ابراهیمی منطق خود از مداخله را زیر سوال برد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۵    ۱۳۹۷/۱/۱۹ کد خبر: 149489 منبع: پرینت

رییس مجلس نمایندگان که در حمایت از معترضان جنبش عدالت خواهی پشتون های پاکستان، کلاه منظور پشتین را بر سر گذاشته بود، راه اندازی تظاهرات در پاکستان در واکنش به حمله دشت ارچی ولایت قندوز را مداخله در امور داخلی افغانستان خواند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، عبدالرووف ابراهیمی رییس مجلس نمایندگان روز شنبه 18 حمل 97 راه‌اندازی تظاهرات از سوی مولوی فضل‌الرحمن رهبر جمعیت علمای پاکستان را در واکنش به حمله‌ قندوز را مداخله در امور افغانستان خواند.

این اعتراض رییس مجلس درحالی بود که وی و شماری از اعضای مجلس هفته گذشته در نشست علنی مجلس در حمایت از تظاهرات معترضان عدالتخواه پشتون پاکستان، کلاه منظور پشتین یکی از سران معترضان را بر سر گذاشته بودند.

گفتنی است که چند روز قبل از مجلس نمایندگان، رییس و اعضای مجلس سنا نیز در نشست علنی مجلس، کلاه منظور پشتین را در حمایت از تظاهرات پشتون های پاکستانی بر سر گذاشته بودند.

بسیاری از آگاهان سیاسی کشور، حمایت رییس جمهور و سیاسیون کشور از تظاهرات در پاکستان را مداخله در امور داخلی پاکستان گفته بودند و سیاسیون را از موضع گیری های اینچنینی و احتمال تقابل به مثل پاکستان نهی کرده بودند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
دشت ارچی
پاکستان
نظرات بینندگان:

>>>   اگر کلاه مولانای ترورست پضل رحمن راهم برسرش بگذارید قبول دارد اما زمان حرف زدن میداند کدام حرف بازارو خریدار دارد

>>>   بلی ومتأسفانه که حالا همین قسم انسان های ......بر گردۀ مردم خاموش وستم پذیر افغانستان سوار است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است