حکیمی در سند بودجه عوام فریبی کرده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۹    ۱۳۹۷/۱/۲۰ کد خبر: 149581 منبع: پرینت

وزارت مالیه به اظهارت معاون اول مجلس نمایندگان درخصوص وجود سه بودجه ملی واکنش نشان داده و آن را رد کرد.

اجمل حمید عبدالرحیم زی سخنگوی وزارت مالیه در واکنش به اظهارات معاون اول مجلس نمایندگان مبنی بر وجود سه سند برای بودجه ملی در وزارت مالیه گفت که بودجه ملی یک سند واحد است که بر اساس معیار های جهانی و بدون هیچ تفاوتی طی مراحل شده است.

همایون همایون معاون اول مجلس نمایندگان در گفتگو با آریانا گفته است که در طرح وزارت مالیه برای بودجه سال مالی تضاد وجود دارد.

معاون اول مجلس تاکید کرده که "وزارت مالیه، سه بودجه ساخته است، یکی را به پارلمان پاس کرده. بودجه دیگر را به رییس جمهور پیشنهاد کردند و امضای او را گرفتند و سرانجام روی بودجه سومی کار می کنند و این سه بودجه که با هم در تضاد هستند عوام فریبی اکلیل حکیمی است."

وی پیشتر وزیر مالیه را به دستکاری در طرح بودجه ملی متهم کرده بود.

ناصر تیموری پژوهشگر دیدبان شفافیت نیز درباره طرح بودجه ملی امسال گفته است که "زمانیکه با وزارت مالیه صحبت کردیم آنها نیز گفتند تفاوت هایی در بودجه ملی وجود دارد. یک سلسله ضمیمه ها را هم به مجلس داریم. در مورد ارایه سند بودجه، سند های مختلف را به هر قشر جامعه نشر می کنند که این خود سانسور است ."

گفتنی است که مجلس نمایندگان با وجود نیامدن اصلاحات جدی در سند بودجه در عین ناباوری این سند را قبل از رفتن به تعطیلات زمستانی با اکثریت آرا تصویب کرد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
همایون
سند بودجه
وزیر مالیه
نظرات بینندگان:

>>>   دست این خاینان از وزارت دارایی کشور باید گرفته شود در زمان خرزی در دست اوغان ملتی های سفاک و فاشیسیتبود حالا در درست پاکستانی های متعصب و قوم پرست . در وزارت مالیه غیر اوغان هیچ کارمند غیر اوغان را در پست های مهم دیده نمیتوانید این اکلیل حکیمی که نمیدانم از کجا پشاور است وزارت را وزارت اوغانی ساخته است ِ اینها همه از شایسته سالاری غنی سفاک است.

>>>   اوبی خبرهای عیاش ازعدم پرداخت حقوق متقاعدین هم خبرشوید

>>>   هرکس که نوکر امریکا باشد هرچه دلش خواست میکند وکیل صاحبان هم منتظر همچو روز است که پول بدست آورد

>>>   مشکل اصلی واساسی درخود پارلمان وجود دارد زیرا درصورتی پارلمان نسبت به بودجه ملی ناباور بودند پس چرا آنرا تصویب نمودند

>>>   مشکل ما درینجاست که فرق دزد وصاحب خانه موجود نیست دزد هم میگوید نمان وصاحب خانه هم میگوید نمان ماراه گمک شده ایم

>>>   تا وکلا گند رشوت را نوش جان کنند
گندیدگی دولت بیشنر و بیشتر میشود.

>>>   کــد 91 چی مقدار است ؟؟؟

>>>   ‍پارلمان فاسد است و اگرنه وزارت مالیه هیچ غلط نمی تواند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است