با فرمان غنی، اداره مبارزه با فساد اداری لغو شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۹    ۱۳۹۷/۱/۱۹ کد خبر: 149497 منبع: پرینت

رییس‌ جمهور در فرمانی اداره مبارزه با فساد اداری را لغو کرد و هدایت داده تا ساختمان این اداره به اداره مرکزی احصاییه واگذار شود.

این فرمان رییس‌جمهور اعتراض ده‌ها تن از کارمندان اداره‌ عالی مبارزه با فساد اداری را بدنبال داشته است.

ده‌ها تن از کارمندان اداره‌ مبارزه با فساد اداری روز شنبه 18 حمل 97 در یک تجمع اعتراضی فرمان رییس جمهور غنی مبنی بر لغو و سپردن ساختمان این اداره به اداره‌ مرکزی احصاییه را غیرقانونی می‌دانند و می‌گویند افرادی در درون حکومت که پرونده‌های فسادشان در این اداره موجود است در تلاش لغو اداره‌ مبارزه با فساد اداری هستند.

بگفته‌ی معترضان، این حلقه‌ رییس جمهور غنی را اغفال کرده و او به امضای حکم سپردن اداره‌ مبارزه با فساد اداری به اداره‌ی مرکزی احصاییه تن داده است.

معترضان می‌گویند، اداره‌ مبارزه با فساد اداری در سراسر کشور 6 حوزه دارد و بیش از 400 تن در مرکز و میانگین 20 تن در هر حوزه مصروف کار هستند و با لغو این اداره آنان بی‌سرنوشت می‌شوند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اداره مبارزه با فساد اداری
لغو
نظرات بینندگان:

>>>   دیدند که نمیشود ملغی ساختند بجای این که این اداره بافساد مبارزه کند خود غرق فساد بود وشد این اداره درجا های کار ارای دارد که مفسدین کم وقابل کنترول باشد به اصطلاح مجاهدین گرسنه وتکنوکراتهای قاب شو وسگ شو وکمونیست های نادم وبه ارمان رفته در زمان حکومت خود این سه گرگ گرسنه به جان ملت ودولت ووطن افتیدند وتا توانستند چور وچپاول نمودندانها یکی از دیگری بد تر ودر فساد وخیانت غریق تر ودست بالاتر عمل کردندحکومتی که خود به اساس فساد وتقلب وخیانت بمیان امده باشددیگر ازان چه امید واز دیگر فساد پیشه ها چه گیلایه وشکایت به هرکسی که گفتی فساد مکن جواب میدهد برادر فساد تنها رشوت خوری نیست تقلب در انتخابات فساد است خیانت در رای ملت بدتر از فساد است انصراف در بدل پول وزور وتن در دادن به حکومت جان کیری فساد است ندادن مالیات حکومتی چون الکوزی فساد است سازش با دزدها مانند زاخیل وال فساد است دادن قرار دادها به خویش وتبار مانند رولا غنی قساد است کسی دال پخته کرده بود سنگ هارا جدانکرده بود دیگری صدا زد که برادر این دال سنگ دارد سومی بجواب گفت خیر برادر دال هم دارد یعنی سنگش بسیار زیاد از دال بود در تمام این حکومت وان حکومت وهمه حکومت ها انسان پاک وبی الایش را نشان بده من ندیدم گر تو دیدی سلامی مرا برسان
عثمانی ریس سابق مبارزه بافساد

>>>   در پشاور یکی از تاجران افغان مرا مهمان کرد تا بعد از نان شب محاسبه مقدار زکات مال را بطور نسبی برایش بیاموزانم (اقدام خوبی بود). من هم برای ثواب بیشتر در پهلوی طرز محاسبه عملی آنرا در پروگرام اکسل برای پسرش فورمول بندی نمودم.
بعد ازینکه خودش اعداد مورد علاقه اش را داخل کرد درک کردم که از نتیجه آن کمی متاثر شده و رو بمن کرد و گفت استاد شاید خسته شده باشی بگذار باقی محاسبه را برای وقت دیگر بگذاریم.
از قضا معلوم میشود که این مردک از نتایج فساد اطرافیان اش چندان خوشنود نمی باشد.
آزاده

>>>   کار خوب کرد ، ادارات بی کفایت و استفاده جو باید لغوه شوند .
دزدها بگریزید که پولیس آمد.

