ای مسلمان محکوم هستی
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۹    ۱۳۹۷/۱/۲۱ کد خبر: 149640 منبع: پرینت

جرم تو در جهان امروز مسلمان بودن است وگرنه مثل دیگران آرام زندگی می کردی.

ظالمان بر جهان چیره گشته اند و در هر نقطه ای از جهان حضور قدرتمند دارند بزرگترین دشمن آنها اعتقادات، باورها و ارزش هایی است در وجود یک خداباور نهفته است. مسلمانانی که زیر نام فرهنگ جهاد روزگاری آزادیخواهی را یدک می کشیدند دیگر از آن ایمان، شجاعت و صداقتشان چیزی باقی نمانده است و همه اسیر مادیات شده اند اما هنوز ستمگران جهان فرهنگ اسلامی را بعنوان یک چالش در برابر خود می دانند از اینرو بسیاری از کشورهای اسلامی را دچار اغتشاش و بحران کرده اند عراق، لیبی، سوریه، سودان، مصر، ترکیه، ایران و ... همه به نحوی گرفتار هستند.

همین سرزمین خودمان را ببینیم که وضعیت چگونه است؟ سربازان ما هر روز کشته می شوند، شهرها ناامن شده و از مردم از فقر رنج می برند زمان حاکمیت طالبان مشکلات مردم بسیار کمتر از امروز بود!

اگر نیروهای غربی خارج شوند، به گروهای تروریستی به نام داعش و طالب کمک نکنند، از دخالت در امور کشورهای منطقه دست بکشند و پول، اسلحه و مهامات در منطقه برای تخریب نفرسنتد دیگر جنگ و بحرانی درمورد ناامنی وجود نخواهد داشت اما بخاطر مسلمان بودن جامعه این کشورها چنین کاری را انجام نمی دهند.

برای آنها تفاوت ندارد که تو مسلمان هستی یا مسلمان نما آنها در کل می خواهند فرهنگ اسلامی را نابود کنند آنهایی که در میان مسلمانان از واژه انسان و انسانیت حرف می زنند همان خودفروخته های فکری هستند که چشمان خود را به روی حقایق تلخ روزگار امت اسلامی بسته اند.

آری کشورهایی هستند مانند جاپان، هند و کوریای جنوبی که کمک هایشان در چهارچوب ارزش های انسانی است. یکی از شهروندان روسیه که جاسوس انگلیس بود ترور شد دیدید چطور غوغا برپا کردند؟ دیپلمات های روسیه را اخراج کردند، جلسه شورای امنیت را خواستار شدند و ... اما در سرزمین های اسلامی هر روز هزاران نفر با تسلیحات آنها به کام مرگ می روند و میلیون ها انسان در مشکلات ساخته آنها فرو رفته اند هیچ اهمیتی ندارد.

آنها می توانند جلوی همه اینها را بگیرند اما نمی خواهند چنین کاری کنند زیرا سرزمین اسلامی است و تو بعنوان مسلمان محکوم به زنده بودن و زندگی کردن هستی!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امیری
سرزمین های اسلامی
دشمنان اسلام
نظرات بینندگان:

>>>   ازماست که برماست مشکل جهل ونادانی یه عده است که بنام خداادم میکشدومیخواهن به زوربه مردم حکومت کنن مشکل نه امریکا نه دیگران مشکل جهل ونادانی مردم ماست ازمانی که شاه امان الله میخواست کشوررااروپابسازدملاها دخالت کردن وتابه امروزادامه داردواوراکافرخطاب کردن

>>>   ازدواج در روز که بر اساس آن زوج فقط در ساعاتی از چاشت با هم ملاقات می‌کنند از مدل‌های جدید ازدواج در عربستان است.
این نوع ازدواج را بسیاری از زنان و مردان عربستانی ترجیح می‌دهند.

به نقل از روزنامه المدینه عربستان؛ طبق قوانین عربستان، در ازدواج روزهنگام، مرد و زن فقط ساعات کوتاهی از روز، معمولا چاشت را در کنار هم هستند و در دیگر اوقات، هیچگونه مسوولیتی نسبت به هم نخواهند داشت.

ازدواج روزهنگام، از جمله ازدواج‌های موقت در عربستان است که در آن مرد و زن با حکم شرعی به عقد هم در می‌آیند.

تفاوت این ازدواج با ازدواج‌های موقت دیگر از قبیل: المسیار، المسفار، المصیاف و الابتعاث؛ محدود بودن ملاقات زوجین به ساعات مشخصی از روز است.
سرنوشت اطفال حاصل ازین ازدواج نامعلوم است

