چرا در مقابل قتل عام در خیرخانه سکوت کردید؟ (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۶    ۱۳۹۷/۱/۱۶ کد خبر: 149393 منبع: پرینت

می خواهم در اینجا عکسی را از قتل عام زنان و اطفال در مسجد صاحب زمان خیرخانه منتشر کنم که طالبان این حمله را سازماندهی کردند.

می خواهم از کسانیکه خواهان روشن شدن کشتن طالب و طالبچه ها که برای کشتن مردم افغانستان کمر بسته بودند بپرسم که چرا در آن زمان خواهان تحقیقات همه جانبه حکومت برای حادثه خونین حمله به مساجد نشده اید؟ یا اینکه کسانیکه در مسجد توسط طالبان کشته شده بودند انسان نبودند و یا هم حقوق بشر در مساجد کاربرد ندارد؟

باید گفت که نیروهای امنیتی دقیقا کسانی را از بین بردند که فردا واقعه مشابهی را در یکی از این مساجد، یا دفاتر و یا هم بخش های مختلف کشور که منجر به کشتار بیرحمانه هزاران طفل و زن و جوان این سرزمین می شد انجام می داد، مراسم دستاربندی دقیقا مراسم آغاز یک آدم کشی جدید بود که مستقیم از سوی اطفال مولانا عبدالرحمان پاکستانی صورت می گرفت.

اینجا نباید تحت تاثیر دسیسه های دشمنان قرار گرفت، نباید سربازان کشور را تنها گذاشت، اینها هستند که ما در مقابل آدمخوران قرن جدید به زندگی آرام می پردازیم. آب به آسیاب دشمن ریختاندن و انتشار موقف های سطحی و مصلحت جویانه غیر از سود به نفع پاکستانی ها و تضعیف مورال نیروهای امنیتی هیچ دستاورد دیگری در قبال نخواهد داشت.

دو تصویر ذیل:
1- رویداد خونین حمله طالبان بر مسجد امام زمان.
2- حمله نیروهای امنیتی بر مراسم و تجمع فرماندهان بزرگ طالبان بر ارچی ولایت قندوز


مسجد صاحب زمان خیرخانه کابل افغانستان قتل عام مردم

دشت ارچی قندوز طالبان حمله هوایی افغانستان



مهدی ثاقب

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ثاقب
خیرحانه
قندوز
نظرات بینندگان:

>>>   برادر اینها طالب نبودند ِ تروریست نبودند در ضمن ناقل هم نبودند مردم اصلی این خاک بودند تنها همین که اوغان نبودنداین ها مجرم هستند از همینرو کسی بازخواست شان را نمیکند

>>>   همه آنهای که در قندوز کشته شده از انتحاریون و انفجاریون آفرین بر اردوی ملی که لانه خرابکاران را دقیق هدف قرار دادند.
درود شان باد
احمد

>>>   آفرین درست نوشتی ثاقب جان

>>>   جا دارد که از پیلوتان دسوز کشور ما در ارتباط به حمله هوایی بالای ترورستان طالبان و تعدادی از باداران شان از بخش های نظامی و استخباراتی پاکستان که همراه با ترورستان طالبان گرد همایی را بخاطر نمایش قدرت در ساحه ولسوالی دشت ارچی براه انداخته بودند اما غافل ازین بودند که برفرق انها پیلوتان دلیر و جوان اردوی ملی کشور ما از فضا چنان ضربه کوبنده وارد میکندکهپارالمان پاکستان را غمگین کرده در بیرون پارالمان برامده اند سوزش وناله کردند و مولانا فضل ارحمن عضو فعال ای اس ای مشهور به پدر طالبان را چیغ اش را بلند کرده و با طرفداران اش امادگی به تظاهرات در پاکستان گرفته در حالیکه همین ترورستان به همکاری ای اس ای و سفارت پاکستان در کابل نماز گذاران مارا در مساجد قتل عام کردند و با موتر بم در چهارراهی زنبق و حملات انتحاری در هوتل انترکانتی ننتل و ده ها جای دیگر بصدا ها مردم مارا بشهادت رساندند همین نا مولانا و اعضای پارالمان پاکستان بعوض غم شریکی خوشی و سرور نمودند که پلان شان عملی شد .

>>>   قلمت رسا ثاقب همیشه موفق و ماندگار باشید.

>>>   همین مراسم دستاربندی مقدمه ای بود برای مراسم واکست بندی انتحاری
زنده باد اردوی ملی افغانستان و زنده باد پیلوتان قهرمان ما که این مراسم شوم و نا میمون را هدف حملات کوبنده خویش قرار دادند.
زنده باد افغانستان ـــ زنده باد اردوی ملی افغانستان
محمدی
کابل

>>>   اگرافغانستانی ارام میخواهیم بایددرپاکستانذحملات انتحاری انجام دهیم وبه این حملات بیفزایم تادشمن بع بهانه دین ازمردم نادان سواستفاده نکندوپاازگلیمش درازترنکند تنها راه نجات افغانستان است بایددرپاکستان حملات انتحاری انجام دهیم ازهرقومی که به دست طالبان شهیدشدن اماده برای انتقام باشن وبه درخواست انهارابه پاکستان میفرستیم مذاکره هیچ نتیجه ندارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است