انتقال هشت هزار تروریست از سوریه به افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۸    ۱۳۹۷/۱/۱۷ کد خبر: 149425 منبع: پرینت

سرگی سمیرنوف: تقریباً 8000 تروریست از سوریه به شمال افغانستان انتقال گردیده اند.

به گزارش اسپوتنیک، سرگی سمیرنوف معاون رییس سرویس امنیت فدارلی روسیه که قیادت هیات روسیه در اجلاس شورای شبکات ضد ترور منطقوی "سازمان همکاری شانگهای" را به عهده دارد، اظهار داشت که در حدود 8000 تروریست از سوریه به شمال افغانستان انتقال گردیده اند.

وی افزود: «امروز ما این مساله را بررسی کردیم و اینکه تاجیکستان از طرف افغانستان مورد تهدید قرار خواهد گرفت، نیز مد نظر گرفتیم».

گفته می شودکه طبق اطلاعات مقامات تاجکستان، در حدود 8000 تروریست از سوریه به شمال افغانستان انتقال گردیده اند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تروریست ها
سوریه
نظرات بینندگان:

>>>   .... امریکای نوکران خود را از سوریه و عراق به افغانستان انتقال داده اند. اشغالگران و شیطانهای امریکای را بزودی بیرون خواهیم کرد

>>>   بعداز شکست دواعش در عراق وسوریه چند کشور برای تجمیع بقایای قوماندانان این گروهک تروریستی که بیشتر از سوی عربستان ؛قطر؛امارات تمویل میشوند در نظر گرفته شد که درنهایت افغانستان از سوی بادران داعش بعنوان بهترینchoice درنظر گرفته شد که اهداف استراتجیک امریکا را که
1- تهدید روسیه
2-تهدید امنیت ایران
3-داشتن بهانه بیشتر امریکا به ماندن مدت طولانی در افغانستان
4-تیر شدن تاریخ انقضای طالبان از خاطر نداشتن محبوبیت درنزد مردم ملکی از خاطر جنایتهای کلان درکشور
5-فروش بیشتر سلاح امریکا ومتحدانش ودوشیدن بیشتر اعراب وشیوخ مرتجع منطقه باتوجه به بدهی سنگین امریکا ورو به زوال رفتن اقتصاد جهانی علی الخصوص امریکا ومتحدانش
6-توجیه وترغیب اعضای پیمان کشورهای اتلانتیک شمالی(ناتو)برای ماندن وهمکاری بیشتربا امریکا وحضور طولانی تردر افغانستان.
7-دستیابی امریکا به اهداف کلان ودراز مدت تقسیم کشورهای منطقه به کشورهای کوچکتر.
8-ایجاد کشوری درمنطقه بعنوان اسراییل دوم که حضور وبرنامه های امریکارا دتبال کند وعربستان وشیوخ مرتجع عرب حاشیه خلیج فارس بحیث تمویل این موضوع درنظر گرفته شده است بنآ"دراینده طالبان افغانستان راهشان را از طالبان پاکستانی جدا خواهند کرد وبه احتمال قوی به اشتباه خود پی خواهند برد ودست از وطنفروشی وجرم وخونریزی برخواهند داشت وحتی عضوگیری داعش از طالبان داخل کشور (طالبان افغانستانی)بمراتب کمتر از از طالبان پاکستانی خواهد بود.
متاسفانه باید گفت مجموعه ارگ بخصوص غنی وتیم پشتونیزه وی چه خواسته وچه نخواسته به تقویت وعدم برخورد باداعش در کشور دامن میزند ودرصورت انتخاب مجدد غنی این روند بیشتر خواهد شد.اظهارات جدید ترامپ هم که گفت ما داعش رادر عراق وسوریه از بین بردیم دروغ شاخدار ومضحکی بیش نیست چون داعش فرزند نامشروع وحرامزاده امریکا وشخص هیلاری کلیتتون است وپلان ان در سازمان CIA وموساد سالها قبل طراحی شده واین هلی کوپتران امریکاست که دواعش را به شمال کشور روان میکنند هماتگونه کی سلاح وغذا ودارو برای انه از اسمان می ریختاندن ودراینده داعش بخش عظیمی از خاک کشور را جولانگاه خود خواهد ساخت.
داکتر عبدالرب آچکزی

>>>   اینرا همه میدانند به شمول غنی خان و اتمر خان واستانکزی خان

>>>   صد زدن داعش یک زدن طالب صدزدن طالب یک زدن دولت چشم پیلوتهای راصدقه که در دشت ارچی طالبان را چوچه کش کرد

>>>   هوائی انتقال شده یا زمینی ؟

>>>   روسیه کشوری نیست که با هشت هزار تروریست به هراسد وقتی تنها به لک ها تروریست در کشور افغانستان مدفون گردیده این هشت هزار تروریست نصوار یکروزه روسیه خواهد بود. امریکا نتوانست با قویترین دستگاه های استخباراتی خود در سوریه یک قدم هم پیش رود پس در مرز های خود روسیه بلکل محار است که نیم قدم هم بردارد.
وسلام

>>>   افغانستان ارض الجهاد است

>>>   نه روسیه ونه ایران هیچ هراسی از این تروریستهای داعش ندارند .اما امریکا میخواهد اهرم فشاری داشته باشد تا بتواند کشورهای همسایه روسیه را بهراساند وحتی با جنایت کاریهای داعش ان مناطق را نا امن کند .وحضور خود وناتو را مقبولیت ببخشد وروسیه را درگیر ومشغول کند.درحال حاضر به هیچ روی امریکا دست از کمک به داعش بر نمی دارد وات میتواند انهارا تقویت میکند.
سلطانی مزارشریف


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است