دولتمردان زن گریز، زن ستیز و زن طلاق
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۱    ۱۳۹۷/۱/۲۱ کد خبر: 149607 منبع: پرینت

بسیاری از مشاوران، سخنگویان و نمایندگان سیاسی سران و وزارتخانه های رژیم ع و غ یک مشت افراد خانواده گریز، زن ستیز و زن طلاق هستند!

یک منبع موثق از نزدیکان سرکار رژیم ع و غ به این قلم گفت که شوربختانه بیشتر مشاوران محمد اشرف غنی احمدزی، عبدالله عبدالله، وزرا و حتی والی های سی و چهار ولایت افغانستان افرادی خانواده گریز، زن ستیر و زن طلاق هستند که از خارج کشور به داخل کشور برگشته اند.

این منبع ابراز کرد که به تعداد بیش از دوصد و سی و هفت تن از مشاورین ارشد رژیم که از خارج به داخل کشور برگشته اند افرادی هستند که با همسران و فرزندان خود رفتار نیک انسانی نداشتند و در کشور خارجی که اقامت داشتند به جرم زدن همسران خود مورد پیگرد قانونی قرار داشتند و از ترس زندانی شدن به افغانستان عودت کردند.

این افراد توانسته اند پس از گرفتن گذرنامه های سیاسی از وزارت خارجه جمهوری اسلامی افغانستان خود را برای مدتی از چنگ پولیس بین المللی نجات بدهند. پاره ای از چنین افراد بنابر داشتن افکار و اخلاق زن ستیزانه از نزد زنان و خانواده های خود فرار کرده به افغانستان برگشتند و براساس خویشخوری و قومگرایی حاکم بر جو سیاسی کشور به صفت مشاور استخدام شده اند.

جالب تر از همه اینکه یک عده از مشاوران ارشد رژیم ع و غ کسانی هستند که زنان خود را پس از انحام دادن خشونت خانوادگی در خارج از افغانستان طلاق داده اند و با رها کردن فرزندان خود به کشور آبایی خویش برگشته اند. این افراد به شمول چند سخنگویی سران رژیم پس از آن که صاحب مقام و پولی هنگفتی باد آورده شدند با دختران بدبخت خانواده های ساده و لوده ازدواج کردند.

خانم یکی از مشاورین ارشد عبدالله عبدالله به این قلم گفت: "آدم هایی مثل پدر اولادهایم که مره طلاق داده و با یک دختر بدکاره در افغانستان ازدواج کرده هیچ شرف و وقار ندارند. ای طور آدم ها همیشه خوده به دروغ مسلمانِ روشنفکر و مجاهد و حتی عالم دین می خوانند. مه به صفت کسی که بیش از بیست سال از عمر خوده در پای ای مرتکه تلف کردم چهره واقعی او را خوب می شناسم. مه نمی فهمم که چرا ای طور آدم ها در ظاهر مسلمان و در باطن شیطان و شهوت ران مورد پسند کلان های حکومتی هستند؟ شوهرم همیشه بچه می خواست و مره صدها بار تهدید به طلاق کرد و سال ها مره با اولادهایم در این ملک خارج تنها ماند. حتی با یکی از اقاربم در همی کشور رابطه نامشروع داشت از روزی که با داکتر عبدالله همدست شد دیگر نه برای ما پول می فرستاد و نه به قصه زنده و مرده ما بود. او نه بالاخره رفت و بچه مادر مانند کار خود را کرد و یک دختر بچه بازی مارخور رسانه ای را گرفت و مره طلاق داد".

دختر تحصیل کرده یک تن دیگر از مشاوران قصر سپیدار به این قلم گفت: "از نام پدر و بخصوص از نام پدر مسلمان و مجاهد تنفر پیدا کردم. مسلمان هستم اما از نام پدر مسلمان بدم می آید. همیشه به پدر خود لعنت می فرستم خدا چشم مرا به چشمش نیندازد اگر او را ببینم از اینکه ما را تنها گذاشت و رفت و بخاطر شهوت رانی و نفس کثیفش زن گرفت به رویش تف می اندازم. مه همیشه برایش لعنت می فرستم. به خدا می شرمم که دختر چنان یک نامردی کثیف هستم. پدرم را سه سال پیش آق کردم شاید بخندی که چطور اولاد می تواند پدرش را آق کند. بلی ما هم حق آق کردن پدر و مادر خود را داریم! شب ها با خدایم خشمگینامه گیلایه می کنم که چرا مرا از پشت چنین یک نامردی دایوث به دنیا آوردی. از تاجیک و نام قومش تنفر دارم کاش مادرم هرگز با چنان یک مرد دزد و دغل کار و مسلمان نما عروسی نمی کرد و ما را نمی زایید پدرم همی که تنبانش دو تا شد با یک زنی بدکاره از قوم خودش ازدواج کرد. ما مادر خود را مجبور کردیم که طلاقش را از او بگیرد چون ما فکر می کنیم که پدر ما به امراض ساری دچار شده و از شدت مریضی های ساری جنسی یک مشت استخوان گشته و نخواستیم که دیگر در خانه ما قدم ناپاک خود را بگذارد".

