فریده ترانه به اسلام خدمت می کند؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۵    ۱۳۹۷/۱/۲۰ کد خبر: 149574 منبع: پرینت

سرانجام رفتم در اینترنت جستجو کنم و با خانم فریده ترانه آشنا شدم.

خیالم راحت شد از اینکه دانستم که یکی از ده ها جوان هایی است که بسوی آسانترین بخش هنر به زعم شان خوانندگی، روی آورده اند و چون در جوامع غربی تولد شده اند یا در آنجا بزرگ شده اند دارای فرهنگ غربی اند.

ابتدا فکر کردم این خانم فریده معلم دینیات است و یا برای کودکان ترانه های دینی می خواند که پارلمان افغانستان وی را به پاس "خدمات اش به اسلام" تشویق کرده است بعد دیدم که نه این متن قبلا به فارسی و پشتو آماده شده است مانند تقدیرنامه که حالا مکاتب و دانشگاهای خصوصی به شاگردان خود می دهند.

پارلمان فقط آقا را خط زده و بجای آن خانم نوشته. هیاهویی که یک عده جوانان به راه انداختند انگار که خدشه به اسلام وارد شده و در آینده به این جرم درهای بهشت به رویشان بسته می شود. آنطرف برخی دیگر ناشیانه دفاع از این آوازخان را به عهده گرفتند و باز نشر عکس های وی را (به نظر من با لباس های زیبا) تجاوز به حریم شخصی این خانم دانستند انگار که این عکس دزدیده شده و بدون اجازه صاحبش انتشار یافته است.

زندگی در اروپا لازمه اش این نیست که آنها تمام قوانین اروپا را بلدند آنها می دانند که هر عکس یک هنرمند که به اجازه او گرفته شود اول مالکیت عکاس و زمانیکه نشر شد مالکیت عمومی می شود عکس هایی که ما از خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذاریم، آنهایی که آن را باز اشتراک می کنند هیچ جرمی را مرتکب نشده اند مگر اینکه با بکار گرفتن یک عکس بجای فردی دیگر به او ضرر برساند.

در این میان آنچه که ناگوار است همین یکی دانستن هر کاری ظاهرا خوب حتی نغمه سرایی و یا به گفته قدیمی ها "سازندگی" را مترادف با خدمت به اسلام است. رهبران ما شب و روز دم از اسلام می زنند چگونه اشرف غنی را بخشید که اگر تبعیض طلبی او را کنار بگذاریم حداقل وی تحصیلکرده است ولی از روز اول خواست دوباره مسلمان شود و در این راه امام حسین را نواسه خدا ساخت و حتی به یادگرفتن ظاهری نماز هم موفق نشد.

قبل از اشرف غنی مجاهدین مبارزه مردم ما را برای استقلال و حاکمیت ملی مبارزه برای اسلام ساختند آنها نه تنها با کمونیزم شوروی کافر جنگیدند بلکه در میان خود برای مسلمان ساختن همدیگر و برای مسلمان ساختن مردم ده ها هزار انسان بی گناه، مسلمان های واقعی را که با صلح و صفا و آرامش مراسم مذهبی خود را انجام می دادنند کشتند.

طالبان آمدند و گفتند شما اسلام واقعی را نمی شناسید اسلام شما اسلام غربی است دوباره مسلمان شوید. به کمک مرکز اسلام واقعی در دست شیوخ عیاش عربستان دیکتاتورهای نظامی پاکستان و زورمندان آمریکایی و انگلیسی انگار که اسلام هم به یک علم شباهت دارد هر روز بیشتر به تفسیر آیات در مکاتب وهابی عربستان اسلام رشد می کند.

مراحل پیشرفته دیگر آن داعش است واقعا هم با داعش دیدم که چه تعابیر مترقیانه از اسلام صورت گرفت. جدی این کشور نفرین شده روی صلح و سپس ترقی را نخواهد دید تا که دولتمداران، احزاب سیاسی دست از سر مردم بردارند آنها را بگذارند طوریکه دوست دارند خدای خود را بپرستند. از اسلام یک افزار تقلب آمیز و عوامفریبانه برای توسعه قدرت شخصی خود نسازید.

کریم پاکزاد


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پاکزاد
اسلام
دولتمردان
نظرات بینندگان:

>>>   به هر حال تقدیر از یک رقاصه بنام اسلام، خیلی مضحک و توهین به دین اسلام است. در عین حال دفاع از این عمل شنیعتر و پست تر است.

>>>   این اگرخدمت نکرده کسانیکه غصب ، چورو قتل کرده اند تفرقه های قومی لسانی سمتی ومذهبی راوارد کرده اند ودامن میزنند نیزخدمت نکرده اند فرق شان درچیست

>>>   دختر ربانی و ګیلانی هم د ر عرب خدمت میکند! .... بی ناموس خو مکاتیب را ویران ومعلمین را میکشتند که اسلامی نیست!
این هم اسلام مجاهد بی فرهنګ!!!!!!!!!!!!!!!۱

>>>   بسيار مزخرف است من برداشت نتوانستم كنم مقصد اين ادم چه بوده دانستن اش مشكل بود به من .

>>>   فریده ترانه در اروپا نه درکشور اسلامی همسایه ایران تولد ویزرگ شده بعد به هرات وبعدبه کابل آمده هنر مندشد

>>>   فریده ترانه صرف بخاطر رضای خدا خدمت میکند نه بخاطر تقدیر نامه ومدال

>>>   این کشور نفرین شده روی صلح و سپس ترقی را نخواهد دید تا که دولتمداران، احزاب سیاسی دست از سر مردم بردارند آنها را بگذارند طوریکه دوست دارند خدای خود را بپرستند. از اسلام یک افزار تقلب آمیز و عوامفریبانه برای توسعه قدرت شخصی خود نسازید.

>>>   بخاطر کسب ثواب است

>>>   هرچه است ولی اندام بسیار خوبش دارد! باید اسپند شود!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است