تاکید انگلیس بر افزایش فتواهای پاکستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۹    ۱۳۹۷/۱/۲۰ کد خبر: 149576 منبع: پرینت

رییس ستاد ارتش انگلیس تلاش های پاکستان در بخش مبارزه با هراس افکنی را مثبت ارزیابی کرد.

بربنیاد خبرنامه استخبارات پاکستان، نیکولاس پتریک کارتر رییس ستاد ارتش انگلیس در سفر دوروزه اش به پاکستان با قمر جاوید بجوا رییس ستاد ارتش پاکستان در مورد امنیت منطقه و اقدامات اخیر در ساحه مرزی بشمول سیم کشی، گفتگو کرده است.

یک نوشت، در این سفر، جنرال کارتر در ساحه گردی جنگل بلوچستان از ساحه خط فرضی دیورند با افغانستان دیدار کرده و تلاش های نیروهای پاکستان در مبارزه با هراس افکنی را مثبت ارزیابی کرده و گام های اخیر این نیروها در ساحه مرزی با افغانستان بشمول نصب سیم خاردار استقبال کرده است.

خبرنامه استخبارات پاکستان، نوشته که هیات انگلیسی از فتوای "پیغام پاکستان" در برابر هراس افکنی و تندروی استقبال کرده و بر گسترش این فتواها تاکید کرده اند.

گفتنی است که همزمان با این دیدار، نخست وزیر پاکستان روز جمعه 17 حمل 97 به کابل آمده بود و در مورد گروه های کاری مشترک و پلان عمل دوکشور، حملات موشکی و هوایی پاکستان در ساحه های مرزی و تجارت دوکشور دیدار و گفتگو داشت که به باور آگاهان نتایج در پی نخواهد داشت.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پاکستان
حصارکشی دیورند
انگلیس
نظرات بینندگان:

>>>   لعنت بر انگلیس, لعنت بر نوکران مرتد انگلیس و لعنت بر آنانیکه بخاطر انگلیس همیشه تلاش کرده اند. انگلیس در فرجام با تمام نوکران و چاکرانش راهی دوزخ دنیوی و اخروی خواهد شد. بعید نیست. مردم بیچاره و زجر کشیده افغانستان که همواره تحت ظلم و بربریت متجاوزین زیسته اند اینرا با گوشت و پوست خود درک میکنند که دیگر فریب این حرام زاده گان را نخورند و بزودی این خبیثان به زوال همیشگی دچار خواهی شد.
وقتی این انگلیس ها خبیث در افغانستان منحیث کمک کننده آمده اند پس چرا رذیلانه در پاکستان باعث تشویق و ترغیب ملا های خبیث و ویران کار بخاطر تندوری در افغانستان میشوند.از الله ج خواهانیم که در قدم اول آنعده از روحانیون مرتجع و کثیف را نابود سازد که همیشه با اشاره انگلیس فعالیت کرده اند و ثانیاً خود انگلیس با تمام قدرتش به نابودی برود. آمین!

>>>   انگلیس در قاره اروپا وپاکستان درجنوب اسیا کدام ارتباطی دارد از یک جنرال انگلیس که از خط دیورند بازدید کند؟منافع دولت بریتانیا دراین ساحه چیست؟کسی نیست پرسان کند چرا انگلیس از دولت پاکستان نمی خواهد مدارس بظاهر دینی که تروریست وهابی تربیه میکند وبعد برای کشتن مردم مظلو ما به کشور روان میکنند ومردم ملکی مارا به شهادت میرسانند .جواب همه این سوالها در یک جمله است .منافع انگلیسها از خاطر فروش سلاح ومرمی است از انطرف عربستان سلاح می خرد ودراختیار طال وداعص می گذارد .هرچه منطقه نا امن تر دالرهای امریکا وانگلیس بیشتد.
داکتر عبدالرب آچکری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است