جالب است که خانمان یک تعداد از کارمندان ارشد سفارتخانه ها و دیگر نمایندگی های سیاسی افغانستان هم از شهوت رانی های شوهرانی غیور، مجاهدنما و عالم نمای خود فغان ها سر داده اند که حتی گزارش های جدل ها و جنجال های خانوادگی آنان به این قلم رسیده است. بعضی از آن زنان و فرزندانشان از این قلم مشوره خواسته اند تا برای تعیین سرنوشت خود چه راهی را پیشه کنند.

حتی یکی از سخنگویان عبدالله عبدالله پس از بیرون شدنِ گند فسادهای اخلاقی اش بالاخره زن خود را در یکی از کشورهای اروپایی رها کرده و با یک دختر بچه خور رسانه ای در کابل پیمان همسری بسته است. داستان های بداخلاقی آن فردی شهوت رانی دزد و دغلکار شهره عام و خاص است.

آیا رژیم ع وغ که متشکل از چنان افراد بی وجدان، بداخلاق و مسلمان نما است می تواند با حضور چنان افراد فاسد و فاسق مصدر خدمت به مردم و کشور افغانستان شود؟ چرا اکثریت قاطع مشاوران سران رژیم ع و غ و وزرا، اعضای شورای ملی و والیان این نظام افراد زن ستیز، خانواده گریز و زن طلاق هستند؟

این قلم پس از سه ماه کسب اطلاعات در اینباره بالاخره دریافت که خود سرکار رژیم و رییس اجرایی رژیم از حضور همچون افراد به صفت مشاور و سخنگو در دفاتر خود حمایت می کنند و لذت می برند. بیشتر این مشاوران و سخنگویان رژیم موجود در کابل بدون آگاهی خانواده هایشان در افغانستان همسر گرفته اند و صاحب فرزندانی هم شده اند.

یک منبع از اروپا به این قلم افشا کرد که یکی از سفیران افغانستان در زمان مقاومت خواهر یک سفیر بدخشانی را به نکاح خود درآورد اما خانم خارجی آن "ناف السفرای" افغانستان تا حال نمی داند که همسر خاین و دروغگویش که حتی توان خواندن قرآن کریم را هم به درستی ندارد بیش از بیست سال است که صاحب زن و فرزندانی در یکی از ولایت های شمال شرقی کشور است.

هرگاه بسیاری از افغانانِ خانواده گریز، زن ستیز و زن طلاق از خارج به داخل افغانستان پناه می برند از طریق اقارب و دوستان خویش با خانواده های ساده، فقیر و بی شعور ارتباط برقرار می کنند و با جعل کردن هویت و پیشکش کردن ده ها دروغ آن خانواده ها را اغوا می کنند تا دختران جوانشان را به همسری این افراد نیرنگ باز درآورند.

چنین افراد چپی مشرف زنان خود را به خارج می برند ولی امثال دست راستی شان بخصوص از نوع مجاهدنماها نمی خواهند زنان خود را به خارج ببرند چون از رسوا شدن و پیگرد قانونی دوسیه های خشونت خانوادگی خویش در خارج از کشور هراس دارند.

این قلم مطلع است که اکنون پس از وخیم شدن اوضاع امنیتی افغانستان تعداد زیادی از زنانی که با چنان افرادی ازدواج کرده اند به همسران خود اخطار داده اند که اگر زمینه رفتنشان را به کشورهای اروپایی آمده نکنند از همسران غیرتمند خود طلاق خواهند گرفت. این قلم به بی شعوری خانواده های شگفت زده شده که هنوز نمی دانند بیشتر چنان دامادهای "پلنگی - شلنگی" شان حداقل دارای سه زن دیگر در سه ولایت دیگر افغانستان هم هستند.

