ناتو در افغانستان باعث تقویت داعش می گردد
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۱۴    ۱۳۹۷/۱/۲۰ کد خبر: 149591 منبع: پرینت

در حالیکه ماموریت نیروهای ناتو چهار سال پیش در میدان های جنگ افغانستان به پایان رسیده است دبیر کل ناتو به تازگی گفته است که این سازمان آماده است در صورت نیاز بار دیگر نیروهایش را برای مبارزه با هراس افکنی به افغانستان بفرستد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، سیدعبدالمقدم امین، آگاه مسایل سیاسی در برنامه «خط کابل» معتقد است سربازان ما در واقع ناخودآگاه برای منافع دیگران می جنگند و افزود: باز هم باید گفت که قضایای جنگ افغانستان، تعریف آن، طرح این جنگ، از توان پاکستان، از توان مردم افغانستان، از توان دولت افغانستان، از توان مخالفان پاکستان و مخالفان افغانستان بیرون است. یعنی به صورت قطع افغانستان قربانی توطیه های منطقه و جهانی است.

وی افزود: ما برای پاکستان و هند می جنگیم ما برای آمریکا و روسیه می جنگیم. ما سربازان خوبی هستیم که گاهی در مقیاس بسیار وسیع برای منافع دیگران می جنگیم و یا در مقیاس پایین تر می جنگیم.

این آگاه سیاسی، در خصوص صفحه جدید جنگ افغانستان می گوید: به هر حال جنگ افغانستان تا ده سال دیگر در جلسات بین المللی تمدید شده است و این وضعیت ادامه پیدا می کند. بر همین مبنا ناتو بار دیگر وارد افغانستان خواهد شد. طالبان را از بین می برد و داعش تقویت می شود و صفحه جنگ عوض می شود.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ناتو
داعش
نظرات بینندگان:

>>>   ناتو و امریکا پدران اصلی داعش هستند. ناتو در سوریه و عراق ناکام شد و حال نوکران خود را توسط طیاره به افغانستان انتقال میدهد.

>>>   اینقدر اگاه مسایل سیاسی داریم ودر همه میدان های سیاسی ناکام هستیم

>>>   از‌طالبان‌میخواهیم‌بجایی‌شهروندان‌افقانستان‌ناتوراهدف‌قرار‌دهد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است