>>>   ای مسلمان زمانیکه نه شوروی بود نه امریکا توبه پاکستان رفتی وبرضد حکومت مردمی داود خان جنگ را شروع کردی ،ای مسلمان جرم تو ماجراجوئی جنگ طلبی خونریزی است ورنه می توانستی با جهان مسالمت آمیز وانسان گونه زندگی کنی،
ای مسلمان می بینی که درانگلیس در شوروی درامریکا صد ها مسجد موجود است اما تو تحمل یک کلیسارا درخاک خود داری ؟؟
ای مسلمان خداوند که ترا خــــوار ساخته از نیت بد تو است چون اگر توبه اندازه غیر مسلمان قدرت میداشتی تاحال کسی را درجهان زنده نمانده بودی :
گُــــربه مسکین اگـــــر پرداشتی
تخم گنجشک از جهـان برداشتی
ای مسلمان از اندیشه دشمن تراشی ونابودی دیگران دست بردار جهان فراخ است تو خودت این دنیا را برای خود دوزخ ساخته ئی !
ای مسلمان می بینی که ظالمانه ترین مستبد ترین حکومات درکشور های اسلامی است ، بیشترین ظلم بالای زنان درکشورهای اسلامی صورت میگیرد ، ای مسلمان کدام رهبر جهان غیر اسلامی به اندازه شاه سعودی از بیتالمال هشتصد ملیون دالر برای خود معاش اخذ میکند؟
ای مسلمان میدانی که درکشورهای اسلامی رژیم هرنامی داشته باشد خواه جمهوری خواه شاهی یا چیز دیگر اما حقیقتش سلطنت جابرانه مطلقه وموروثی یک فامیل است وبرای دوام قدرتش حاضراست همه رعیت را از زیرتیغ بگذراند ؟
ای مسلمان میدانی که بیشترین کارهای خیریه وثوابی را کسانی انجام میدهند که به نظر تنگ تو دوزخی هستند؟ حتما میدانی که برادران مسلمان عرب از مصیبت نازل شده بربرادران عربی عراق سوریه لیبی چگونه همدردی کردند؟ دختران خورد سال شانرا خریدند وبه شیخ های مفسد وحیوان صفت هفتاد ساله کنیز ساختند اینست اخلاق واعمال تو !!!
ای مسلمان میدانی که همه کار تو از روی مکرو ریا است آیا فکر میکنی با این تزویر وتقصیر خداوندرا فریب میدهی؟؟؟
بخاطر کوتاه بودن چند تارموی بنام ریش مردم را شلاق میزنی اما درعمل بالای دختر خورد سال که نزدت کتاب الهی را می خواهد بیاموزد توسط عالم دینی تجاوز صورت میگرد ؟ این به امریکا انگلیس واسرائیل چی ربطی دارد؟؟؟ عمل شنیع خودت است ، توگوش وبینی زن را خلاف آئین اسلام قطع میکنی اما آن کسی که تو گمراهش فکر میکنی به آن مرحم می گذاردوثواب کمائی میکند ، ای مسلمان بجـــــز تولید نفرت ، خونریزی وجنگ در دنیا دیگر چی دست آوردی داری؟؟
همان رنگی که توسط آن ریشت را سرخ یاسیاه میکنی ساخت کفار است کالای جانت ساخت آنهاست ، ای مسلمان براستی مسلمان باش ضرر نمیکنی ! حتی معتادان تریاک میتوانند ترک اعتیاد کنند تو هم که معتاد خونریزی وقتل وخشونت شدی اگر بخواهی نجات یافته میتوانی !
ر

>>>   وقتی نظر آقای (ر) را به دقت خواندم معتقد شدم که جای مسلمانان مخصوصا علمای اسلام در ان دنیا اسفل السافلین و جای کفار خیر رسان و خدمتگار مردم جنت معلی است.
والله اعلم بالصواب

>>>   به برادری که زیر نام به اصتلاح ..(ای مسلمان چه میکنی ... و ای مسلمان چه میکنی ) عرض میگردد که اگر این همه بدبختی های این جامعه را بگردن مسلمانان انداختی اشتباه کردی این کار یک مسلمان نیست یکی ازین کارهاییکه این مزدوران میکنند کار کسیکه یک بارکلمه اسلام را خوانده است نیست بلکه کار مسلمان های ساختگی غرب است که همه آنها اصلا" امریکائی ، فرانسوی، جرمنی و از دیگر کشورهای غربی اند که ظاهرا" خودرا مسلمان معرفی کرده واین جنایات را در مقابل دالر انجام میدهند هر داعشی بیشتر از 800 دالر معاش ماهانه دارد از مصارف جنگی بگذر .همه مسلمان های حقیقی اینرا میدانند ولی با تاسف که مسلمان نماهای غربی توانسته اند اولا" با پلانهای مغرضانه مملکت را بدست نوکران فروخته شده خود بسپارند و مملکت را دچار فقر، بی ثباتی بی امنیتی بسازند وبعد با مصرف دالر های غرب آنهم بعد از کشاندن مردم به فقر وبی روز گاری به آنهاپیشنهاد وظایف دور از عزت و آبروی انسانی باسوئ استفاده از بی دانشی مردم نموده واجیر سازند دشمنی های قومی منطقوی لسانی و نژادی را دامن میزنند و مردم را به کشتن یک دیگر تشویق کنند . مسلمان حقیقی میداند که یگانه دینی تا حال در برابر استثمار سرمایه ووحشی گری های آن که متاسفانه حاکم افغانستان هم شده دین اسلام باقی مانده دیگر هیچ مکتب و هیچ آیینی و هیچ نوع سیاستی باقی نماند فقط اسلام حقیقی است مه تا حال مقاومت کرده وبس بهمین دلیل تمام جهان سرمایه بخاطر بقا وتوسعه استعمار و استثمار جهان هرچه میتواند خزچ میکند تا به هر قیمتی که باشد اسلام را بد نام کنند واز هر امکانی منجمله مسلمانان ساختگی و قلابی بجود بیاورند . به عقیده اینجانب این همه کشتار ها ، ویرانی ها و خرابی ها خود غربی های نوکر سرمایه انجام میدهند و یک تعداد بیچاره های بی نان و آب راباشکال مختلف نامیده انجام این کار میکنند . به ایمان کامل برایت میگویم که بار کج به منزل نمی رسد و عنقریب مردم بیدار شده و این چلوصاف را از آب بیرون خواهد کرد وروی قلابی ها سیاهی بیشتر خواهد شد. انشاالله


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است