حمله جنگنده‌ های پاکستانی بر کنر تجاوز آشکار است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۰    ۱۳۹۷/۱/۱۶ کد خبر: 149397 منبع: پرینت

به دنبال هشدار مولانا فضل‌ الرحمان پاکستانی معروف به پدر طالبان از راه اندازی اعتراضات مردمی در واکنش به کشته شدن سران طالبان در قندوز جنگنده‌ های پاکستانی بخش‌ هایی از ولسوالی دانگام کنر را بمباران کردند.

حمله جنگنده‌ های پاکستانی بر ولسوالی‌ های سرحدی در کنر تجاوز آشکار و نقض حریم هوایی کشور است و باید از سوی دولت افغانستان جدی گرفته شود. بر اساس حکم قانون اساسی، وظیفه اساسی حکومت‌ ها دفاع از تمامیت ارضی، حاکمیت ملی و حفظ جان و مال مردم است.

حمله هوایی نظامیان کشور بر پایگاه طالبان و پاکستانی‌ ها در دشت ارچی قندوز در سال‌ های پسین یکی از دقیق‌ ترین و موثرترین حملات بوده و در واقع کمر ماشین جنگ دشمن را در شمال شکست است.

کشته شدن نزدیک به 20 تن از سران طالبان و پاکستانی‌ ها یک موفقیت بزرگ برای نیروهای امنیتی بوده و انتقام خون هزاران شهروند مظلوم کشور که نتیجه حملات تروریستی جان باخته اند گرفته شده است.

این در حالی است که کابل و اسلام آباد از آغاز سال جاری میلادی در سطوح مختلف حکومتی نشست های متعددی در پیوند به همکاری های دوجانبه برگزار کرده اند و قرار است یک هیات بلند پایه پاکستانی امروز نیز به کابل بیاید.

فهیم فطرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فطرت
جنگنده های هوایی
کنر
پاکستان
قندوز
نظرات بینندگان:

>>>   هر قدر که این جنایتکاران یعنی پاکستانی های متجاوز و مرتد به قتل رسانیده شوند هنوز هم کم است بخاطریکه این نجس ها باعث تباهی کشور ما شده و میلیون افغان را از چند دهه به اینسو به کام مرگ برده اند. و الی آنانیکه هنوز هم بحیث برده و غلام پنجابی ها فعالیت میکنند باید بدانند که بلاخره چهره های کثیف و مرتد شان افشا شدنی است. افغانها هرگز کسانیکه باعث بربادی و کشتار در سرزمین شان شده اند را فراموش نمیکنند بخصوص پنجابی ها و سایر متجاوزین را.
وسلام

>>>   بایدتعدادی جان فدا ازتمام جامعه افغانستان کمرهمت ببندن وبه لطف خدابرون درپاکستان شروع به حملات انتحاری کنن وپاکستان رانا امن کنن دیگرهیچ هیچ راهی نداریم اگرصلح درافغانستان میخواهیم بایدجواب حمله های انتحاری راباانتحاری بدهیم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است