یکی از مشاوران ارشد محمد اشرف غنی احمدزی دارای سه همسر در سه ولایت از مناطق جنوبی و شرقی افغانستان است و تنها خانم شهرنشین او در کابل بی خبر از همباغ های خویش در بین اعضای جامعه مدنی قر روشنفکری سر می دهد.

بیشتر کارمندان نمایندگی های سیاسی افغانستان در خارج هم به فساد شهوانی و ترک کردن همسرانشان متهم هستند سفرایی هم وجود دارند که به دور از همسران و خانواده های خود در کشورهای دور دست مشغول گویا خدمت به ملت مجاهد پرور و غیور افغانستان هستند.

اکثر اعضای شورای ملی افغانستان هم افرادی زنباره و بداخلاق هستند که در چکرها و سیاحت های خود به کشورهای تاجیکستان، ازبکستان، ترکمنستان، امارات متحده عربی، پاکستان، هند، چین و روسیه با زنان روسپی وقتگذرانی و خوشگذرانی می کنند.

این قلم هنوز پاسخ قانع کننده درباره این پرسش نیافته است که چرا بیشتر کارمندان ارشد جمهوری اسلامی افغانستان افراد بداخلاق، زن ستیز و خانواده گریز و زن طلاق هستند؟

سید حسیب مصلح
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سیاستمداران
زن ستیزی
نظرات بینندگان:

>>>   این نظر درست نیست ما می بنیم که پارلمان افغانستان یا معاونش حاجی نذیر احمدزی برا محترمه فریده ترانه که برای اسلام خدمت میکند تقدیرنامه اعطا کرد اگر باورندارید درهمین چند ستون زیر جستجو کنید تابچشم سرخود ببینید !!!
ر

>>>   سفیر خلموی افغا نستا ن مستعمره امروزی در امریکا که لیسا نس ای تی است و از دیپلو ما سی حرفی بلد نیست نیز میگو یند یک زن خود را با دو سه اولاد در نگرهار رها کرده و زن انگلیسی گرفته و بر خلاف قا نون اسا سی افغا نستا ن و تما می اصول پذیرفته شده مملکت اینک به صفت سفیر در امریکا مصروف عیا شی است
به امید روزی که تمامی دیوثان و کو ستیزنان در رژیم ع و غ محا کمه علنی و مجا زات شوند .
زمری

>>>   بعد از سفر خقاقان عباسی بکابل تعداد زیاد صاحب نظران گفتند ما خوشبین هستیم که پاکستان برای تامین صلح بیشتر از گذشته همکاری میکند ،
براستی همینطور بود امروز سه شنبه پاکستانی ها 430 راکت جهت تامین صلح بالای کنر انداخت کردند که بیشتر از دفعات قبل وپیش از سفر عباسی بود

>>>   سیدحسیب مصلح موضوع تحریریافته شما یک موضوع جالب و قابل توجه است ولی در افغانستان اینگونه موضوعات هیچ تـأثیر برروان مردم ندارد اگر میخواهید مصدر خدمت شوید موضوعات را به انگلیسی ترجمه به امریکا بریطانیا و دیگر کشورهای اروپایی بفرستید و از آنها مطالبه صورت گیرد که مجرمین شان در کشور ما حاکمیت و منافقت میکند تا مقدار فشار بالای شان از طرف باداران شان اضافه گردد درغیر ان بی فایده خواهد بود.
قلمزی

>>>   این (قلم) چی کاره است که این همه راز ها را برایش میگویند. همه با این (قلم) مشوره میکنند.

>>>   مجاهدین صرف برای رضای خدا کار میکنند
حتی اگر نان هم می خورند صرف بخاطر رضای خدا می خورند

>>>   بل کل واقعیت است
من هم یکنفر که ریس شعبه چهارم وزارت خارجه است میشناسم که زن طلاق است

