از همسویی زاخیلوال و حکمتیار با طالبان تا جوگیران
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۳    ۱۳۹۷/۱/۱۸ کد خبر: 149439 منبع: پرینت

حتما اعلامیه‌ی زاخیلوال همان عامل دزدی و سقوط کابل‌ بانک و سفیر حکومت وحدت ملی در پاکستان، اعلامیه‌ی حکمتیار همین تسلیم‌شده‌ی امروز و داعشیار دیروز و واکنش زیر مجموعه‌ های آی.اس.آی، را در پیوند به حمله‌ی هوایی بر تجمع طالبان در دشت ارچی خواندید.

پس خود بدانید که متاسفانه چطور از ترور و وحشت برای حاکمیت قومی استفاده می‌ شود. سوگمندانه نگرش وابستگی قومی به گروه‌های تروریستی بویژه طالبان اصلی ترین عامل تداوم جنگ و تقویت این‌گروه در کشور است.

شوونیست‌ ها در هر عبا و قبا و با هر اندیشه‌ای از جنایت مستمر تروریستان که آنها را بازوان قدرت قوم می‌ دانند دفاع می‌ کنند و این از همه بیشتر بزرگترین جفا به حق همان قوم است که نتیجه‌اش بی‌ سوادی، ویرانی، خشونت و تباهی است.

اما در اینجا نیاز است تا به شماری از جوگیران مدعی دادخواهی از حق شهروندان و غیر نظامیان گوش زد کرد که:
تروریستان همواره مردم، زنان و کودکان را در سراسر کشور از بدخشان شروع تا هلمند و از قندوز تا قندهار، از کابل تا بغلان، از فاریاب تا ننگرهار به قتل می‌ رسانند.

از سوی دیگر بدبختانه کودکان را برای انتحار و سربریدن تربیت می‌ کنند.‌ ویدیوهای مختلف از سر بریدن نیروهای امنیتی توسط نوجوانان تربیت شده به دست تروریستان وجود دارد یعنی در میان تروریستان نیز متاسفانه کودکانی وجود دارند که بدبختانه پیش از اینکه به درک و شعور انتخاب برسند مورد سوء استفاده قرار گرفته اند اما اگر در این حادثه افراد ملکی نیز کشته شده باشد ضمن اظهار تاسف و همدردی باید این را هم دید که افراد ملکی چطور در میان طالبان و در نشست آنها و زیر پرچم شان حضور داشته اند؟

ویدیویی که پیش از حمله رسما منتشر شده نشان می‌ دهد که شماری زیادی از طالبان مسلح تجمع کرده اند و برنامه‌ای دارند همینطور در ویدیویی که طالبان بر سر جنازه فرمانده شان ضبط و نشر کرده اند آنها می‌گویند که گزارش این تجمع را به نیروهای دولتی کسی داده است که طالبان به او مین گذاری و استفاده از اسلحه را آموزش داده بودند.

سخنان این طالب فهرست منتشر شده از سوی وزارت دفاع را تایید می‌ کند که در این حمله شماری از چهره‌ های سرشناس تروریستان کشته شده اند پس دوستانی که مدعی دادخواهی برای غیرنظامیان اند باید به همه‌ی این مسایل توجه نمایند تا ناآگاهانه وسیله‌ای برای تبلیغ آی اس آی و طالب نشوند.

آثار حکیمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکیمی
زاخیلوال
حکمتیار
طالبان
دشت ارچی
نظرات بینندگان:

>>>   هم درچوکی حکومت است هم طالب است هم پاکستانی است هم افغانی هم پاسپورت پاکستان رادارد هم تذکره افغانستان !

>>>   حالی بیا پوره کن.
اگه ازی گپ پارلمان افغانستان خبر شوه، عاجل معصوم استانکزی را بخاطر تربیه جاسوس در میان طالبان خواسته و به او مدال عالی تربیه جاسوستان را خواهند داد.

>>>   پشتون ها یکش با امریکای شراب میخوره دیگرش روسی را شب مهمان میکنه ‌سومی کشکول گدای بدست جهاد میکنه هر سه یک برادر است که یکی از امریکای و یکی از روسی بدنیا آمده و بنام های مختلف ملت را قتل عام میکنه
ورنه حکومت هیچ مجبور نیست که زاخیوال و یا کلبدین و یا طالب امتیازی بدهد
حکومتی وجود نداره و دزدان و ناموس فروشان خود را صاحب این سرزمین میدانن و هر کی را که دلش خواست امتیاز می‌دهد ملت هم مجبور است سکوت اختیار کنه

>>>   نسبت به قومگرای و قوم اندیش عمر زاخیل وال و گلبیدین حکمتیار که با چشم شان کور و عقل شان زایل به قضیه نظر خاینانه و طرفدارانه شان به نفع پاکستان واله دست انها طالبان ترورست ابراز نظر کرده اند باید به این کور دلان بی مغزان خاین گفته که بلند شدن چیغ و ناله تعدادی از اعضای پارالمان پاکستان و غم و اندوه پدر معنوی طالبان ملا فضل الرحمن انگلیسی مشرب و پرتاب بمب از جانب نظامیان پاکستان توسط طیارات بم افگن پاکستان در ولایت سرحدی کنر و ناله و فغان طالبان ترورست غلامان پاکستان بخاطر کشته شدن جنرالان نظامی و استخباراتی پاکستان و کشته رهبران بلند پایه طالبان ترورست خود فروخته شده به ای اس ای است نه چیزی دیگری و نشان دادن چند تن از خورد سالان نو اموز و اماده کرده شده به انتحاری در همین محل تجمع خود نمایی قدرت از جانب غلامان پاکستان به باداران شان مسول کشته شدن انها هم گروه مزدور خاین وطنفروش طالبان است نه پیلوتان وزارت دفاع ملی کشور ما اگر خواست خدا بود و نظامیان کشور ما طالبان را در دشت ارچی نابود کرد و تحت حاکمیت دولت در امدباز خواهید دید و شنید همین مردمی که امروز نسبت اسارت و اشغال منطقه شان توسط مزدوران بیگانه اشغال شده ناگزیر بنفع طالبان حرف میزند انوقت حقایق را که چیزی دیگریست خواهند گفتند که شما امروز تصور انرا هم نمیکنید .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است