>>>   اداره مبارزه با فساد اداری درطی چندین سال موجودیت خویش کدام کار ارزنده را انجام نداده وازسوی دیگر درصورتی اداره خارنوالی ومحکمه وجود داشته باشد به موجودیت اداره تحت نام مبارزه با فساد اداری ضرورت هم احساس نمیگردد.

>>>   مفسدین محترم!!
فساد را به چور و موی کنک تبدیل کنید!!!!!
با احترام

>>>   با ارتبط غو همین فرمان لغو اداره مبارزه با فساد اداری یک قصه از گذشته ها یادم امد که بی ارتباط با این فرمان نیست
روزی از روز ها یکزن مقداری پخته را برای پخته تکان (نداف به اصطلاح وطنی ما) برای تکاندن پخته اش مانده بود و پخته تکان مصروفکار خود بود وزن که در مقابل ان مرد پخته تکانه نشسته بود مرد مذکور چشمش به طرف زن خورد دید که تنبان ان زن سوراخ است بخاطریکه ان زن را متوجه سوراخ خشتک تنبانش کرده باشد خواندن چینگ تنبانت ته پت کو زن بی خیال باز هم نشسته خود را جمع و جور نکرده بود یکزمان متوجه اواز خوانی مرد پخته تکان شد خواست که خشتک سوراخ شده خود را پنهان کند وقتیکه خود را میخواست خود را جمع و جور کند تاسوراخ خشتک تنبانش را از دید چشم ان مرد پخته تکان پنهان کند همزمان با جنبیدنش گوزش هم رفت مرد پخته تکان در حالیکه ازین کار زن میخندید همراه با خنده میخواند بی نبود بدتر شد بی نبود بدتر شد .

>>>   الحمدالله وضعیت مملکت گل و بلبل شده و دیگر هیچ فسادی وجود ندارد

>>>   خوب کرده که لغوه کرده چند اداره که باید لغوه شود
1 ریاست صلح افغانستان
2 ریاست تدارکات ملی
3 اداره فساد اداری که خود منبع فساد است
4 تشکلات مشاورین در هر وزارت که هست خورد گردد
5 توازن معاش مامورین قوای مسلح و مشاورین کارشناسان باید غور مجدد شود این تفاوت خود بزرگترین فساد را نشان میدهد یعنی شمشیر زن و توشله باز یکی هست

>>>   در دولت اشرف غنی مبارزه با فساد معنا ندارد برای بنیاد این دولت بر فساد نهاده شده است. باید اداره مبارزه با خدمت تاسیس کنند.

>>>   مرکز فساد ارگ است، بالاتر از همه جا های دیگر۰
تنها بی بی گل زن غنی کوچی سالانه ۲۷۰ ملیون دالر را بنام ظرفیت سازی زنان از بودجه بیت المال به کیسه خودش میزند و هیچ معلوم نیست این همه پول سالانه به کجا میروند۰

>>>   شما از یک کوچی پای ترقیده و تازه به دوران رسیده چه توقع دارید؟
وظیفه اجمل غنی کوچی در ارگ چه است؟ سر و کله شرکت لبنانی که مربط نامزاد سابقه بی بی گل رولا غنی است در قرارداد های بزرگ دولتی از کجا پیدا شد؟ چرا تمام قرارداد های بزرک دولتی زیر پوشش نام کمیته تدارکات تنها در زیر کنترول ارگ و اجمل غنی کوچی آورده شدند؟
غنی کوچی پدر فساد است که تاحال ندیده بودید۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است