رییس استخبارات پیشین اسراییل افغانی بود
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۲۶    ۱۳۹۷/۱/۱۷ کد خبر: 149426 منبع: پرینت

در اسراییل یهودی های افغانستانی زندگی می کنند.
کدمی یعقوب، سیاستمدار و رییس پیشین استخبارات اسراییل در حاشیه هفتمین کنفرانس امنیت بین المللی مسکو 2018 در گفتگو با اسپوتنیک گفت: «در اسراییل یهودهای افغانستانی و ایرانی فعال هستند و آنها بسیار راحت در سرزمین نیاکان شان زندگی می کنند».

یعقوب کدمی یادآور شد که رییس استخبارات پیشین اسراییل یهود افغانستانی بود.
وی در ادامه افزود: «یهودی های افغانستانی در اسراییل خود را بسیار راحت حس می کنند و یک تعداد شان در عرصه های مختلف چون تجارت، سیاست و غیره به موفقیت هایی نایل آمده اند.

یک تعداد آنها حتی فکر هم نمی کنند که از افغانستان هستند، آنها مصروف زندگی آرام خود هستند. مثلاً والدین رییس ستاد قوای مسلح اسراییل از ایران است. او حتی تصور هم نمی کرد که ایرانی است. یکی از والدین سرقوماندان قوای هوایی اسراییل نیز از ایران می باشد».

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اسراییل
افغانی
نظرات بینندگان:

>>>   محمدظاهرشاه شاه اسبق افغانستان یک وقت به ناتانیاهوصدراعظم اسراییل گفته بود که ما وشماهم قوم یکدیگر هستیم.((نقل از انترنت))

>>>   باید گفت دین مبین اسلام باشریعت یهود هیچ مشکلی ندارد وحضرت موسی علیه السلام از پیامبران اوالوالعزم وصاحب تورات است.
هم در ایران وهم افغانستان پیروان این دین الهی زندگی میکنند وبخصوص در ایران که در مجلس ان کشور نماینده دارند ودرکنار مسلمانان بسیار محترم وخوش زندگی دارند.
اما مشکل دولت صهیونیست اسراییل است که باجعل اسناد وتحریف تورات به یک رژیم ضد بشری ؛غاصب وکودک کش تبدیل شده وملت مسلمان فلسطین را زیر بوتهای خود کشیده وسرزمین انها را اشغال کرده وهر روز خانه هابشان راخراب واز انها میکشد.
من ایمان دارم بهودی هایی که درایران زندگی میکنند ویادر افغانستان هستند هرگزملت مظلوم فلسطین را فراموش نمی کنند وبا سیاستهای ضدبشری دولت صهیونیستیی اسراییل بشدت مخالفت دارند. اگر هم یهودیانی از ایران وافغانستان به سرزمینهاب اشغالی فلسطین یا همان اسراییل کوچ کرده اند با سیاستهای ضد بشری اسراییل موافقت دارند.
داکتر عبدالرب آچکزی

>>>   اسراییل هوشیارترین مردم دنیا اند!که در راس جامعه جهانی قرار دارند!

>>>   اشرف خانم و بی بی گل را نیز به لیست یهودی ها اضافه کنید. رئیس و بانوی اول کشور

>>>   نتانیاهو همسن نواسه ظاهر شاه است چی زمانی دیدند و صحبت کردند؟؟

>>>   خود اسحق گیلانی در خانه اش یک شجره نامه اش را د دیوار بندکرده است که در آن شجره اش را به حضرت اسمعیل و حضرت ابراهیم که جد پیروان هرسه دین یعنی یهود و نصارا و مسلمان است و به حضرت آدم و حضرت شادی که پیروان دین هندو نیز شامل آن میشوند و حضرت پستانداران که گاو و خر و شتر و اسپ و غیره پستانداران شامل آن میشوند و حضرت تخم گزاران که داینا سور ها و پرندگان شامل آن میشوند و حضرت امفیبیین و ریپتیلیین که نهنگ ها و سوسمار ها و ماهی ها و غیره شامل آن میشوند و بالاخره حضرت زنده جانهای چندین حجروی و یک حجروی هسته دار و بدون هسته که جد تمام موجودات زنده روی زمین را تشکیل میدهد که به سه و نیم ملیارد سال قبل باز میگردد که کره زمین در آن زمان یک ملیارد سال عمر داشت.

>>>   یورام كوهين (Yoram Cohen) یک افغان نامیده می شود، زیرا پدر و مادرش از مقامات صهیونیستی از افغانستان نقل مکان کرده اند و نخستین رئیس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی (شاباک) یا (شین بت) (در عبری: שב"כ) نام خدمت امنیت داخلی کشور اسرائیل است. جمع‌آوری اطلاعات مربوط به داخل مرزهای اسرائیل و مناطق خودمختار فلسطینی و همچنین خنثی‌سازی فعالیت‌های تروریستی از اقدامات این سازمان مخفی اعلام شده‌است. این سازمان در فعالیت‌های خود جنبه مخفیانه کار کردن را رعایت می‌نماید. فعالیت‌های شین بت کاملاً سری بود و حتی مردم اسم رئیس آن را هم نمی‌دانستند و سال‌ها تحت نظارت و مسئولیت دفتر نخست وزیر فعالیت می‌کرد. کلمه شین بت اندک اندک خود را به شاباک تغییر داد. شاباک به معنی امنیت عمومی یا شین بت عمومی است.
یورام كوهين از سال 2011–2016 رئیس "خدمت امنیت" داخلی شین بت عمومی بود

يهوديان را کسى از ايران کابل وهرات وبخارا بيرون نکرد و يهوديان ايران زمين سرودهاى فارسى و آهنگهاى پشتو مى خوانند: بعد ازاشغال فلسطين درسالهاى پنجاه اسراييل به هرمهاجر که از ايران و افغانستان به کشور دولت يهودى نقل مکان پنجاه هزاردالر٥ خوشآمدى دريافت مى کردند يهوديان آريانا زمين از زمان کوروش بزرگ شاهشاهان بزرگ من و آزاد يهوديان ازبخت نصر از اصفهان نصف جهان تا هرات باستان و کابل جاندربدر با هندو باوران آرمنىيان يزديان ومسلمانان زندگى مى کردند ونه در اردوگاه هاى مخصوص يهودى مانند اروپا:
بسيارى يهوديان از ايران و افغانستان به کشور دولت يهودى نقل مکان

>>>   ههههههه کم مانده که اسرائیل برای مسلمان ها فتوا صادر کنه که چی خوب است چی بد
مشکل مسلمان ها داره که معامله گر است
افغانستان را در بدل پول بنام اسلام و جهاد فروختن و حال هر کسی هر عملیاتی داشته باشه بدون کدام اجازه در افغانستان و بالا مردم افغانستان اجرا میکنه
بهتر است نام و عزت ابروی رفته خود را پیدا کرد تا خود را با اسرائیل هم پیمان دانست
احمد از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است