در انسان بودن این افراد باید شک کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۲۲    ۱۳۹۷/۱/۱۶ کد خبر: 149406 منبع: پرینت

در واكنش به بمبارد كندز چند نكته را قابل ذكر مى دانم:
- واكنش در برابر آن حمله هوايي ميزان احساس و آگاهي گروه بزرگي از هموطنان ما را بازتاب داد، كسانيكه كشتن كودكان را در هر حالت و همه جا محكوم نموده اند. اين امر بيانگر زنده بودن احساس انساني است.

- اين حادثه همچنان نفاق گروه ديگري از انسان نماهای كثيف و وجدان مرده را به نمايش گذاشت، كساني كه در تمامي انفجار هاي مساجد و قبرستان ها و جاده ها و فاتحه ها و جنازه ها و امثال آن مهر سكوت بر دهان مى گذاشتند ولي امروز نام خدا احساس انساني شان گل كرده است.

- اين موجودات بي آبرو، حملات انتحاري و کشتار مردم ملکی و اطفال و زنان و مريضان را منافقانه توجیه کرده و از جنایت و ترور حمايت نموده و زیر نام مبارزه با "دولت كافر" و "جامعه فاسق" از حملات انتحاري به شيوه هاي خود شان پشتيباني نموده اند.
اما كسانيكه كشتن كودكان معصوم را به حجت اينكه آن ها نيز تروريست بار خواهند آمد، جشن مي گيرند در انسان بودن شان بايد شك نمود.

- چهره منافقانه و دروغین این تروريستان بالقوه وقتی عريان مي شود که در مناسبتي داد و فریاد شان گوش فلك را كر مي كند و در مناسبت هاي ديگري پنبه در گوش مي گذارند. غافل از اينكه اين دين:
در ضميرش هيچ خوني آب نيست
هيچ خوني هم ز خوني ناب نيست
چطور مي شود كه مسجد و مدرسه يكروز حرمت و حصانت پيدا كنند و روز ديگر نه.

- يكي از فتواهايي كه گروه هاي تروريستي و آدمكش در حوزه ما به آن استناد مي جويند فتواي "تترس" است. به اين معنى كه اگر دشمن در ميان ملكي ها پنهان بود، در آن صورت "مجاهدين" حق دارند هم دشمن و هم افراد ملكي را نابود سازند. حالا اين جانوراني كه زير نام "عالم" و "عمامه" و "شورى" و لوحه هاي ديني خود را پنهان كرده، و در مناسبتي با آب و تاب اعلاميه صادر مي كنند و در مناسبت هاي ديگري از سنگ صدا بيرون مي شود و از اين موجودات نه، اگر راستي هم از كوچه علم گذشته اند و اگر راستي هم احساس انساني دارند، چرا در مورد چنين فتواها چيزي نمي گويند؟

- هيچ گروهي حق ندارد از كودكان معصوم چون سپر استفاده كند. اين خود در ذات خويش يك جنايت جنگي است.

- در چنين حالتهايي، اشك و لبخند و خوشي و غم با هم در هم مي آميزند، خوشي براي اينكه شماري از موجودات موزي و درنده از اين دنيا كم شده اند و غم براي آنكه شگوفه هاي معصومي پرپر شده اند.
من اشك تمساح تروريستان بالقوه را به پشيزي نمي خرم.

بشیر انصاری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تروریستان
انسان
نظرات بینندگان:

>>>   شیره همه آشیه پردازی این متن اینست که این سرزمین قرن هاست در آتش بربریت عرب و عربیسم می سوزد و هنوز هم آتش شوم آن شعله ور است مخصوصا که وهابیسم کثیف انگلیسی هم به آن اضافه شده است. اصلا قرن هاست که این بربر ها یکی به فرق دیگر می کوبند و معلوم نیست راست و دروغ کدام است و حماقت ما اینست با پیروی کورکورانه خود و مردم خود را قربانی تیوری های مزخرف عرب های وحشی می کنیم.
حالا که عربهاآشکارا به اصل خود برگشتندو سر از گردن اسراییل و صهیونیسم برآوردند بیشتر از گذشته باید درس گرفت و هوشیار شد و برآن نقطه پایان گذاشت.
آزاده

>>>   جناب بشير انصاري با نوشته مختصر همه جوانب مطلب رأ علمانه،عاقلانه، إز ديدگاه شرعيت ، و مشكل موجود در امر جنگ يا تروريزم، تحليل كرده اند ، نوشته شان سراپا تائيد،تقدير و طرف مقبوليت است ، زيرا خودشان عالم متبحر علوم ديني و نويسندهء مجرب كتابها و أثار بس ارزنده اند
كاش مانند جناب شان باز هم عالماني مي داشتيم و كاش أين نوشته شان مغز هاي متحجر مارا به تفكر وادارد و حقايق رأ قبول كنيم
مهاجر كابلي

>>>   كشتن مردم بيكناه در هر مكان وهر جائ كه بأشد جرم بزرك است أنهايى كه از كشتن أنسانها لذت مى برند حتماً خود شان از جمله اى قاتلين و تشنه اى خون أنسانها اند . حتى كشتن يك حيوان را خودم ديده نمى توانم . خداوند ج مى كويد بالاى مخلوقاتم رحم كنيد تا رحم من بالاى شما بيايد .

>>>   برادرهموطن شما حقيقت را گفتيد بد بختانه isi پاكستان تمام خَر ها وآدم هاي بي شعور وجاهل را يكجا كرده وازايشان بنام دين أهداف شؤم خود را پياده ميكندواز إنسوي مرز ملا شيطاني بخاطر چار جاهل طالب أشك تمساح ميرزد

>>>   در انسان بودن اشرار باید مشکوک بود

>>>   آزاده .....زمانیکه روسها و سگهای روس درافغانستان حمله آور شدند و مردم بیگناه را زنده بگورمیکردند در امر نه عرب،نه ایران و نه هم پاکستان ملامت است ملامت اصلی خلقیها و پرچمیهای کثیف هستند ...
حسین زاده

>>>   ملا فضلالرحمن مشهور به ملا فضلو جنرال ای اس ای و چند مفتی زناکار دیگری پاکستانی ها با تفسیر و ترجمعه غلط مردم بیسواد و رهبران دزد و خاین از قوم خاص را در زیر اداره ای اس ای و نظامیان پاکستان در داخل کشور خودشان جمع کرده وانها را بنام مولوی و ملا و طالب با کمک مالی و تسهیلاتی و نظامی پاکستان بخاطر اهداف شوم خودش شان با استفاده از نام دین و بزیر نام طالبان دین جنگ را در کشور ما چرا خارجی ها امده جنگ شانرا توجهی غلط اسلامی میکنند در حالیکه این جنگ شان با امدن قوای حافظ صلح در راس همه امریکا نبوده بلکه در زمان حکومت مجاهدین که یک نفر از خارجی هم نبود نظامیان و ملیشای پاکستانی با سلاح های پیشرفته شان از راه سرحد اسپین بولدک داخل کشور ما شدند و قسمت بزرگ خاک مارا اشغال کردند و قانون پاکستانی را جاری کردند با امدن قوای ناتو در راس امریکا امارت ساخته شده پاکستانی بنام حکومت طالبانی از بین رفت نظامیان زیاد پاکستان و ملشای انها بشمول افراد اجیر طالبان کشته شدند هنوز هم پاکستان ازینجنایت شان دستبردار نشده کشور مارا با دخالت مستقیم شان نا امن کرده اند نه مسله کفر است ونه مسله مسلمان وحکومت اسلامی طالبانی اینجنگ جنگ تسخیر افغانستان است توسط پاکستان .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است