>>>   هر شخص حق تشکیل خوانواده دارد و لو که مرد باشد و یا زن.
هر شخص حق طلاق دارد و لو که مرد باشد و یازن.
بنأ زندگی شخصی انسانها، مربوط خود انسانها است و دیگران حق مداخله در آن را ندارند .
ما صرف حق انتقاد افراد را در جنبه های کاری شان که ارتباط به جامعه و حقوق دیگران میگردد و در صورت بی کفایتی کاری آنها حقوق افراد دیگر جامعه زیر پا میشود، داریم.
امروز در دنیا مردان با مردان ازدواج میکنند، زنان با زنان ازدواج میکنند. بعضی ها هیچ ازدواج نمی کنند. بعضی ها تنها یک بار ازدواج میکنند، بعضی ها چندین بار ازدواج میکنند.
اینها همه مسایل شخصی و فامیلی انسانها است.
شما حق ندارید به یک آدم بگویید که چرا به خانم ات تنبان نمیخری؟ این موضوع شخصی خود وی و خانم اش است. اگر خانم اش خواست خودش تنبان میخرد و یا از دست شوهر اش عرض میکند و یا به خانه های امن پناه می آورد. مربوط شما نمیشود.

>>>   خدازدگان را خدا زده است ،
جناب رئیس جمهور دیروز کار خط پرواز میدان هوائی خوست را که دران 740 ملیون دالر مصرف شده بود افتتاح کرد همینطور پروژه برق وبعضی پروژه های دیگر که آرزودارم نه تنها خوست بلکه همه شهرهای وطن مابهتر ازدبی ساخته شوند!
در ولایت غور از زمان حکومت داکتر نجیبالله تاحال همه خواهش مردم صرف یک بند برق کوچک بنام محل (پوزلیچ) بالای در یای هریرود که صرف چند میگاواتی برق از آب تولید خواهد کرد می باشد
اما همین خواست کوچک تاحال برآورده نشد !چندی پیش که انتخابات نزدیک شده بود حکومت یک شرکت استخدام کرد ، حالا کارش توقف پرسونل امنیتی از ماه ها بدون معاش منتظر هستند ،
یکی از دلایل بدبختی مردم غور هم مرز نبودن با یک کشور خارجی است تا می توانستند بحیث جاسوس مزدور آنکشور حق خودرا از حکومت بگیرند ، تحصیل کرده های غور هم آنقدر مهارت ندارند تا اجنت یک کشور قدرتمند شوند بعد بیایند خود وولایت خودرا آباد سازند از روی ساده دلی تریاک کشت نمیکنند که گویا حرام است وکارخوب نیست ،بدتر ازان اینکه پل سرک مکتب نمیسوزانند اختطاف نمیکنند تا حکومت بداند اینجا هم کسی هست

>>>   کاملا درست است.
در کشورهای اروپای متاسفانه بیشر خوانواده های افغان از هم پاشیده است. مشلا دختران خوانواده به یک طرف پشت کار خود رفتن و بچه ها بطرف دیگر. سیاستهای کشورهای اروپای چنین است که خوانواده ها را از هم بپاشند تا در جامعه ادغام شوند مخصوصا بالای خوانواده های مسلمانان بیشتر بیشتر تمرکز دارند.
بیشترین دوست های خودم در اروپا زنان شان بعد از دو سه سال طلاق گرفتند و دنبال کار شان رفتند و بچه ها و اولادهای شان همچنان در میدان رها شدند. بسیاری از این مردان پس به افغانستان میروند و دوباره زن میگیرند اما متاسفانه این زنهای که طلاق خود را گرفته است به فحشا روی میاورند. مشلا یک هفته بایکی و هفته دیگر با کسی دیگر.
مهاجر از اروپا

>>>   این هم یکی دیگر از افتخارات ع وغ !

>>>   باید حمله کننده کان به دشت ارچی بدلیل اینکه تروریست های طالب را مورد اماج قرار دادند باز خواست شوند .
اردو حق ندارد به طالبان عزیز حمله کنند .اینها اگرکسی ویا اطفال وزنان بیگناه را میکشند ویا انتحار میکنند از جانب خدا امر دارند تا انان که لیاقت دارن را به بهشت روانه کنند .دست خط هم پیش مولا هیبت الله است.
هرکس ریش ودستار بلند نداشته باشد خلاف اسلام عملکرده وچه بهتر که برای اینکه حقوق حیوانات وحشرات نیز رعایت شود چند عدد شپش وحشره نیز در دستار وریش خود رها کرده و همزیستی مسالمت آمیز با دیگر جانداران را نیز داشته باشید.
فکرتان باشد برای اینکه مدتی است زمین گرم شده وخشکسالی
منطقه را فراگرفته برای صرفه جویی سالی یکبار حمام بروید.
دهانتان باید از بوی دلنشین نسوار عطرآگین باشد.
واز چند متری باید بوی سادگی وساده زیستی بدهید.همه ساختمان ها باید تخریب وبه جایش غیژدی برپا شود.بجای سوار شدن به موتر باید از چهاپایان استفاده نمود .
زیارت اهل قبور وساختن زیارت و توسل شرک است .بعد از اطاعت خدا اطاعت از پاکستان واجب است.
فقط یک جا میشود به غیر خدا توسل که شرک محسوب نمی شود.
وان اگر تحت فشار بودید میتوان به روسیه توسل کرده وکمک بخواهید.

