دوشنبه 13 حمل 97 مسجدی در منطقه دشت ارچی ولایت قندوز هدف حمله هوایی نیروهای دولتی قرار گرفت؛ وزارت دفاع ملی اعلام کرد که در این حمله تجمع طالبان هدف قرار گرفته و شماری از سران طالبان در آن کشته شدند.

این وزارت همچنین کشته شدن غیرنظامیان در این حمله را رد کرده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ابراهیمی
قندوز
نظرات بینندگان:

>>>   کدام مسجد ؟؟؟!!! ما که مسجدی ندیدیم. !!!!

>>>   تو برو همو پول رشوتی را که خوردی دوباره پرداخت کن باز نظر بده نیروهای نظامی کار بسیار خوب و بجا کرده که طالب لعنتی را بجهنم فرستاده هموطنان عزیز من بعد در محافل این گروهای جهنمی شرکت نکنند .ما از نیرو های امنیتی با همین شیوه دفاع میکنیم .....

>>>   در خواب هم نمی دید که یک روز ابراهیمی ریس مجلس شود و برای برادرش در دهقانی زنگ بیاید که تو هم والی شدی.
حالا همین کوچی زی و باند قوم گرایش کسانی را در زیر چترش گرفته تا بلند گوی کوچی زی باشند .پشتیبانی زیر نام دین و فریب مردم و ترویج طالب و گسترش داعش و پلان های شوم غربی ها به خاطر مصروف کردن من و تو ، و غارت کردن سرمایه‌ افغانستان. سهم کوچی زی لوی پشاور و سهم مزدوران داخلی غیر پشتون چوکی و مقام زود گذر عیاشی و خوش گذرانی و در اخیر پناهنده شدن در کشور های غربی باداران شان .

>>>   حالا دیگه طالب پرستان خود شان را نشان می دهند. این مسئله باعث شده که روشن کند چه کسانی سنگ طالب را به سینه می کوبند. طالبان که دسته دسته مردم بی گناه را در کوچه و بازاز به خاک و خود یک سان می کنند از سوی این آدم هیچ واکنشی نشان داده نمی شود حالا که یک عده جنایت کاران توسط پیلوتهای دلار کشته شده اند و سپس طالبان عده ای را با تفنگ کشته اند و وانود کرده اند که آنارا اردوی ملی کشته اند، داد و فریاد برخی از داخل دولت بیرون آمده و مظلومیت طالبان تبلیغ می کنند.

>>>   اقای ابراهمی ریس مجلس نمایندگان اگر هدف از نابودی در تجمع ترورستان طالبان نبود پس چرا بدیگر مراکز و مدارس خواه دینی و یا بنام دینی اما در اصل تربیه گاه بر افکار طالبانی چرا چنین حمله صورت نگرفته است ماشاهد ده ها مجالس دستار بندی ر گوشه گوشه کشور خود هستیم چون طالبان مسلح و رهبران خاین وطنفروش انها اگر اشتراک هم کرده بودند چون مسلح نبودند نظامیان و مسولین کشور ما هرگز به انها کار و غرض نگرفته بودند پس واضح است که گپ های سخنگوی وزارت دفاع صحت و واقعیت است .

>>>   اعضای این دو کمیسیون از همین حالا تهیه خریطه های بزرگ را فرمایش داده اند. آنها به کندز میروند تا اراکین ملکی و نظامی کندز را بدوشند و ماحصل " زحمات" خود را بکابل انتقال دهند!!!

>>>   من نمیدانم که اینهابا چی بی حیائی ورسواشدن های ممتد باز جرئت ابراز نظر می نمایند و آنهم در مسایل ملی؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است