پرتاب اولین هتل لوکس فضایی در سال 2022
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۹    ۱۳۹۷/۱/۱۹ کد خبر: 149482 منبع: پرینت

یک شرکت آمریکایی اعلام کرده است که اولین هتل لوکس فضایی را در سال 2022 به فضا پرتاب خواهد کرد.

به گزارش روزنامه دیلی میل، شرکت آمریکایی Orion Span مستقر در کالیفرنیا اعلام کرده است که اولین هتل لوکس فضایی در مدت چهار سال آینده در مدار و در عرض پنج سال آینده پذیرای مسافران خواهد بود.

مسافران می توانند دست کم 12 روز در این هتل در حال چرخش در مدار اقامت کنند. اما اقامت در این هتل ارزان نخواهد بود و این شرکت از هر جهانگرد فضایی برای یک دیدار 12 روزه مبلغ 9.5 میلیون دالر (6.7 میلیون یورو) دریافت می کند.

این تجربه به مهمانان اجازه می دهد که جاذبه صفر را آزمایش و مناظر خیره کننده ای از زمین را مشاهده کنند؛ همچنین شاهد متوسط 16 طلوع وغروب خورشید در روز باشند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هتل فضایی
گوناگون
نظرات بینندگان:

>>>   ارزش دوازده میلیون دالر را ندارد.
مناظر طبیعی زمین را میشود از طیاره نیز مشاهده کرد. بی وزنی را نیز میتوان با پرواز طیاره در ارتفاعات بلند با حرکت پارابولی طیاره به مدت چند ثانیه احساس کرد.
طلوع و غروب آفتاب را نیز با پرواز توسط طیاره های جیت که معادل سرعت چرخش خود زمین بدور خودش است، چند مرتبه تماشا کرد.
اما درین هوتل فضایی، بخاطر این که انتقال یک کیلوگرام آب و هوا و مواد غذایی و غیره، ده ها هزار دالر مصرف کار دارد، بنأ کوشش میشود که از آب های استفاده شده و مواد استفاده شده، دوباره بعد از تصفیه برای خوردن استفاده شود.
چنانچه فضانوردان در جریان بود و باش شان در استیشن فضایی، چندین ماه که در آنجا سکونت دارند، شاور گرفته نمیتوانند و سر و جان خود را شسته نمیتوانند ، بلکه توسط کاغذ های نم دار جان و دست و روی خود را پاک میکنند.
همچنان شاش خود را نیز بعد از تصفیه منحیث آب نوشیدنی استفاده میکنند. زیرا انتقال آب و هوا و مواد غذایی کافی برای فضانوردان، مصارف هنگفتی دارد.
علاوه برآن حالت بی وزنی بالای صحت انسان نیز تاثیر بد دارد و استخوان ها پوده میشوند و خون کافی به تمام وجود نمیرسد و فضانورد ها باید تمرینات شاقه سپورتی انجام دهند تا جلو پروبلم های صحی شان گرفته شود.
بعد از برگشت به زمین نیز چند وقت ضرورت دارند تا بصورت عادی در روی زمین دوباره راه رفته بتوانند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است