کرزی و عوام فریبی در دنیای سیاست
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۶    ۱۳۹۷/۱/۲۱ کد خبر: 149602 منبع: پرینت

كرزي با الفاظ شديد غرب بويژه آمريكا را بارها در مورد گسترش گروهای تروريستی داعش، طالب، جنگ و... در كشورمان محكوم كرده است.

يک عده می پندارند كرزی مخالف سياست آمريكا است و روابط آمريكا با كرزی خراب شده است، عده ای ديگر تصور می كنند كرزی ميهن پرست شده است چه تصور و برداشت اشتباهی در اين مورد در ميان مجاهدان ما وجود دارد.

در اين مورد كوتاه بيان می كنم تا مجاهدين ساده دل ما به عمق سياست پی ببرند. كرزی به دليل جلب توجه افكار مردم غيرپشتون و همچنين حمايت كشورهای منطقه از پشتونيست ها اين اعتراض های سمبوليک را بيان می كند تا حاكميت پشتونيست ها استمرار يابد يا غلجايی يا درانی باشد.

بر همه آشكار است كرزی مامور اطلاعات بيرون مرزی آمريكا در آريانا زمين است. قانون استخدام تعهد و وفاداری در سازمان های استخباراتي بسيار سفت و سخت است اگر كسانی سرپيچي كنند با مرگ روبرو می شوند. حالا خودتان قضاوت كنيد كرزی راست می گويد مخالف آمريكا شده است؟

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امیری
کرزی
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   هیچ کس بازی نخورده جز خودش ،او هرچه بگوید یک مسئولیت بطزرگ تاریخی به گردنش است که پانزده سالرا به هدرداد غصب وفسادرا به اوج رساند تمام دوره حکومتش در سفر به پاکسان گذشت ، صرف از روی تظاهر دیورند میگوید درقلبش به فکر دیورند هم نیست ومیداند که هرگز دیورند از پاکستان جدانمیشود

>>>   وطن ومردم در نزد کرزی برابر یک کلاه پوست ارزش ندارد ، اگر میداشت در زمان حکومتش کاری میکرد ،با چشم وگوش خود میدید ومی شنید که چور وغارت روان است اما خودرا کور و کر انداخته بود

>>>   فقط به حا مد کرزی
ههههههههههه ههههههههههههههه ههههخ ههههههههخ راستی که بچی عبد الاحد خان کرزی استی
دبلنگ

>>>   کرزی نوکر بود است و خواهد بود در تمام مدت ریاست جمهوری خود فقط مسایل قومی را دامن زد و مردم را علیه یکدیگر استفاده کرد اگر در افغانستان قانون بیاید اول باید کرزی خاین را اعدام کند

>>>   جز پشتون و غنی و کرزی کدام قوم افغانستان را پیش برده میتواند؟ همی پشتونهای غربی و اتحاد مردم شان در شرایط فعلی شاید کاری بتواند در غیر آن نمیشود!
همه میفهمند که کرزی رآی رقیب اشرف غنی را خراب میکند و خودش فعلاً مخالف زیاد دارد
استاد پوهنتون هزاره


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است