>>>   در اسلام چهار زن روا است و صدها کنیز جواز دارد این مشاوران مسلمان و افغان میباشند.

>>>   خود نفر نکتایی پوش لبسرین دار ریس اجرایی زن از خارج گپ داد و گرفت بعذا بالایش دعوا کرد و بالالخره بادادن سه لک دالر رشوت به زن از نزدش خوده خلاص کرد انهم بدست شخص دیگر زن خورا طلاق داد تا که حالا رهبر مردمی شده. تمام شان همنطور هست نه مجاهد هستن و نه مسلمان تا که همین طور ادم های کثیف همدست نباشند نه کار شان میشود و نه خارجی ها خوشش شان میکند هر قدر که بی غیرت و بی ناموس باشند مورد احترام عمیق و اعتماد قوی خارجی ها میشوند. بلی هم زن و مقام و هم دالر و هم وطنفروش.
با احترام سر تور

>>>   کاملأ درست و دقیق است

>>>   برادرمجاهد کبیر یونس قانونی که د سفارت افغانستان د ترکمنستان کار میکنه یک زنه د اروپا همراهی اولاد ایلا دادگیس خودش کت زن نو د عشق آباد زندگی میکنه روز تا خوفتن مصروف زنکه بازیس

>>>   ازدواج در روز که بر اساس آن زوج فقط در ساعاتی از چاشت با هم ملاقات می‌کنند از مدل‌های جدید ازدواج در عربستان است.
این نوع ازدواج را بسیاری از زنان و مردان عربستانی ترجیح می‌دهند.

به نقل از روزنامه المدینه عربستان؛ طبق قوانین عربستان، در ازدواج روزهنگام، مرد و زن فقط ساعات کوتاهی از روز، معمولا چاشت را در کنار هم هستند و در دیگر اوقات، هیچگونه مسوولیتی نسبت به هم نخواهند داشت.

ازدواج روزهنگام، از جمله ازدواج‌های موقت در عربستان است که در آن مرد و زن با حکم شرعی به عقد هم در می‌آیند.

تفاوت این ازدواج با ازدواج‌های موقت دیگر از قبیل: المسیار، المسفار، المصیاف و الابتعاث؛ محدود بودن ملاقات زوجین به ساعات مشخصی از روز است.
سرنوشت اطفال حاصل ازین ازدواج نامعلوم است

>>>   قصه مفت همه مرا گیچ کرده ، اجازه دارد بدون مشوره با خانم اش ، زن دیگری به نکاح دربیارد وانهم درصورتیکه عدالت را مراعات کند، دراین زمانه اکثرا کسانی به ضد تعدد زوجات هستن که فکر غربی وغیر اسلامی دارند . دراسلام هیچ مشکلی نیست درصورتیکه عدالت مراعات شود .

>>>   نظر آغا زاده در مورد آنکه بیوه افغانی را ایلا کند و زن بیوه آسترالیایی بگیرد و دختر زن خود را به برادرش بدهد چیست؟؟؟
یا اینکه اصلا لوگری باشد و خود را هراتی بگوید، حعلکاری حساب می شود یا نه؟
در گوگل حشمت مصلح نوشته کنید تا این طالبان نکتایی دار را بشناسید......

>>>   بلی، همه گفته های شما حقیقت دارد. خودم در مجلس سنا کار می کردم و شاهد فساد اخلاقی سناتورها بودم‌. در کمیسیون که من کار می کردم‌ ریس کمیسیون که بیشتر از چهل سال عمر داشت با دختری که کمتر از هجده سال سن داشت ارتباط تلفنی داشت.

>>>   حتی کشاف صاحب قصد داشت اگر هیلاری از کلنتن جداشود او خواستگاری کند اما آنها جدا نشدند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است