الوفاق: آزادی زنان بحرینی را خواستار شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۴    ۱۳۹۷/۱/۲۳ کد خبر: 149707 منبع: پرینت

جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرد: رژیم بحرین بانوان زندانی را آزاد نماید، سیاست رسمی رژیم بحرین فشار بر بانوان برای متوقف کردن حرکت ملی است.

به گزارش اللولوه، جمعیت الوفاق بحرین با صدور بیانیه ای خواستار آزادی بانوانی شد که تنها به خاطر نظر و اندیشه خود بازداشت شده اند.

الوفاق در این بیانیه تاکید کرد: سیاست مورد هدف قرار دادن بانوان در بحرین سیاستی رسمی است که رژیم برای اعمال فشار بر حرکت بزرگ ملی که مطالبه کننده عدالت و دمکراسی و برپایی دولتی مردمی است در پیش گرفته. صدها بانوی بحرینی (در طول سال های گذشته) بازداش شده اند که عده زیادی از آنان شکنجه و محاکمه شده اند در حالیکه به اتهاماتی مزورانه محکوم شده اند که در واقع به رابطه آنان به حرکت مسالمت آمیز برمیگشته و یا به جهت اعمال فشار بر معارضین، همسران، فرزندان و یا پسران آنان بوده است.

در این بیانیه است: بانوان بحرینی از هر قشری چه آنان که در تجارت مشغولند، چه خانه داری، پزشکی، پرستاری، وکالت و چه فعالان و یا حتی افرادی که بیکار و به دنبال کارند نیز مورد هدف، احضار و بازجویی و بازداشت و منع از سفر و تعقیب قرار گرفته اند. جمعی از بانوان بازداشت شده شهادت هایی را در خصوص تجاوزات و تعدی های غیر اخلاقی ای در دستگاه های امنیتی در حین و پس از بازجویی با آنها مواجه شده اند به ثبت رسانده اند.

الوفاق بر ضرورت آزادی تمامی بانوان تاکید نموده و خواستار توقف اعمال فشار بر بانوان بحرینی شده و تاکید کرد: رژیم بحرین بر کوچک و بزرگ و زن و مرد و علما و شخصیت ها و چه تکنوکرات ها و موسسات مدنی اعمال فشار وارد کرده و هیچ کسی را مصون نگذارده است.

الوفاق بر ضرورت آزادی همه زندانیان زن و پرهیز از اعمال فشار علیه زنان بحرینی تاکید کرد و راهکار را در تحقق خواسته های مردم دانست و اعلام کرد: رژیم بحرین بانوان زندانی را آزاد نماید، سیاست رسمی رژیم بحرین فشار بر بانوان برای متوقف کردن حرکت ملی است.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
الوفاق
بحرین
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است