توافق پشت پرده خطرناک با پاکستان
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۱    ۱۳۹۷/۱/۱۹ کد خبر: 149483 منبع: پرینت

درتوافقات صورت گرفته بین رییس ارگ کابل و نخست وزیر پاکستان پذیریش همه گزینه های پاکستان درنظر گرفته شده است از بین چهار شرط و گزینه های مطرح شده پاکستان یکی هم قلع و قمع کردن و کوتاه ساختن دست تمام نیروهای ضد طالبان در حکومت کابل است!
آیا این طور معامله ننگین در غیاب سی میلیون باشنده این کشور به نفع طالبان و پاکستان توسط سردسته کوچی های افغانستان عملی است؟!

ریاست جمهوری کابل اعلام کرد که از تمام گزینه‌ها که به اعتماد سازی میان افغانستان و پاکستان منجر شود استقبال خواهد کرد. «تمام گزینه ها» یک گردن خمی بسیار وحشتناک است که فقط برای تیم ارگ می زیبد نه برای مردم افغانستان.

این یک بیان اشتباه آمیز دپلوماتیک است. اگر بحث تمام گزینه ها اجرایی باشد، اولا بی قید و شرط باید قدرت به طالبان انتقال کند، درگام بعدی، افغانستان مکلف به هر اقداماتی خواهد بود که از سوی پاکستان طراحی و دستور داده شود.
مورد سوم، قلع قمع تمام نیروهای ضد طالبان در حکومت، اردو و وضع الجیش اجتماعی آنان است.
نکته چهارم، زدن دست رد به سینه هندوستان- شریک راهبردی افغانستان- است.

از این قرار، آیا حکومت کنونی از چنین صلاحیت و جایگاه حقوقی برخوردار است که «همه گزینه ها» را به هدف شادمان کردن آی اس آی و هم پالکی های تروریستی اش درکویته و کابل به کار گیرد و قصه هستی و سلامت افغانستان را مفت کند؟

غنی و اتمر در خواب اند. افغانستان سی میلیون نفر صاحب دارد.

عبد الکریم شریفی
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پاکستان
شریفی
نظرات بینندگان:

>>>   اگر همه این نظرات پاکستان عملی شودبازهم قانع نمیشود هدف نهائی پاکستان صوبه پنجم است هرکس خوش دارد برود لروبر یکی شود

>>>   شهزاد محمدی هم مانندشاروال زابل دوباره به وطن اصلی خود پاکستان رفت وشامل تیم کرکت پاکستان شد

>>>   مقصر اصلی خود ملت است که بعد از چهل سال هنوز پشت سر این خاینین ومزدوران سینه میزنند وبارها شاهد معامله گری اینهارا دیدند وباز اعتماد کردند
بینام از وردک

>>>   ملاقات پشت درهای بسته هیچ مفهوم دیگری ندارد مگر این که به پاکستانی ها درخفا بگویند که ما خط دیورند را به رسمیت می شناسیم اما برای مردم خود نمی گوییم. شما از این بابت خاطر جمع باشید اما لطفن طالبان را دورمیز مذاکره حاضر کنید.
شمشیر سنگ

>>>   مهلت به پاکستان و هندوستان هر دو از ما افغان ها استفاده می کنند.عقل بر سر کنید.خاک بر سر کمک هر دو شأن.

>>>   تو چى نوشته كردى عنوان يك چيز مضمون چيز ديگر كوشش كن كه استعداد تحرير را پيدا كنى

>>>   طالب و خدای طالب پاکستان در بین مردم افغانستان جای ندارند تلاش غنی بیهوده است

>>>   وقتی عبدالله عبدالله این قدر به فتوای مولاناهای ترورست بی نماز وشرابی پاکستانی اهمیت میدهد اشرار چرا قبول نکنند که مستقیما توسط این شیادان به جنت میروند
آیا براستی علمای پاکستانی مسلمان هستند؟ آن ریشوهائیکه بنام رئیس شورای علما درفاحشه خانه ها مصروف هستند اینقدر درسرنوشت ما تاثیر دارند ؟؟؟
با فتوای او همه نشکلات برطرف میشود؟؟
عبدالله بجزاینکه حرف های تکراری را نشخوارکند از هیچ کاری نسیت ،
هر آنکو زاغ باشد رهنمایش
به گورستلان بود همواره جایش
وقتی چنین افرادی رهبرما باشند همین روزگار ماست ،

>>>   .... به اشخاص فیسبوکی معاش بگیر های ارگ که در هر جاییکه خیانت ارگ برملا شود فورن خفاشان معاش بگیر فیسبوکی های ارگ چیلک می اندازند ونام از شخصی دیگری را بی مفهوم وبی معنا پیش میکند تا موضوع خیانت ارگ را بطرف دیگر تغیر دهد و مردم را به ان کلاویز کند حتی در خارج هم دست و پا کرده دروغگویان و خاینین را با معاش به چنین کاری از جمله قومگرایان را استخدام کرده است که یکی از انها بنام قاری عیسی که خودش با فامیلش در کشور جرمنی در عیش و نوش و شرابخوری است به همین کار استخدام کرده است تا بر ضد اقوام غیر پشتون دروغ و توطعه و دسیسه براه اندازد و کسانی از پشتون های که بر ضد عملکرد غنی احمدزی و دارو دسته ان هستندانها را با تماس ها حیله گرانه عذر و زاری بنام قوم و زبان بطرفداری از غنی احمدزی و دار و دسته ان تشویق کند چنانچه که با اقای عبدارحیم ایوبی وکیل مردم قندهار در مجلس نمایندگان منظره را از طریق فیسبوک براه انداخته بود تا بتواند اقای ایوبی را بنام قوم و زبان بطرفداری غنی احمدزی انرا قانع سازد اما با سیاه رویی و شرمندگی تام نتوانستکه اقای ایوبی را از تصمیم ا ش که بر ضد عمل کرده نادرست قومگرایانه ارگ و دارو دسته ان که همراه با دیگر از دوستان اش برداشته منحرف کند .

>>>   هیچ شک نیست این دست نشاندگان اجنبی هر عمل ظالمانه را بالای ما تحمیل میکنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است